Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Ansökning till guild ( Declined )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Ansökning till guild ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Ansökning till guild ( Declined )   Ansökning till guild ( Declined ) Emptytis feb 17, 2009 11:00 pm

Acelle fury warrior


Char: Acelle
Klass: Warrior
Spec: Fury
Irl namn: John Hagberg
Ålder: 1988 / 20 år
Vilket land är du ifrån: swe

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? JA STABILT!
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? JA

Hur länge har du spelat / Sen wow kom la dock av ett tag när tbc kom
Hur länge har du spelat på denna karaktär / Är min första gubbe så alltid.
Vilken raidingerfarenhet du har: Alla raider pre tbc har thunderfury säger lite, Spela ibörjan på tbc så kara och zulaman. Och just nu naxx bara.

Min warrior =

Jag har precis Miggat till dena server, så jag har inte vart i någon märkvärdig guild på denna server.

Söker in till denna bara för jag vill börja raida och ha skoj, och då undrar ni vad jag har för referenser om er guild har jag inga alls.
Ja, jag är redo att kunna betala för mig själv med pots och allt ^^ Jag kommer kunna vara med på alla raider ni vill, om inget annat kommer ivägen.
Till överst på sidan Gå ner
Tomasdetavil
Members
Tomasdetavil


Antal inlägg : 175
Registreringsdatum : 08-03-26

Ansökning till guild ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Din ansökan   Ansökning till guild ( Declined ) Emptyons feb 18, 2009 7:12 pm

Prata med Rambokiller in-game, han är warrior class leader. Din gear är på gränsen, men det handlar också om erfarenhet, skill och hur aktiv du är
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Ansökning till guild ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Rambokiller   Ansökning till guild ( Declined ) Emptyons feb 18, 2009 10:20 pm

Hej Acelle jag har nu kollat lite på dina gear och det är på gränsen. 24 % cirt är för lite du måste minst komma upp till 30 % och i hit ska du minimun ligga på 12% 13% . så du har mkt att ta igen men snacka med mig ingame så får du mer info



Class Officer Warrior // Rambokiller
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ansökning till guild ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökning till guild ( Declined )   Ansökning till guild ( Declined ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Ansökning till guild ( Declined )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Apply to the guild (Declined)
» apply for guild ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: