Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 70 feral druid apply (Approved)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Feral dr
Gäst




70 feral druid apply (Approved) Empty
InläggRubrik: 70 feral druid apply (Approved)   70 feral druid apply (Approved) Emptytis jun 24, 2008 4:45 pm

Char namn? drëamcatcher
Klass? Druid
Spec? Feral
Irl namn? Joachim Nielsen
Ålder? 17
Vilket land är du ifrån? Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? 10mb lyse.net (kabel)
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Ja, en reserve så no problem.

Hur länge har du spelat ? Var lvl 49 da bc kom ut og hadde en lang pause.. men nermer sei snart 3 lvl 70 på grim batol
Hur länge har du spelat på denna karaktär? Som druid har jeg spillet en måned nå ca.
Vilken raidingerfarenhet du har? Har erfaring opp til magtheridon.. men lærer fort.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför? Maulgar ftw!.. en boss jeg faktisk ikke bare må stå stillepå.
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY

Er laaangt over crit immune BTW

och då kommer det se ut så här: Länk till min char

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare? Er med i infected sweeds atm
Varför lämnar du din guild? Jeg mener guilden jeg er i nå, ikke har det jeg mener jeg fortjener.. jeg spiller alt for mye forholdt til infected seeds. infected sweeds er litt for Low Core for meg.
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory? Jeg mener og tror at Knights of Glory er en mer hardcore guild og jeg vil ha d mer "fun" oss dere..
Har du någon referens i Knights of Glory? Ja.. spillt litt med Drood.. ellers er jeg blakk :<

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Ja
Hur farmar du g? Jeg har snart 3 lvl 70 chars på Grim Batol.. jeg kommer til og kjøre prio på druiden så dailies gir meg nokk en 300g til dagen "minimum"

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress? Jeg er en trivelig person snakker kankje alt for mye.. men dere blir sikkert fort vant med d Wink
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Jeg kan raide når så helst, er ikke noe som stopper meg uten om en illsint far som reiser bort et halt år nå så GG Wink

Jeg håper jeg får et fint og trivelig svar.. vet at gearet mitt ikke står opp til hva dere raider på topp.. men det kommer seg, blir d ja hopper jeg i taket.. blir det nei prøver jeg senere.. np (=

MVH -----> drëamcatcher -> eu Grim Batol
Till överst på sidan Gå ner
dreamcta
Gäst




70 feral druid apply (Approved) Empty
InläggRubrik: Glømte og adde armory   70 feral druid apply (Approved) Emptytis jun 24, 2008 8:40 pm

Till överst på sidan Gå ner
dream
Gäst




70 feral druid apply (Approved) Empty
InläggRubrik: armory   70 feral druid apply (Approved) Emptytis jun 24, 2008 9:24 pm

Till överst på sidan Gå ner
Tomasdetavil
Members
Tomasdetavil


Antal inlägg : 175
Registreringsdatum : 08-03-26

70 feral druid apply (Approved) Empty
InläggRubrik: Din ansökan   70 feral druid apply (Approved) Emptytor jun 26, 2008 7:27 pm

Kan du whisper mig in-game så vi kan prata om din gear eftersom du har dps gear på armory
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





70 feral druid apply (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 feral druid apply (Approved)   70 feral druid apply (Approved) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
70 feral druid apply (Approved)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Feral druid (Approved)
» Sariel Feral Druid (approved)
» Feral druid Cantara ( Approved )
» Resto druid apply ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: