Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 70 Priest, Grim batol Apply til Knights of Glory ( Denied )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




70 Priest, Grim batol Apply til Knights of Glory ( Denied ) Empty
InläggRubrik: 70 Priest, Grim batol Apply til Knights of Glory ( Denied )   70 Priest, Grim batol Apply til Knights of Glory ( Denied ) Emptysön sep 07, 2008 3:44 pm

Char namn Joacim

Klass Priest

Spec Shadow

Irl namn Joacim

Ålder 17

Vilket land är du ifrån
Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Stabilt internett får ikke DC
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Ja jeg har ventrilo server, mic og erfaringer med VT

Hur länge har du spelat, noen år har hatt mye 70's men sluttet og begynt så solgt osv

Hur länge har du spelat på denna karaktär, vet ikke 5-7 måneder kanskje

Vilken raidingerfarenhet du har, SSC noen bosser, cleara kara, cleara maggy, cleara gruul, 3 første bossene i ZA

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför
Nja, er ikke helt sikker, lei bossene i kara hvertfall og syntes det er kult med nye bosser:P

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY
Prøvde finne meg selv på armory, men av en eller annen merkelig grunn er jeg ikke på armory lenger. Den heter joacim og er 70 priest hvertfall:P

Så här skriver du: Kod:



och då kommer det se ut så här: Länk till min char

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Mange forskjellige guilds, Men de to siste som jeg husker er Revjunation og Sinful dawn.

Varför lämnar du din guild: Fordi jeg begynte å gå lei folkene, Det var 2 boosters i 70 og 69 som skulle booste, da logget jeg på alten til dama for å bli boosta i level 56 så gadd de ikke å booste, jeg og hele guilden begynte å krangle.

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory
Høres ut som en veldig hyggelig guild som raider mye bra, og fordi jeg kjenner Calaera og allram.

Har du någon referens i Knights of Glory
Calaera og Allram
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Jeg har nok av penger, tjent opp på levling av chars og selging av dropps osv.

Hur farmar du g
Om jeg ikke har penger farmer jeg primals.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Har tid hver eneste dag fra 16.00 til 02.00 om det skulle vært noe raids da, alt unntatt fredager da jeg er på fester eller hos dama. Om det skulle vært raids i helgene kunne jeg tatt med meg pcen, men har ikke veldig lyst til det:P
Till överst på sidan Gå ner
Roggaro
Gäst




70 Priest, Grim batol Apply til Knights of Glory ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Priest, Grim batol Apply til Knights of Glory ( Denied )   70 Priest, Grim batol Apply til Knights of Glory ( Denied ) Emptysön sep 07, 2008 4:38 pm

Citat :
"Varför lämnar du din guild: Fordi jeg begynte å gå lei folkene, Det var 2 boosters i 70 og 69 som skulle booste, da logget jeg på alten til dama for å bli boosta i level 56 så gadd de ikke å booste, jeg og hele guilden begynte å krangle."

okei, her er hele greia, 4 stykker av oss skulle muligens til en Hellfire Instance, noe som vi ikke hadde helt bestemt oss for enda, da skulle det være med en lvl 70 shaman healer, en lvl 69 warlock (som opprinnelig skulle ha boosten for å bli 70) en 64 warrior, og jeg på min rogue som er 62.
Joacim hadde nå fått for seg dette at han skulle få bli med der, men ingen sa ja på det, da vi skulle få med en lvl 70 til for å få boosta fortest mulig, så han logger en warlock som er lvl 56 og ber om invite.
hun som da var leader sa på en pen måte at vi hadde tenkt å ha med en lvl 70 dps for å få fortgang og få hun (warlocken) til å bli lvl 70.

Dette medførte da drama fra Joacim sin side da han syntes det var utrolig dårlig gjort at han ikke fikk være med på en lvl 56 warlock, selv om ingen hadde sagt han fikk være med, vi har screenshots av at han kaller folk for totale idioter og lignende ting.

jeg ba han om å roe seg ned, noe jeg og sa til alle involverte og fortsatte i sitt eget "sinne" om at han fortsatt absolutt krevde å bli med på en hellfire instance, merk, fortsatt har ingen bestemt at vi skulle ta en hellfire instance, eller at noen har sagt ja til at han skulle være med.

Hvis dere ønsker mer informasjon om dette, så ta kontakt med meg ingame, jeg er GM hos Sinful Dawn, og jeg heter Roggaro ingame.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




70 Priest, Grim batol Apply til Knights of Glory ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Priest, Grim batol Apply til Knights of Glory ( Denied )   70 Priest, Grim batol Apply til Knights of Glory ( Denied ) Emptysön sep 07, 2008 6:17 pm

Du saknar erfarenheten för att raida där KoG är i dagsläget.
Så din apply blir Denied.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





70 Priest, Grim batol Apply til Knights of Glory ( Denied ) Empty
InläggRubrik: Sv: 70 Priest, Grim batol Apply til Knights of Glory ( Denied )   70 Priest, Grim batol Apply til Knights of Glory ( Denied ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
70 Priest, Grim batol Apply til Knights of Glory ( Denied )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» apply to knights of glory
» SVH Shadow priest. ( Approved )
» Warrior protc
» leter etter et hjem
» Dotorro's Knights of Glory [Application] ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: