Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 70 Warrior - Pygme

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




70 Warrior - Pygme Empty
InläggRubrik: 70 Warrior - Pygme   70 Warrior - Pygme Emptysön jun 29, 2008 5:24 pm

Char namn: Pygme
Klass: Warrior
Spec: Protection
Irl namn: Christian
Ålder: 15
Vilket land är du ifrån: Sverige

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? ja, 100 mb/s FTW
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Japps

Hur länge har du spelat: Sedan första BETAn
Hur länge har du spelat på denna karaktär: drygt 2 år
Vilken raidingerfarenhet du har: CLearat det mästa förutom Naxx pre-TBC. Clearat SSC och nästan TK, bara Kael'thas kvar.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: Antar att det är Morogrim Tidewalker som tank.
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY


min länk syns inte av nån andledning, men.
kan hända att jag har mitt dps gear på, och är arms pga guildlös och gör annat medans jag letar ny.



Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Guildlös atm, vart med i Indigo sedan den startade och sedan Legacy innan.
Varför lämnar du din guild: Legacy - Disband, Indigo - Kick PGA att jag va på ett break från wow.
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Vill vara medlem i en svensk raiding guild som raidar där jag slutade innan mitt break.
Har du någon referens i Knights of Glory: nnope

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
Hur farmar du g: Alltid, och jag brukar köra kara, få badges köpa Nether Vortex för dom och sälja på ah, blir ungefär 300-400g i veckan, och det räcker.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Jag kan mestadels vara med på alla raids i veckan vanligtvis, och jag kan nog bli en galet bra offtank efter som jag har bra experience osv som det sedan lång tid tillbaka.

Puss och Hej från Pygme!
Till överst på sidan Gå ner
Tomasdetavil
Members
Tomasdetavil


Antal inlägg : 175
Registreringsdatum : 08-03-26

70 Warrior - Pygme Empty
InläggRubrik: Din ansökan   70 Warrior - Pygme Emptytor jul 03, 2008 12:31 pm

Hej

Det är lite svårt att få en uppfattning om din gear eftersom du (som du också säger) är arms speccad. Whisper mig in-game så får vi pratas vid
Till överst på sidan Gå ner
 
70 Warrior - Pygme
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Overtid Warrior 70
» Fury Warrior
» Warrior protc
» Kaw - warrior 70 (Declined)
» Kerdigan, warrior

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: