Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Lorie - Enhancement Shaman ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Lorie - Enhancement Shaman ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Lorie - Enhancement Shaman ( Approved )   Lorie - Enhancement Shaman ( Approved ) Emptysön aug 17, 2008 8:13 pm

Char namn: Lorie
Klass: Shaman
Spec: Enhancement (kan specce resto, men har bare 1750+heal atm)
Irl namn: Kjetil Jakobsen
Ålder: 19
Vilket land är du ifrån: Norge
Internett tilkobling: Get. 15000/3000
Jeg har mikrofon til Ventrilo

Har spillt wow siden før TBC, men da raidet jeg aldri. Ble ikke interessert i det før TBC kom ut. denne charactern har jeg spillt på i 1 år nå, hadde en shaman før det også, men den ble hacket.
Har full SSC og TK experience, og alt under det. Den roligste raidbossen er Curator, av den enkle grunn at jeg critter høyt Razz Den vanskeligste er Kael'Thas, når våpnene og de 4 "addsene" er ute samtidig, blir alt helt kaos. Men det er artig likevel:>



Er ikke i noe guild atm. Var med i Respawn en stund, men det var ikke noe for meg. De wipet på bosser som er easy, og samholdet i guildet var ikke noe bra. Fra før har jeg vært med i Solidarity, der leavet jeg fordi pcen min ble ødelagt og jeg tok meg en pause fra wow. Vil være med I Knights of Glory fordi jeg har hørt mye bra om det, og kunne tenke meg å komme videre til endgame raiding. Kjenner ingen I knights of glory.
Penger til pots er ikke noe problem. Gjør daily quests når jeg trenger penger.
Det jeg kan gi til Knights of Glory er en solid dmg dealer, som stiller opp og ikke quitter midt i ett raid.

Kan delta på minst 2 av raidene i uken, mest sannsynlig flere.

Håper på positiv Tilbakemelding,

Mvh. Lorie
Till överst på sidan Gå ner
Lorie
Gäst




Lorie - Enhancement Shaman ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Lorie - Enhancement Shaman ( Approved )   Lorie - Enhancement Shaman ( Approved ) Emptysön aug 17, 2008 8:21 pm

Den armory linket fungerte ikke. Gjorde akkurat som Tomasdetavil. :S
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Lorie - Enhancement Shaman ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Lorie - Enhancement Shaman ( Approved )   Lorie - Enhancement Shaman ( Approved ) Emptyons aug 20, 2008 11:32 pm

Hej!

Såg att du speccat Resto men inte hade så mkt +healing lr mana regen.
Så kan tyvärr inte ge dig inv som resto förrns du skaffat iaf 1950+ healing och 300 mana reg while not casting! men jobba på ditt gear

----------------------------------------------

Tigermasken

Shaman Class officer
Till överst på sidan Gå ner
Lorie
Gäst




Lorie - Enhancement Shaman ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Lorie - Enhancement Shaman ( Approved )   Lorie - Enhancement Shaman ( Approved ) Emptytor aug 21, 2008 12:37 am

Speccet bare healing for å hjelpe en venn iheroics. er enhancement jeg applyer som hovedsaklig. Men ok
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Lorie - Enhancement Shaman ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Lorie - Enhancement Shaman ( Approved )   Lorie - Enhancement Shaman ( Approved ) Emptytor aug 21, 2008 7:23 am

Hej!


Jag vet inte om Tigermasken har sett din enhancement gear. Jag har iallafall inte gjort det. Kan du inte visa oss ingame eller equippa det så vi kan se det på armory


/Lexum warlock classleader
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Lorie - Enhancement Shaman ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Lorie - Enhancement Shaman ( Approved )   Lorie - Enhancement Shaman ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Lorie - Enhancement Shaman ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Barbapappi shaman ( Approved )
» Resto Shaman (Approved)
» Restoration Shaman (Approved)
» Sponjok, Elemental shaman ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: