Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 ghendrala: resto shaman (declined)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
ghendral
Gäst




ghendrala: resto shaman (declined) Empty
InläggRubrik: ghendrala: resto shaman (declined)   ghendrala: resto shaman (declined) Emptyons okt 29, 2008 3:18 pm

Char namn: Ghendrala
Klass: shaman
Spec: resto
Irl namn: hampus
Ålder: 13
Vilket land är du ifrån: sverige

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?: jag har en stabil internet uppkoppling
Har du en mikrofon (för Ventrilo)?:ja

Hur länge har du spelat: 2 år
Hur länge har du spelat på denna karaktär: 3 månader ungefär
Vilken raidingerfarenhet du har:
10/11 kara
1/1 gruul
(jag lär mig alla taktiker till zulaman och ssc tk o.s.v just nu
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: jag älskar gruul pågrund av att det är en lång boss strid. älskar dem.
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY
vet att länkarna inte funkar

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare:
jag har varit med i en o organiserad PvP guild. totalt misslyckad (PvP gladiators
jag är nu medlem i en kara /gruul guild som aldrig raidar :s jag måste gå med random groups
Varför lämnar du din guild: inga raid Razz
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: för att utveckla mitt spelande+ gå svårare raids för bättre gear.
Har du någon referens i Knights of Glory: tellarius(min storebror) kanske rambokiller dezzo(min pappa) béatrix och baenor

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
Ja
Hur farmar du g
daylies och ogres i nagrand.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: jag kommer nog vara till större hjälp i WotLK pga min rätt så dåliga gear. men gör precis som ni säger:P
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? tror inte det kanske 1 -2 beror på vad min morsa säger :s.
Till överst på sidan Gå ner
ghendral
Gäst




ghendrala: resto shaman (declined) Empty
InläggRubrik: Sv: ghendrala: resto shaman (declined)   ghendrala: resto shaman (declined) Emptytor okt 30, 2008 2:19 am

jag gick maggy nu under natten så maggy:1/1
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




ghendrala: resto shaman (declined) Empty
InläggRubrik: Akaspeedy   ghendrala: resto shaman (declined) Emptytor okt 30, 2008 10:56 am

Kog er en raid guild, og vi trenger ppl som kan raide minst 2 ganger i veken. Og vær oppe til 23.00++, Vist ppl ikke kan de, slacker di guilden,og vi gjer lite progress.
Men det er opp til din storebror. Det er han som er Din Class leader.

Akaspeedy
Hunter Class Leader
Till överst på sidan Gå ner
ghendral
Gäst




ghendrala: resto shaman (declined) Empty
InläggRubrik: Sv: ghendrala: resto shaman (declined)   ghendrala: resto shaman (declined) Emptysön nov 02, 2008 3:28 pm

jag har löst problemet med raids jag får gå raid varje måndag och onsdag. det kan vara till fällen då WoW kommer gå efter t.ex läxor och dylikt. men kommer troligtvis kunna raida varenda måndag och onsdag
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




ghendrala: resto shaman (declined) Empty
InläggRubrik: Sv: ghendrala: resto shaman (declined)   ghendrala: resto shaman (declined) Emptytis nov 04, 2008 5:47 pm

ursäkta att det tar lite tid men beslut håller på att tas
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




ghendrala: resto shaman (declined) Empty
InläggRubrik: Sv: ghendrala: resto shaman (declined)   ghendrala: resto shaman (declined) Emptyons nov 05, 2008 7:08 pm

du har för lite raid erfarenhet
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





ghendrala: resto shaman (declined) Empty
InläggRubrik: Sv: ghendrala: resto shaman (declined)   ghendrala: resto shaman (declined) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
ghendrala: resto shaman (declined)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 resto shaman (Declined)
» 70 draenei shaman - resto - (Declined)
» Miaora, Resto shaman ( Declined )
» Resto Shaman (Approved)
» Zeli - Resto shaman ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: