Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Ridiculouz - 80 Mage ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Ridiculouz - 80 Mage ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Ridiculouz - 80 Mage ( Approved )   Ridiculouz - 80 Mage ( Approved ) Emptytor jan 15, 2009 5:09 pm

Ansökan:

Ridiculouz
Mage

Spec: 0/53/18 når jeg raider
Irl namn: Michael
Ålder: 18
Vilket land är du ifrån: Fra Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Ja, nytt nettverks kort og pc siden sist :p
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Ja, på en måte, sliter litt med å få kontakt noen ganger

Hur länge har du spelat: Siden beta
Hur länge har du spelat på denna karaktär: 38 days played :p
Vilken raidingerfarenhet du har: MC/BWL/ZG/AQ/SCC/Gruul/TK/MH
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: Syns Ragnaros var ganske bra, pga musikken og var så deilig å få han ned første gangen :p

LÄNK TILL MIN KARAKTÄR PÅ ARMORY




Er for tiden medlem av "Reason" og har tidligere vært i "Gief Epix" før jeg joinet "KoG", grunnen til at jeg leaver "Reason" nå er fordi jeg trivdes veldig godt i KoG og det er masse ålreite folk der. En annen grunn er at jeg teknisk sett ikke er medlem, jeg er kun i den fordi jeg har en kompis i guilden og er derfor siste prioritet for raiding. Tror de fleste som var med i TK/SSC tiden i KoG husker meg.


Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Ja, null stress. Farmer stort sett ved å queste og ta dailies.

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Ja, det burde jeg klare
Till överst på sidan Gå ner
Ridiculo
Gäst




Ridiculouz - 80 Mage ( Approved ) Empty
InläggRubrik: ...   Ridiculouz - 80 Mage ( Approved ) Emptytor jan 15, 2009 5:20 pm

Bare adde litt småting

Jeg har ingen raid erfaring i WotLK og får heller ikke link til å funke
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Ridiculouz - 80 Mage ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Ridiculouz - 80 Mage ( Approved )   Ridiculouz - 80 Mage ( Approved ) Emptytor jan 15, 2009 6:38 pm

I vote yes! tongue
Jeg husker veldig godt Ridiculouz fra den tiden han var i KoG, og han var en kjempeflink og dedikert spiller.
Selv om han ikke har verdens beste gear atm, vet vi at skillsa er der.

Lykke til Michael! Jeg kunne virkelig tenkt meg å raide med deg igjen! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Ridiculouz - 80 Mage ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Ridiculouz - 80 Mage ( Approved )   Ridiculouz - 80 Mage ( Approved ) Emptyfre jan 16, 2009 1:00 am

Takk for applyen Ridi Smile

Jeg håper du vill trives i kog igjen Wink

See you ingame cheers cheers cheers
Till överst på sidan Gå ner
Ridiculo
Gäst




Ridiculouz - 80 Mage ( Approved ) Empty
InläggRubrik: hehe   Ridiculouz - 80 Mage ( Approved ) Emptyfre jan 16, 2009 1:14 am

Takker Tonje Smile Hadde vært veldig morro å raide med deg / dere igjen også Very Happy Og det ser ut som at når jeg svarer på denne så fikk jeg invite til guilden Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Ridiculouz - 80 Mage ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Ridiculouz - 80 Mage ( Approved )   Ridiculouz - 80 Mage ( Approved ) Emptyfre jan 16, 2009 9:41 am

Gratulerer, og velkommen tilbake! cheers
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Ridiculouz - 80 Mage ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Ridiculouz - 80 Mage ( Approved )   Ridiculouz - 80 Mage ( Approved ) Emptysön jan 18, 2009 7:37 pm

Nice att ha dig tillbaka!

/Lexum Warlock CL
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ridiculouz - 80 Mage ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Ridiculouz - 80 Mage ( Approved )   Ridiculouz - 80 Mage ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Ridiculouz - 80 Mage ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Krajmy - Mage (Approved)
» Mage Application ( Approved )
» Pugin - 70 mage ( Approved )
» 70 mage OMGNERFQQ (Approved)
» Naura, Mage (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: