Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Svensk - Human - Mage ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Svensk - Human - Mage ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Svensk - Human - Mage ( Approved )   Svensk - Human - Mage ( Approved ) Emptyons sep 03, 2008 9:34 pm

Char namn:
Anodized
Klass:
Mage
Spec:
Just nu är jag frost eftersom jag lirat pvp, men jag har absolut inga problem med att respecca fire.
Irl namn:
Mitt namn är då Emanuel
Ålder:
Jag är 18 år
Vilket land är du ifrån:
Och jag är Svensk (Smålänning)

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?
Jag ligger på en 24/2 lina så inga problem där.
Har du en mikrofon (för Ventrilo)?
Yepp

Hur länge har du spelat:
Jag har spelat sedan sommaren 2005.
Hur länge har du spelat på denna karaktär:
Denna karaktären har jag lirat på sedan pre bc. (Sitter med full t2)
Vilken raidingerfarenhet du har:
Ja förutom pre bc, så har jag lirat upp till vash ock ka'el.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför:
Roligaste måste nog vara vash, eftersom det händer så mycket runtomkring så det är inte bara för mig som är mage att spamma fireballs i en halvtimme Smile
Och jag måste nog sägga att den tuffaste jag har testat är Ka'el.

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY:



Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare:
Jag migratade till Gim batol i slutet av Season 3. Och har endast spelat pvp så Hollywood är den enda guilden på Grim batol jag har spelat i.
Varför lämnar du din guild:
Jag lämmnade Hollywood eftersom jag vill börja med pve innan de är försent.
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory:
Jag vill bli en medlem i Knights of Glory eftersom ni ser rätt så pålitliga ut, och dels eftersom ni kör Svenska/Norska endast. Och det ska ni ha creds för. Dsv verkar alla schyssta Smile
Har du någon referens i Knights of Glory:
Nej tyvärr inte. Men hoppas på att få någon i framtiden kanske. Wink

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
Jag är rätt mycket av en "gold farmer" om man kan sågga så, så att langa ut pengar för raids är absolut inga problem för mig. Det är ju ett måste vid nya bosskills såsom bossfarming.
Hur farmar du guld:
Jag använder mig av Dailys men om pengarna skulle tryta är primals något jag kan grinda i flera timmar i sträck.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress:
jag tror att jag kan bidra med ett glatt humör, bra dps och a hell of a good time ;D
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?
Jag är mycket activ och spelar world of warcraft 7dagar i veckan om ingeting kommer upp. Och därför kan jag sägga att jag kan delta vid alla 3 raiderna på full tid. Inga problem för en geek som mig Wink

Over and Out
Till överst på sidan Gå ner
Anodized
Gäst




Svensk - Human - Mage ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Armory länken visas inte   Svensk - Human - Mage ( Approved ) Emptyons sep 03, 2008 9:37 pm

Jag såg efter att jag postade mitt inlägg att min armory länk inte visades så jag lägger den här:
Till överst på sidan Gå ner
Anodized
Gäst




Svensk - Human - Mage ( Approved ) Empty
InläggRubrik: MY Spellhit.   Svensk - Human - Mage ( Approved ) Emptyons sep 03, 2008 11:06 pm

Jag glömmde nämna att jag vet att min spellhit är rätt låg, men det kan jag ändra på hyffsat snabbt med gems.
Ville bara tillägga detta Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Svensk - Human - Mage ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Svensk - Human - Mage ( Approved )   Svensk - Human - Mage ( Approved ) Emptysön sep 07, 2008 11:42 pm

Du har sykt nice pvp gear... Hands down.. men det er ikke hvor vi har fokus Sad


Vi søker spillere som har PvE gear til MH/BT... jeg er veldig usikker på hvordan det vill funke med full S4/3 gear.... i forhold til dps

Siden du lacker spellhit... noe som er essensielt for å kunne yte max dps....


Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre så jeg vill ha deg in på trail for å se hva du kan yte Wink

Wisp meg eller en annen officer ingame takk Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Svensk - Human - Mage ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Svensk - Human - Mage ( Approved )   Svensk - Human - Mage ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Svensk - Human - Mage ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Human Female Mage (Approved)
» Themagics human mage (declined)
» 80 Human priest (approved)
» 70 Human Warlock ( Approved )
» Krajmy - Mage (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: