Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Apply Resto/enhancement shaman.

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Dzaradaz
Gäst




Apply Resto/enhancement shaman. Empty
InläggRubrik: Apply Resto/enhancement shaman.   Apply Resto/enhancement shaman. Emptyons aug 20, 2008 8:13 pm

Char namn: Dzaradaz
Klass: Shaman
Spec: 0 / 5 / 56 Atm så e jag resto det här gearet e inte det bästa. Men jag har Enhancement gear som Jag har raidat BT MH med.
Irl namn: Philip
Ålder: 16
Vilket land är du ifrån: Sverige

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Japp oftast iaf när jag använder Kabel
så e den super stabil men ibland så måste jag använda trådlöst och då kan jag få Dc:s

Har du en mikrofon (för Ventrilo)?: Självklart Very Happy

Hur länge har du spelat: Jag har spelat Wow i lite mer en ett och ett halft år.

Hur länge har du spelat på denna karaktär: 1½ år

Vilken raidingerfarenhet du har: Full kara, Gruul, Mag, ZA, SSC och praktiskt taget full experience i Tk och Mount Hyjall, Kael'thas sista phasen och archi till 46%(samma sak i hela fighten ju:D). och 5/9 i BT.

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: Jag är inte säker. men Reliquary of souls e nog en av dom tuffaste (har inte downat den här bossen), medans den roligaste nog är nån av dom 4 första bossarna i MH, Det kan vara Teron gorefind också. Spök delen e fett kul:D

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY:

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: För tillfället är jag medlem i Respawn, innan dess så var jag med i Empathy som jag Dissa för att loot systemet framkalla för mycket röv slickeri + att dom gånger jag fick raid inv så var den andra enhancement shamanen redan med ( kändes som om jag bara var en kille som bara fyllde tomma platser. + att den föredetta guildmastern tog 5000g från guildbanken o köpte 3 t6 delar av The symbol (novy var med i den raiden med avyn tror jag) o sen 2 dagar senare bestämmer sig för att sälja accet.

Varför lämnar du din guild: Därför att den är för seg osocial, och allmänt tråkig + att dom tips jag ger till officersen osv. bara blir ignorerade och leder till wipes.

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Därför att jag saknar att raida ordentligt och attjag vill vara med i en social guild som jag vet att KoG är.

Har du någon referens i Knights of Glory: Japp, Jag känner Yelia och jag vet inte om han kommer i håg det men jag lvla tillsammans med rejvi, sen så har jag varit med i KoG innan, typ i julas dock. SEn har jag ju träffat Novy och twalec på Dh nu senast.

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Jadå visst har jag det:D
Hur farmar du g: Gör dailys i stort sätt varje dag och/eller så flyger jag runt och minar.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: JAg har ju exp för er progress, och skulle ge era melee's en rejäll dps boost/ Skillad och läglig raid healing.

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Japp det tror jag nog:P har inte kollat mitt skol schema än så e inte säker (börjar ju på gymnasiet nu).
Till överst på sidan Gå ner
 
Apply Resto/enhancement shaman.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Apply for Heftii - Elemental Shaman. ( Approved )
» Apply for Enchant shaman (Approved)
» Miaora, Resto shaman ( Declined )
» Baanan combat ROGUE (Approved)
» Feral druid Cantara ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: