Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Darkcry - Level 80 Mage ( Decline )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Darkcry - Level 80 Mage ( Decline ) Empty
InläggRubrik: Darkcry - Level 80 Mage ( Decline )   Darkcry - Level 80 Mage ( Decline ) Emptysön dec 14, 2008 8:30 pm

Char namn : Darkcry

Klass : Mage

Spec : 00/71/00 akkurat nå

Irl namn : Daniel

Ålder : 15


Vilket land är du ifrån : Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp) ? Ja. Jeg blir Skjelden disconnectet

Har du en mikrofon (för Ventrilo) ? Jeg hadde en, men min yngre søster ødela den. Skal selvfølgelig kjøpe en ny veldig snart.

Hur länge har du spelat : I ca. 3 år

Hur länge har du spelat på denna karaktär : 14 dager, 13 timer og 25 minutter

Vilken raidingerfarenhet du har : På min gamle main char på en annen server (spiller ikke mer på den)

Karazhan : 4/5

Grull : 3/3

TK : 2/3

Bt : 2/3

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför : ----

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY :

Jeg får mer enn 15% crit chance når jeg bruker Arcane Intellect og Molten Armor, som jeg alltid bruker.


Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare : Jeg var med i Horde Pest Control en stund, men jeg leava fordi det var en pvp guild. Nå er jeg med i Blindness som er en ny guild og vi har ikke kommet til raidinga ennå.

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory : Jeg vil prøve å være med i en bedre guild og få raida mer på magen min.

Har du någon referens i Knights of Glory : Jeg kjenner Imbarol

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Selvfølgelig.

Hur farmar du g : Dailys og andre quests

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress : Jeg vil gjøre mitt beste som dps og være positiv og vennlig med alle de andre i guilden.

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Jeg kan raide vær dag hvis jeg ikke er på ferie.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Darkcry - Level 80 Mage ( Decline ) Empty
InläggRubrik: Sv: Darkcry - Level 80 Mage ( Decline )   Darkcry - Level 80 Mage ( Decline ) Emptysön dec 14, 2008 11:15 pm

ehm... detta er tull eller?

Du har spilt i 3 år og veit ikke hvor mange bosser det er i f.eks bt?

Og det er bare 5 bosser i kara ifølge deg?
Till överst på sidan Gå ner
Darkcry
Gäst




Darkcry - Level 80 Mage ( Decline ) Empty
InläggRubrik: Re: Re: Darkcry - Level 80 Mage   Darkcry - Level 80 Mage ( Decline ) Emptymån dec 15, 2008 12:06 am

Sorry, jeg misforsto. Jeg mente egentlig Karazhan: 9/9
Gruul: 2/2
TK: 4/4
BT: 9/9
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Darkcry - Level 80 Mage ( Decline ) Empty
InläggRubrik: Sv: Darkcry - Level 80 Mage ( Decline )   Darkcry - Level 80 Mage ( Decline ) Emptymån dec 15, 2008 1:01 pm

/sigh

Jeg vill vite hva den gamle mainen din er

Magen din er veldig dårlig, det finnes mye rom for improvements. Jeg kan anbefale Gloves fra Nexus HC , Bracers fra VH HC, Pants fra HoL HC, Wand fra AN HC osv osv osv.
Item's kunne ha vært enchanted og enchanted riktig.
Vet ikke hvor mye emblems du har samlet, men det er mye bra gear fra emblems. Farme heroics er et nøkkel ord i denne samenhengen.
Proffesions kunne vært skilled.

Kan du også forklare hvorfor du har den speccen du har?Smile
Till överst på sidan Gå ner
Twalec
Members
Twalec


Antal inlägg : 88
Registreringsdatum : 08-03-23
Ålder : 43
Ort : Ängelholm

Darkcry - Level 80 Mage ( Decline ) Empty
InläggRubrik: Ehm..   Darkcry - Level 80 Mage ( Decline ) Emptytis dec 16, 2008 2:53 am

Om du missat det så har LK kommit ut så pre LK raiding är ju rätt ointressant vid det här laget..

Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://knightsofglory.eu
Gäst
Gäst




Darkcry - Level 80 Mage ( Decline ) Empty
InläggRubrik: Sv: Darkcry - Level 80 Mage ( Decline )   Darkcry - Level 80 Mage ( Decline ) Emptytis dec 16, 2008 2:11 pm

Jag instämmer helt. Pre tbc är ganska ointresant. Har du varit i Naxx? Och jag håller med Yver hur många emblems har du osv?

/ Lexum Raid Leader
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Darkcry - Level 80 Mage ( Decline ) Empty
InläggRubrik: Sv: Darkcry - Level 80 Mage ( Decline )   Darkcry - Level 80 Mage ( Decline ) Emptyons dec 17, 2008 12:03 am

Jeg er redd vi har fylt opp mage spottene og dermed så må jeg decline din application
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Darkcry - Level 80 Mage ( Decline ) Empty
InläggRubrik: Sv: Darkcry - Level 80 Mage ( Decline )   Darkcry - Level 80 Mage ( Decline ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Darkcry - Level 80 Mage ( Decline )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hunterdragon (Decline)
» <- Shadowpriest ( Decline )
» elemental shaman MENTAL ! (decline)
» Yverland - Mage (approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: