Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Ansøgning. ( Decline )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Ansøgning. ( Decline ) Empty
InläggRubrik: Ansøgning. ( Decline )   Ansøgning. ( Decline ) Emptytis dec 16, 2008 5:31 pm

Ansøgning:

Char navn: Lúlluú
Class: Mage
Spec: Arcane
Rigtigt navn: Louise
Alder: 16 år
Hvilket land er du fra: Danmark

Har du en stabil internetforbindelse (Uhensigtmæssige dc leder til -dkp)?
- Mit internet virker helt fint. Det er yderst sjældent jeg får et DC.

Har du en mikrofon (til Ventrilo)? Nej, det har jeg ikke.

Hvor lang tid har du spillet: Ca. 1,5 år.

Hvor længe har du spillet på denne karakter: Ca. 1 år og 4,5 måned.

Hvilken raid erfaring har du: Jeg har ingen, da jeg aldrig har været i raid før. Neutral

Hvilket boss encounter synes du er det sværeste og hvorfor: Har aldrig været i raid.

Link til din char Armory:


Hvilken guild er du med i nu og hvilke har du været i tidligere: Jeg har været i Deathrage, hvilket ikke eksisterer længere. (Guild disband) Jeg har lige været med i guilden Legacy, som jeg leavede d. 16 dec.

Hvorfor leavede du din guild: Der skete intet i den, og da jeg meget gerne vil i raids og andre hc instances, fandt jeg ikke denne guild passende længere. Og desuden var sproget ikke så pænt.

Hvorfor vil du være medlem af Knights of Glory: Jeg har hørt rigtig gode ting om jer, og at I skulle være rigtig flinke. I skulle også være del seriøse ang. planlægning mm. og det kan jeg godt lide at det er sådan. Jeg synes det er super, at I også snakker nogenlunde det samme sprog som jeg. (det gør det hele lidt nemmere) Jeg også hørt at I går i raids og andre instances (HC) osv., hvilket jeg selvfølgelig også er meget interesseret i at komme med til. Wink

Kender du nogen i Knights of Glory: Jeg kender Draugliun. Det var ham der anbefalede guilden for mig, da han vidste hvad jeg søgte efter. Og man må sige at guilden vækker stor interesse hos mig.

Er du parat til at lægge 200-300g ud til consumable til guild raids? Ja, det er jeg.


På hvilken måde tror du at du kan bidrage bedste til Knights of Glory: Jeg yder altid mit bedste 110 % og kommer til de aftalte tider. Jeg møder ligeledes op forberedt. Og så er jeg er altid klar til at hjælpe andre.

Knights of Glory raider lige nu onsdag, torsdag og mandag, kl 19.15 til ca 23.00 (ca) - Kan du deltage ved mindst 2 raids om ugen? Ja, det kan jeg.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Ansøgning. ( Decline ) Empty
InläggRubrik: Sv: Ansøgning. ( Decline )   Ansøgning. ( Decline ) Emptyons dec 17, 2008 12:02 am

Jeg er redd for at jeg må decline din application.

Vi har fylt opp alle mage spottene.
Till överst på sidan Gå ner
 
Ansøgning. ( Decline )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hunterdragon (Decline)
» <- Shadowpriest ( Decline )
» elemental shaman MENTAL ! (decline)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: