Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Cescc Shadow Priest 14 / 0 / 57 ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Cescc Shadow Priest  14 / 0 / 57 ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Cescc Shadow Priest 14 / 0 / 57 ( Approved )   Cescc Shadow Priest  14 / 0 / 57 ( Approved ) Emptysön jan 18, 2009 6:26 pm

Ansökan:

Char namn : Cescc
Klass : Priest
Spec : Shadow
Irl namn : Mirza
Ålder : 26
Vilket land är du ifrån : från Bosnien , men jag har bott i Sverige senaste 17 åren

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? ja jag har stabilt uppkoppling
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? ja det har jag

Hur länge har du spelat : i 3,5 år nu
Hur länge har du spelat på denna karaktär : jag har 158 dagar med denna gubbe
Vilken raiding erfarenhet du har : jag har gjort allt i classic , TBC här har jag gjort alla dungeons på normal och hc + voa 10/25 + OS 10/25 + 4 bossar i naxx + Kel Thuzad.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför : tycker om fighten med Illidan förut i TBC var svår och riktig roligt enligt min del=)


LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY





Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare : har varit i några guilder förut men dom existerar inte=( har varit i Jupiter Mining Corp och jag e fortfarande där...
Varför lämnar du din guild : jag vill egentligen inte lämna min guild.. men vi började raida innan nyåret men sen har folk börjat lämna guilden för att det inte finns några raid plus att officers och GM har tagit stor break från raidande.. men jag vill raida det är därför jag vill lämna min guild..
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory : För ni verkar vara bra guild , och ni vill komma nånstans i WOTLK , men det verkar inte min nuvarande guild vilja...
Har du någon referens i Knights of Glory : nej det har jag inte...

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? ja det är jag beredd och göra fast jag brukar inte lägga ut guld. för jag gör mina egna flasks,pots och andra saker som ska till raid. har en allt som har alchemy så det fixar jag alltid själv.
Hur farmar du guld? det finns olika saker jag gör, mest farmar jag med herbalism och säljer antingen herbs eller alchemy saker som jag inte brukar använda.. ibland blir det dailys men inte så mycket =)

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress : kommer bidra med bra spelande och kommer bidra med en bra atmosfär...
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? ja det kan jag..
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Cescc Shadow Priest  14 / 0 / 57 ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Cescc Shadow Priest 14 / 0 / 57 ( Approved )   Cescc Shadow Priest  14 / 0 / 57 ( Approved ) Emptysön jan 18, 2009 7:10 pm

Tummen upp från mig Smile

/Lexum Warlock CL
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Cescc Shadow Priest  14 / 0 / 57 ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Cescc Shadow Priest 14 / 0 / 57 ( Approved )   Cescc Shadow Priest  14 / 0 / 57 ( Approved ) Emptysön jan 18, 2009 7:13 pm

Jag tycker det värka Nice vad säger ni andra
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Cescc Shadow Priest  14 / 0 / 57 ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Cescc Shadow Priest 14 / 0 / 57 ( Approved )   Cescc Shadow Priest  14 / 0 / 57 ( Approved ) Emptysön jan 18, 2009 7:14 pm

Du får vise hva du er god for nå Smile

GL Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Cescc Shadow Priest  14 / 0 / 57 ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Cescc Shadow Priest 14 / 0 / 57 ( Approved )   Cescc Shadow Priest  14 / 0 / 57 ( Approved ) Emptysön jan 18, 2009 7:18 pm

Hurra! En shadowpriest!

Velkommen til guilden, og vik aldri fra min side.
(I need your mana... Very Happy )
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Cescc Shadow Priest  14 / 0 / 57 ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Cescc Shadow Priest 14 / 0 / 57 ( Approved )   Cescc Shadow Priest  14 / 0 / 57 ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Cescc Shadow Priest 14 / 0 / 57 ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Shadow Priest ( Approved)
» SVH Shadow priest. ( Approved )
» Zarro - Shadow Priest ( Approved )
» Aures Shadow Priest ( Approved )
» Valerii - Shadow Priest ( Apporved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: