Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 (Hunter)Bonehead- INFO: Denne søknadden er spesielt laget til Twalec.

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Bonehead
Gäst




(Hunter)Bonehead- INFO: Denne søknadden er spesielt laget til Twalec. Empty
InläggRubrik: (Hunter)Bonehead- INFO: Denne søknadden er spesielt laget til Twalec.   (Hunter)Bonehead- INFO: Denne søknadden er spesielt laget til Twalec. Emptytis jun 17, 2008 5:04 pm

Bonehead(Hunter)

Ansökan:

Bonehead
Hunter
MM/BM
Martin Strand
18år
Norge – Vestfold - Larvik

Jeg har en stabil nettkobling og er klar over –dkp
Ja jeg har mikrofon til Ventrilo ;D

Litt over et år har jeg spillet.
Litt over et år har jeg gamet på bonehead.
SSC, TK 2/4, MH 5/5 BT 9/9

Carr:



Order Of The White Tiger er jeg medlem i nå. Har vert i nordlys/relax/leav me alone/kog/o.o.w.t.
Jeg savner Kog og alle som gamer der. Tomas, azkum, twalec, jonna, allissa, lexum, Zups, Madshadow og CALAERA<3 haha:P

jeg har der før og vil tilbake til dere Twalec. Det er deg som avgjør om du vil ha med tilbake skjønner om du er litt sur på meg. Men du vet jeg er alltid der for guilden når det er raids osv. Jeg vet jeg starter som trail med advasel. Men jeg skal ikke gjør deg skuffet igejn ^^. Dere har all credd for mit gear of er klar for å være med dere 100% igjen . du har også sikker pratet med Tonje om meg. Jeg har sluttet å raide nesten i order og vil tilbake til dere å reide ver kveld nesten:P du får bare ta den tiden du vil med min søknad Twalec^^. Regner med du må snakke med di andre officerene.^^.
Hehe ja twalec du vet jeg kjenner mange i Kog fra før av^^.

jaja:P 200-300 g er ikke noe problem når en gjør dailys.

Ved å raide og dele mine erfaringer på bosser. Jeg raider ver kveld om trent og skal dra med calaera inn i raids igjen:P kan delta så å si ver kveld.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




(Hunter)Bonehead- INFO: Denne søknadden er spesielt laget til Twalec. Empty
InläggRubrik: Sv: (Hunter)Bonehead- INFO: Denne søknadden er spesielt laget til Twalec.   (Hunter)Bonehead- INFO: Denne søknadden er spesielt laget til Twalec. Emptyons jun 18, 2008 12:58 am

Imba hunter <3 Haha! Razz
Jeg savner å raide med han!

Pleaaase? ^^
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




(Hunter)Bonehead- INFO: Denne søknadden er spesielt laget til Twalec. Empty
InläggRubrik: hmm   (Hunter)Bonehead- INFO: Denne søknadden er spesielt laget til Twalec. Emptyons jun 18, 2008 8:01 am

Hei ja.

Imba hunter ja, er enige der Tonje.
Men KOG er veldig fulle av huntere. Alle mine huntere raider veldigt mye med oss. Vely, vidde, ollie, peggi, zarex og Meg(Akaspeedy) Så vist Bonehead kommer inn igjen. Vett eg ikke kossen alle mine huntere skal få raide. Prøver og priotere di andre så bra jeg kan. Men høre med di andre officene i guilden og se hva dem sier.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





(Hunter)Bonehead- INFO: Denne søknadden er spesielt laget til Twalec. Empty
InläggRubrik: Sv: (Hunter)Bonehead- INFO: Denne søknadden er spesielt laget til Twalec.   (Hunter)Bonehead- INFO: Denne søknadden er spesielt laget til Twalec. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
(Hunter)Bonehead- INFO: Denne søknadden er spesielt laget til Twalec.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Xent, Hunter 70 ( Declined )
» Legani MM hunter
» hunter apply
» Survival Hunter (Pending)
» 70 Night elf Hunter

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: