Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 BM hunter , skilled 2.1k AP + AP and skilled pet ;) IMP ^^

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Defz
Gäst




BM hunter , skilled 2.1k AP + AP and skilled pet ;) IMP ^^ Empty
InläggRubrik: BM hunter , skilled 2.1k AP + AP and skilled pet ;) IMP ^^   BM hunter , skilled 2.1k AP + AP and skilled pet ;) IMP ^^ Emptylör okt 18, 2008 9:10 pm

Char namn: Defz

Klass: Hunter

Spec: BM, Men er villig til å respecce for noen bosser if needed.

Irl namn: Martin

Ålder: 18

Vilket land är du ifrån: Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? ja, 10 - 20 MB. Bare DC hvis moren min klikker.(Flips)

Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Hadde/har. Fynker av og til. Sad


Hur länge har du spelat: Pre TBC. Var full t2 / t3 warr.

Hur länge har du spelat på denna karaktär: Pre tbc t1 / t2

Vilken raidingerfarenhet du har: Pre TBC: MC, ZG, Onyx , BWL og AQ20 , AQ40
TBC: kara, gruul, maggy, SSC, TK, MH, BT, SWP trash Razz

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför
Hmm, Skulle nå tro at det var første gang jeg tok Ragnaros. Synes det var kult å se hans mace falle, + legendery mace til meg SmileVery Happy

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY

( Bugga Talents! ) Hmm, Linken ser ikke ut til å fynke! /w in game for å se gear




Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare :Aurora Borealis.

Varför lämnar du din guild: Jeg synes ikke jeg passet i guilden + jeg var på ferie i 1 måned så jeg bare leava.

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: De raider instances jeg kan gå, å jeg vil ha en Nordic guild:) hyggelige folk <3

Har du någon referens i Knights of Glory .. . ... ?

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Ja, Jeg er cooking så blir billig for meg =) Jeg lager cook for de som trenger det i guilden!!

Hur farmar du g: Alle dailys + Litt primals + skinning

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress : Jeg er EXP og jeg vet hva jeg gjør, å jeg liker å raide + jeg er en lover boyyy ^^ Razz

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Ja, nesten. Spørs hva sjefen sier om jeg får gå 5 min før Smile men tror det skal fynkere ! <3
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




BM hunter , skilled 2.1k AP + AP and skilled pet ;) IMP ^^ Empty
InläggRubrik: hei   BM hunter , skilled 2.1k AP + AP and skilled pet ;) IMP ^^ Emptyons okt 22, 2008 8:33 am

Hei du.

Skal kontakte deg online, så skal vi snakke litt. skal snakke litt om din shot rotation, haste gear.

Ta kontakt med Akaspeedy

Akaspeedy
Hunter Class Leader
Till överst på sidan Gå ner
 
BM hunter , skilled 2.1k AP + AP and skilled pet ;) IMP ^^
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Kusinen, BM Hunter
» Xent, Hunter 70 ( Declined )
» Survival Hunter (Pending)
» Legani MM hunter
» hunter apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: