Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Distress - 70 Shaman Application ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Distress - 70 Shaman Application ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Distress - 70 Shaman Application ( Approved )   Distress - 70 Shaman Application ( Approved ) Emptyfre maj 30, 2008 10:20 pm

Char namn: Distress
Klass: Shaman
Spec: Elemental *OBS* Är Resto med resto gear på på armory atm.
Irl namn: Dennis
Ålder: 16
Vilket land är du ifrån: Sverige, Leksand.

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Japp, det fungerar fin fint
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Yes, en fungerande oxå ^^

Hur länge har du spelat: sen den 17 maj 2005, alltså lite mer än 3år Smile
Hur länge har du spelat på denna karaktär: på min shaman har jag bara spelat på sen TBC Release, annars har jag 70 Rogue, Warr och Lock. (Roguen var min main preTBC)
Vilken raidingerfarenhet du har: PreTBC= Mc, Zg, AQ20, BWL, och massa annat, därav massa outdoor-bossar. TBC= KZ, ZA, Gruul, SSC, TK 3/4, BT 4/9, MH 3/5.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför; jadu, det kan jag inte riktigt svara på, finns ingen direkt roligare fight än alla andra tycker jag, tar allt som det kommer Wink


LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY





Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: ingen atm, Var med i Indigo men blev inaktiv för jag inte vela vara resto mera o.s.v.
Varför lämnar du din guild; som sagt, vill göra pure dps Wink
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: För att jag har många IRL kompisar där och ni verkar vara en perfekt guild för mig och nice progress verkar ni ha oxå Smile
Har du någon referens i Knights of Glory: Japp, Omfgcyclone, Bloodhime, Sakurai, Äppelskrutt, alla där är IRL polers :]

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Jaja, inga problem alls, har ju som sagt 4 70's så går fort att fixa moneyh Smile
Hur farmar du g; Daily's och vanliga quests.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Riktigt fin dmg och helt okej exp Smile
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Japp, om inget väldigt personligt kommer emellan, som ni förhoppningsvis förstår Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Distress - 70 Shaman Application ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Distress - 70 Shaman Application ( Approved )   Distress - 70 Shaman Application ( Approved ) Emptylör maj 31, 2008 1:47 am

Tjo ! Very Happy
Känner den här nissen IRL, riktigt skillad på att spela sin klass tbh, dock kan det behövas lite mer spell hit för SSC / TK etc , men inte svårt att fixa^^
Ni kanske tycker hans spell dmg är ganska låg men är svårt att boosta spell dmg som ele shaman, så man gör alltså jävligt bra skada fast man bara har runt 800 spell dmg som ele shammy.
( Distress låg på top 5 i dmg meter i Indigo på dom få raids han fick stanna som elemental )
Så jag rekommenderar alltså denna shaman starkt om vi nu behöver en.
Lycka till!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Distress - 70 Shaman Application ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Distress - 70 Shaman Application ( Approved )   Distress - 70 Shaman Application ( Approved ) Emptysön jun 01, 2008 6:45 pm

Du får komma in på test och visa din dps. Omfg......... säger att den är imba.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Distress - 70 Shaman Application ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Distress - 70 Shaman Application ( Approved )   Distress - 70 Shaman Application ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Distress - 70 Shaman Application ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Distress - Resto Shaman (Approved)
» Application: Svakster - Restoration Shaman ( Approved )
» Resto Shaman (Approved)
» Restoration Shaman (Approved)
» Barbapappi shaman ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: