Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Svenny - Rogue ( Declined )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Svenny - Rogue ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Svenny - Rogue ( Declined )   Svenny - Rogue ( Declined ) Emptyfre dec 12, 2008 9:35 pm

Ansökan:

Char namn: Svenny
Klass: Rogue
Spec: PVE Mutilate
Irl namn: Svenn
Ålder: 22
Vilket land är du ifrån: Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Ja, har 100mbit fra skolen og ikke noen problemer med den.

Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Ja

Hur länge har du spelat: Har spilt siden EU beta.

Hur länge har du spelat på denna karaktär: ca 3 år
V
ilken raidingerfarenhet du har: Vanilla: alt frem til naxx.. TBC: SSC, TK, MH WOTLK: Cleared naxx 10

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: De to bossene jeg synes har vert mest moro å drepe er helt klart Ragnaros og Nefarian.

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY

Så här skriver du: Kod:



Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Jeg har akkurat kommet tilbake til Grim Batol etter en migration.. I TBC spilte jeg i Soul Sworn Seven.

Varför lämnar du din guild: Guild disband.

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Nå som jeg er tilbake på Grim Batol er jeg på leting etter et hyggelig guild å spille/raide sammen med.

Har du någon referens i Knights of Glory: Nei :l

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Ja, tjener ganske mye penger på mining / enchanting.. har over 5k gold atm.


På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Jeg kommer alltid godt forberedt til raids, har pots/flask, alle enchants/gems etc. Og jeg gir alltid 100% når jeg raider, no slack Wink


Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Ja, Onsdag + Mandag passer veldig bra i alle fall.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Svenny - Rogue ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Svenny - Rogue ( Declined )   Svenny - Rogue ( Declined ) Emptymån dec 15, 2008 1:03 pm

Jeg er redd det kan ta litt tid før du får svar på apply'en, vår Rogue Class officer har akkurat leavet guilden. Men jeg skal høre meg litt om noen kan ta en titt på applyen din Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Svenny - Rogue ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Svenny - Rogue ( Declined )   Svenny - Rogue ( Declined ) Emptytis dec 16, 2008 2:11 pm

Vi återkommer så snart vi har mer info att ge.

/ Lexum Raid Leader
Till överst på sidan Gå ner
Svenny
Gäst




Svenny - Rogue ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Svenny - Rogue ( Declined )   Svenny - Rogue ( Declined ) Emptytis dec 16, 2008 3:04 pm

Ok, takk for reply =)
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Svenny - Rogue ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Svenny - Rogue ( Declined )   Svenny - Rogue ( Declined ) Emptytor jan 01, 2009 3:31 pm

Thanx för din application!

Men vi har kommit fram till att vi har fullt med melee i guilden atm. Vi återkommer om vi blir i behov av fler melee.

/ Lexum

Raidleader
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Svenny - Rogue ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Svenny - Rogue ( Declined )   Svenny - Rogue ( Declined ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Svenny - Rogue ( Declined )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 NE rogue ( Declined )
» Combat rogue ( Declined )
» Skriiz - Rogue ( Declined )
» DxL - Human rogue ( Declined )
» Zippyx, rogue 80 ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: