Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Deju - Human Death-Knight ( Declined )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Deju - Human Death-Knight ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Deju - Human Death-Knight ( Declined )   Deju - Human Death-Knight ( Declined ) Emptytis dec 16, 2008 2:55 am

Char namn
Deju

Klass
Death Knight

Spec
Blood

Irl namn
Aleksander

Ålder
18

Vilket land är du ifrån
Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?
Ja

Har du en mikrofon (för Ventrilo)?
Ja

Hur länge har du spelat
Startet rett etter TBC kom

Hur länge har du spelat på denna karaktär
Siden WOTLK kom ut

Vilken raidingerfarenhet du har
SSC, TK, Karazhan. Satharion 25 man HC, Wintergrasp 25-man HC med fler.

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför
Kommer ikke på noen spesifikke akkurat nå







Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare.
Har vært i flere med andre characters. Impulsion er vel den jeg var mest i. Leavet akkurat Disorder pga dårlig miljø, følte meg aldri hjemme der.

Varför lämnar du din guild
Søker etter et nytt miljø med flere aktive medlemmer

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory
Jeg håper å kunne bidra til det sosiale miljøet, jeg er en seriøs spiller som gjør mitt beste. Hjelpsom er jeg også, til sin tid. Jeg håper å kunne utvikle meg som spiller.

Har du någon referens i Knights of Glory
Dessverre ikke.

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
Ja

Hur farmar du golds?
Inscription og Jewelcrafting.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress?
Jeg håper som sagt at jeg kan bidra i raids ved å spille best mulig, målet er teamplay – å vite hva jeg gjør og når jeg gjør det, fremfor å kun fokusere på DPS. Jeg er ingen slacker.

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?
Ja, det kan jeg.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Deju - Human Death-Knight ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Deju - Human Death-Knight ( Declined )   Deju - Human Death-Knight ( Declined ) Emptytis dec 16, 2008 2:14 pm

Skall prata igenom det med de andra Officers. Då vi måste se till att vi itne får in för många melee då deathknights konkurerar med retri palas, rogues, dps warr och enhancement shamans i raids.

Vi återkommer så snart vi kan.

/ Lexum

Raid Leader
Till överst på sidan Gå ner
Deju
Gäst




Deju - Human Death-Knight ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Deju - Human Death-Knight ( Declined )   Deju - Human Death-Knight ( Declined ) Emptytis dec 16, 2008 6:53 pm

Okei Smile

Takk for reply.

Bare kontakt meg ingame dersom dere har spørsmål eller lignende.
Till överst på sidan Gå ner
Deju
Gäst




Deju - Human Death-Knight ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Deju - Human Death-Knight ( Declined )   Deju - Human Death-Knight ( Declined ) Emptyons dec 17, 2008 10:55 pm

Siden det har tatt så lang tid velger jeg å ikke joine dere likevel. Jeg føler det blir feil av meg å applye til dere for å så vente på svar, når jeg kunne applyet andre steder også.

Takk for at dere eventuelt vurderte meg. Lykke til videre i deres progress, nyt spillet så lenge det varer Smile


Best regards
Aleksander
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Deju - Human Death-Knight ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Deju - Human Death-Knight ( Declined )   Deju - Human Death-Knight ( Declined ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Deju - Human Death-Knight ( Declined )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Therlos - 8o Death knight ( Declined )
» Death knight apply (Declined)
» Draugluin Death Knight ( Declined )
» Tuplack - Blood Death Knight ( Declined )
» Torgudz Rogue + Alamine Death Knight ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: