Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Priest application - Martyruel ( Declined )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Priest application - Martyruel ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Priest application - Martyruel ( Declined )   Priest application - Martyruel ( Declined ) Emptytor aug 21, 2008 8:35 pm

Søknad:

Character navn: Martyruel
Klasse: Priest
Spec: 20/41 Holy, for circle of healing.
Irl navn: Martin Larsen
Alder: 21
Hvilket land er du fra?: Jeg er fra Norge!

Stabil internett connection: Jepp, bor i et studentområde der det er 100mb fiber fordelt på alle studentene.
Har du en mikrofon (for Ventrilo)? Jepp, det har jeg!

Hvor lenge har du spilt? Har spilt siden US closed Beta
Hvor lenge har du spilt på denne characteren? Et par måneder siden jeg nådde 70 med den.
Raid erfaring: Pre-TBC så har jeg raidet både MC, BWL, ZG, hele AQ20 og halve AQ40. I TBC så har jeg raidet karazhan, zul'aman, Gruul's lair, Magtheridon, tatt alle bossene i TK utenom Kael'thas, men har wipa på han Smile

Hvilken boss encounter synes du er den kuleste, og hvorfor? Vel, av de bossene som jeg har vært med på, synes jeg Kael'thas er den kuleste. Det er en skikkelig utfordrende fight, hvor alle members i raidet må koordinere seg sammen med alle andre, i tillegg til at den er veldig variert, og ikke bare en phase hele tiden!


Min character på Armory:

Fungerer ikke å linke med bbcodes når jeg ikke er registrert, tror jeg.

Hvilken guild er du med i nå, og hvilke guilds har du vært med i tidligere? Akkurat nå er jeg med i Silent Reckoning, guilden som Trupor har laget. Siden han kommer til å leave den, så gidder ikke jeg være i en guild der jeg ikke kjenner noen andre. Og han foreslo at jeg skulle søke hit, så her er jeg. Jeg har vært med i flere håpløse guild prosjekter, som alle har startet med karazhan, og har liksom tenkt å gå over til SSC/TK/MH raiding etterhvert, der dette ikke har blitt noe av. Guildene jeg har vært med i med denne charactern er: Freefall, Valkyrie, Aesir, Silent Reckoning. Freefall var blitt en ikke-raiding guild, og da var det ikke noe vits for meg lengere å bli der. Valkyrie merga med en annen guild og ble til Aesir, og den guilden ble etterhvert disbanda. Så spurte Trupor meg om jeg ville bli med i Silent Reckoning, hvor jeg er nå, men ikke så mye lengere!

Hvorfor leaver du guilden du er med i nå? Fordi Trupor, GM'en av guildet leaver, og han er den eneste jeg kjenner der.

Hvorfor vil du bli medlem i Knights of Glory? Fordi dette høres ut som en veldig koselig guild, med både nødvendig skilla spillere, og samtidig en fin atmosfære, der det er god progress og gode holdninger til guild members, noe som jeg ser på som veldig viktig.

Den eneste jeg kjenner i Knights of Glory er Trupor.

Er du forberedt til å legge ut 200-300 gull i uka for å bruke på consumables, flasks, pots og lignende? Ja, det er jeg.

Hvordan farmer du gull? Jeg gjør avogtil daily quests, men ikke så mye siden jeg hater å gjøre daily quests(utenom daily heroics, selvfølgelig). Jeg lager alt av netherweave cloth jeg får om til netherweave belt, disenchanter dette og selger på AH.

Hvordan tror du at du kommer til å bidra til raid progress i Knights of Glory? Jeg tror at jeg er en veldig brukbar healer som kan classen min, og har det nødvendige for å utføre mine oppgaver som healer, i tillegg til at jeg er veldig flink å følge ordrer Wink

Knights of Glory raider for tiden onsdager, torsdager og mandager, kl. 19.15 til ca 23.00. Kan du delta på minst 2 raid dager hver uke? Det kan jeg! Muligens tre også, men jeg har også ganske mye skolearbeid siden jeg studerer til ingeniør på høyskole. Men uten problem kan jeg lett raide 2 dager!

Utenom søknads skjemaet vil jeg si noen ord selv: Jeg begynte å spille på priesten i sommer(den har vært 60 i ca 2 år) og da levla jeg den til 70. Jeg har også hatt andre charactere, blant annet 2 60 rogues, en 70 warlock og en 70 mage. På disse characterene har jeg både raidet og gjort PvP, men raiding er klart min favoritt i forhold til BG farming og Arena. Jeg vet at jeg ikke innehar minimumskravene deres, men med noen få oppgraderinger vil jeg klare å krysse den grensen. Akkurat nå ligger jeg på 1877+ healing og 200 mp/5 while casting, men bare 6.4k HP unbuffed. Om dere vil kontakte meg, kan dere nå meg på alten min, Kaffedram, eller Martyruel, som er priesten.
Till överst på sidan Gå ner
Martyrue
Gäst




Priest application - Martyruel ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Priest application - Martyruel ( Declined )   Priest application - Martyruel ( Declined ) Emptytor aug 21, 2008 8:46 pm

Doh! Glemte selvfølgelig å hive inn linken til armory profilen min; og siden jeg ikke er registrert ennå kan jeg ikke redigere posten min.

Her:
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Priest application - Martyruel ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Priest application - Martyruel ( Declined )   Priest application - Martyruel ( Declined ) Emptylör aug 23, 2008 2:06 am

Jag kan inte riktigt förstå varför priesten har blå gear om den varit 70 i flera månader och du brukar gå kara med den. Det droppar mängder med bra healing gear där + badges.

Min slutsats är att du inte är speciellt aktiv med den.
Till överst på sidan Gå ner
Martyrue
Gäst




Priest application - Martyruel ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Priest application - Martyruel ( Declined )   Priest application - Martyruel ( Declined ) Emptylör aug 23, 2008 1:27 pm

Da har du sikkert ikke sett på riktig character, jeg har da ikke blått gear, forutenom wand, cloak og neck, og jeg prøver å replace dette så godt jeg kan.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Priest application - Martyruel ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Priest application - Martyruel ( Declined )   Priest application - Martyruel ( Declined ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Priest application - Martyruel ( Declined )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 holy priest (Declined)
» 70 Dwarf Priest ( Declined )
» Holy Priest ( Declined )
» Gjerterud - Holy Priest ( Declined )
» Shadow priest - Condition(Declined)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: