Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Natt - 70 Warlock ( Declined )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Natt - 70 Warlock ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Natt - 70 Warlock ( Declined )   Natt - 70 Warlock ( Declined ) Emptyons jul 09, 2008 3:40 am

Dagen! Takk for at du klikket deg inn for å se om jeg var verdig, så uten å hindre deg videre skal jeg skrive fakta om meg og warlocken jeg har tilbrakt en virtuell evighet på.

Character
Navn: Natt
Class: Warlock
Level: 70
Rase: Human
Spec: 23/38 - SL/SL for arena og random BG pewpew

IRL
Navn: Andreas
Alder: 20
Nasjonalitet: Norsk ;>

Tech
Mic: Check! Nokså fancy også, og lite brukt ettersom jeg tok en pause fra WoW.
Internett: Stabilt og raskt. Aldri hatt noen problemer, men skal flytte bopel i august så kan nok bli litt downtime før det ruller og går igjen...

Spilletid
Vel, jeg har vel vært mer eller mindre avhengig av WoW siden closed beta før spillet ble sluppet, og vært med hele veien til BC og raidet. Tok en pause i et halvt år pga. Forsvaret og har siden da begynt opp igjen med PvP, ettersom guildet mitt falt sammen.
Time played på Natt - 53 days, 22 hours - har i tillegg en lvl 70 arenadruid på Executus, Alliance, en 70 shammy på GB og et par tidligere mains på burning blade, boulderfist og sylvanas.
Som raider har jeg vel mest lvl 60 erfaring, da helt opp til Gluth i Naxx. På lvl 70 har jeg full kara, highlord maulgar, 3/6 ZA cleared, 3/6 SSC og kun lootreaver fra TK. Har i tillegg nokså ekstensiv erfaring fra andre raid instancer ettersom mine beste IRL kamerater er i Solidarity og elsker å diskutere og vise tacs...dog som rogue og paladin.
Så, den kuleste eller hardeste bossen jeg noensinne har møtt i BC må være highlord maulgar ettersom denne kampen er utrolig uprofesjonelt tuna inn til folk som nettopp har gått over fra karazhan. Det var skitfett å være lock der, ihvertfall, og har også tanka casteren ettersom vi hadde så utrolig undergeara mages i april 2007.
Dersom vi skal ta med andre bosser enn de fra BC, må nok valget være Vael. Aldri sett så sinnsvak skade unntatt i AQ...og det var alltid gøy å eksplodere Wink

Armory link:

Guilds: Nå er jeg ikke med i et guild, men har tidligere vært medlem av REQUIEM og The Wolfpack (begge på Boulderfist-EU), etter transfer til Grim Batol-EU joina jeg Solidarity og forlot senere dem for Panphobia, som ble startet av ex-Soli hardcore folk. Jeg var Solidarity's første lvl 70 etter BC slapp og følte ikke at guildet svarte mitt engasjement, derfor var valget klart.
Panphobia døde dog hen ettersom vi ikke fikk sparka igang raidinga noe skikkelig, og flere av de ledende offiserene rerolla eller skulle inn i Forsvaret til sommeren 07. Jeg forlot nettopp Panphobia siden jeg er en av to aktive medlemmer, og jeg tenkte det var på tide med noe nytt.

Joine KoG?
Vel, jeg skal innrømme mine utrolig materialistiske mål.
Jeg ønsker gear.
Jeg ønsker raid erfaring.
Jeg vil se de sidene av WoW jeg ikke gadd å nå etter i BC.

Hva vet jeg om dere? Absolutt null. Jeg så at dere søkte etter members i tradechat og tenkte jeg kunne søke. Jeg har ingen referanser og kjenner ingen i guildet deres, men det er noe jeg håper vil endres i den nærmeste framtiden.

Penger og innsatsvilje
Jeg er fattig. Skikkelig lutfattig. Da jeg overførte druiden min til Executus sendte jeg med ham 1000g og har siden da kun spilt på den characteren. På Natt har jeg rundt 300g og har egentlig ikke bruk for mer siden jeg spiller PvP og har IRL venner som skylder meg såpass at enchants osv er gratis.
^Big problemo ;|

Og nei, om jeg trodde det var vits i å kaste 300g i pots, flasks osv hver uke for raidprogress mot introduseringen av WotLK hadde jeg muligens gjort mitt for å grinde, men den eneste måten jeg bruker nå er dailies på Isle of Quel'Danas og herbalism. Jeg er nok ikke villig til å kaste pengene i AH og ta ut pots, men har en del PvE pots i banken allerede.

Raid ellers
Jeg ser egentlig ikke hva jeg kan bidra med som andre ikke kan, spillestilmessig og gearmessig. Det eneste jeg kan si er at jeg deltar, jeg kjemper, jeg gir meg ikke før jeg er rød og død, og jeg kan følge ordre. Samtidig er jeg en lagarbeider, ikke en solohelt, og heller ingen stor fan av disse.
Raidtidene deres ser nokså passende ut for øyeblikket, og jeg regner med å opprettholde omtrent 80% raid attendance om jeg får muligheten og virkeligheten ikke stikker noe i øyet mitt Smile

Takk for at du sjekket, og om du leste hele skal du ha en skikkelig takk ettersom jeg tok meg tid til å legge inn rubbel og bit som jeg trodde var nødvendig.

- Natt
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Natt - 70 Warlock ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Natt - 70 Warlock ( Declined )   Natt - 70 Warlock ( Declined ) Emptyons jul 09, 2008 6:24 pm

Hmm lite svårt att se vilken raiding gear du har eftersom du är pvp speck och pvp gear.

Visa oss din raiding gear så kan vi ser hur atraktiv du är.

/Lexum

Warlock Classleader
Till överst på sidan Gå ner
Natt
Gäst




Natt - 70 Warlock ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Natt - 70 Warlock ( Declined )   Natt - 70 Warlock ( Declined ) Emptytor jul 10, 2008 2:35 am

Setter det på når jeg logger av for kvelden Smile ettersom jeg er en PvP spiller løper jeg ikke mye rundt i t4, men så har jeg ikke mengder av det heller.

Som sagt setter jeg det på, men kan nok ikke svare på meldingene deres før sent imorra kveld/natt.

- Natt
Till överst på sidan Gå ner
Natt
Gäst




Natt - 70 Warlock ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Natt - 70 Warlock ( Declined )   Natt - 70 Warlock ( Declined ) Emptytor jul 10, 2008 5:53 am

Hei igjen,

Må nok trekke søknaden min ettersom det viser seg at tiden fremover (1-2mnd) vil være mer hektisk trenings og arbeidsmessig enn jeg først hadde trodd. Jeg trekker derfor søknaden min siden jeg ikke kan oppfylle raidkravene dere stiller til guildmedlemmer.

Mvh
Natt
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Natt - 70 Warlock ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Natt - 70 Warlock ( Declined )   Natt - 70 Warlock ( Declined ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Natt - 70 Warlock ( Declined )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 warlock ( Declined )
» 70 warlock ( Declined )
» Destro warlock (Declined)
» - Warlock apply ( Declined )
» Warlock 80 destr NFX ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: