Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Kedras- Resto druid ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Kedras- Resto druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Kedras- Resto druid ( Approved )   Kedras- Resto druid ( Approved ) Emptyfre sep 19, 2008 12:06 pm

Char namn: Kedras
Klass: Druid
Spec: Resto ( 1/0/60 )
Irl namn: Kim
Ålder: 19
Vilket land är du ifrån: Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?
Stabil
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Nei "/

Hur länge har du spelat: 2-3 år
Hur länge har du spelat på denna karaktär: 99dager
Vilken raidingerfarenhet du har: pre.tbc( MC, ZG, Ony, BWL, AQ) tbc (Kara, Gruul, Mag,

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY:
(armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&n=Kedras)


Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Nå er jeg ikke med i noen guild, har vært balance specced en stund(vanskelig å få guild da "/ , Jeg har vært i Nordlys, invulnerable, og noen andre venne guilder som jeg ikke husker navnet på.

Varför lämnar du din guild: jeg har jo ikke vært i noen guild atm så Smile

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: For jeg vil gjerne oppleve hvordan endgame contentet er på wow, og jeg synes det er morsomt å kunne raide og oppleve litt hardcore pve ;P heh

Har du någon referens i Knights of Glory: Jeg kjenner Calaera hvertfall Smile

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?:
Det er jeg Smile
Hur farmar du g: hm... På samme måte som alle andre tenker jeg, Dailies og selge ting på AH Smile

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress:
Jeg kan bidra med en resto druid(eller balance om dere trenger) jeg er en hyggelig person og vil alltid ha med pots og godt humør. Jeg har 375 i cooking og fishing, så jeg har alltid med masse mat, som også andre kan få nytte av Smile

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?: Det går nok bra ja, jeg jobber noen ganger, men klarer å være med på minst 2 eller fler ja.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Kedras- Resto druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Kedras- Resto druid ( Approved )   Kedras- Resto druid ( Approved ) Emptysön sep 21, 2008 2:38 am

takk skal du faen meg ha Kim. Du kjenner meg også !!!11

Men seriøst folkens, han her kan klassen sin drit bra og skal ha lite problemer med å hamle opp med de andre healerne vi har.


Go Kim !
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Kedras- Resto druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Kedras- Resto druid ( Approved )   Kedras- Resto druid ( Approved ) Emptytis sep 23, 2008 10:43 am

Du söker som resto, men är balance speccad. Det är svårt att bedömma utan att veta dina stats och gear som resto.
Till överst på sidan Gå ner
Kedras
Gäst




Kedras- Resto druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Kedras- Resto druid ( Approved )   Kedras- Resto druid ( Approved ) Emptytis sep 23, 2008 6:09 pm

jeg respecca balance for jeg trenger penger og litt forskjellig :p
Vanskelig å skaffe sånt som resto synes jeg Smile

Jeg kjenner Tøbby også ja ^^ Og vet hvem allram(vegard) er.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Kedras- Resto druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Kedras- Resto druid ( Approved )   Kedras- Resto druid ( Approved ) Emptytis sep 23, 2008 6:53 pm

Inv han her ^^

Han er hyggelig og har greit gear, kan clas'en sin ^^

-Allram
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Kedras- Resto druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Kedras- Resto druid ( Approved )   Kedras- Resto druid ( Approved ) Emptyons sep 24, 2008 2:36 pm

kan jeg virkelig tru på det? Razz det er jo tross alt tøbby og allram vi snakker om her Razz tvilsomme typer Wink




-Yverland-
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Kedras- Resto druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Kedras- Resto druid ( Approved )   Kedras- Resto druid ( Approved ) Emptyons sep 24, 2008 3:14 pm

Yver skrev:
kan jeg virkelig tru på det? Razz det er jo tross alt tøbby og allram vi snakker om her Razz tvilsomme typer Wink




-Yverland-

Ser du? jeg er ikke bare negativ Razz
Till överst på sidan Gå ner
Kedras
Gäst




Kedras- Resto druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Kedras- Resto druid ( Approved )   Kedras- Resto druid ( Approved ) Emptytor sep 25, 2008 11:27 am

hehe,, Tøbby og Allram de er vel ikke tvilsomme? ^^ What a Face
Er du så negativ altså vegard ;P fyy Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Kedras- Resto druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Kedras- Resto druid ( Approved )   Kedras- Resto druid ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Kedras- Resto druid ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Cyberfairy - Resto Druid ( Approved )
» Bloodhime - Resto druid ( Approved )
» hauta resto druid ( Approved )
» Resto druid apply ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: