Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Beanor - Resto Shaman ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Beanor - Resto Shaman ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Beanor - Resto Shaman ( Approved )   Beanor - Resto Shaman ( Approved ) Emptytis jul 08, 2008 10:30 pm

Char namn: Beanor
Shar: Shaman
Spec: Resto
Irl namn: Jens
Ålder: 20
Land: sverige

Mitt internet är stabilt. Bara vista som kan fucka. men det har typ hänt DC 1 gång på 1 år snart.
Jag har en mick som fungerar.

Jag har spelat sen eu betan och spelat de flesta klasser sen dess. denna har jag spelat på i runt 8 månader snart.

Har ZA, Kara; gruul, maggy, TK, SSC och en del i MH under min resumé. Dock på min paladin. Men jag kan de flesta taktiker väldigt bra. Vissa kanske är lite ringrostiga men kollar upp dem och refresh innan varje raid.

Ja, bra fråga. Al'ar är nog en av de jobbigaste jag känner till. men även en av de roligaste för man får göra massa saker och den kan bli rätt stressig. Men min favvo encounterf kan jag inte säga är en utan alla utom Gruul, Kara och Maggy.



Länken är dock i mitt PvP gear. Mitt PvE gear har jag: 8949 HP, 10249 mana, 1736 +healing och 109 mp5. allt unbuffed och även utan min mana shield uppe.

jag lämnade just infected Swedes pga inga raids och det stod bara still. är ganska ny här på denna server och inga jätte stora namn för denna char.

Jag vill bli medlemm i Knights of glory för att jag vill raida så mycke jag kan och på normala raid tider. Och kanske i framtiden komma frammåt och vara en del i progressen.

Har tuvärr ingen i Knights of glory. Har raidat en ZA med några från "order fo the white tiger". den enda referensen jag har från denna servern.

Ja, jag är berädd på att det kostar att komma frammåt. Jag farmar guld med några polare och försöker göra daylies varje dag och kanske sälja enchants och gems.

Jag tror jag kan bidra med lite hjälp och ett stor raid hjärta.

Jag kan raida 2 ggr i veckan troligen till och med mer. Tiderna är inga problem alls.

Hoppas jag har det ni vill ha Smile MVH beanor
Till överst på sidan Gå ner
beatrix
Gäst




Beanor - Resto Shaman ( Approved ) Empty
InläggRubrik: fick inte till länken   Beanor - Resto Shaman ( Approved ) Emptytis jul 08, 2008 10:53 pm

eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&n=B%C3%A9atrix
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Beanor - Resto Shaman ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Beanor - Resto Shaman ( Approved )   Beanor - Resto Shaman ( Approved ) Emptyons jul 09, 2008 2:47 am

Har pratat med han... värkar vara en trevlig kille.. vore kul att testa han i en Try period.
Till överst på sidan Gå ner
Yverland
Gäst




Beanor - Resto Shaman ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Beanor - Resto Shaman ( Approved )   Beanor - Resto Shaman ( Approved ) Emptyons jul 09, 2008 6:04 pm

Takk for applyen til KoG.

Wisper en officer ingame så får du invite

--Yverland--
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Beanor - Resto Shaman ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Beanor - Resto Shaman ( Approved )   Beanor - Resto Shaman ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Beanor - Resto Shaman ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto Shaman (Approved)
» Tigermasken - Resto Shaman (Approved)
» Distress - Resto Shaman (Approved)
» Gigaen lvl 70 resto shaman ( Approved )
» Honeybear- Resto shaman(Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: