Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Shaman som leiter etter raide guild, har god tro på KoG :D (Declined)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Shaman som leiter etter raide guild, har god tro på KoG :D (Declined) Empty
InläggRubrik: Shaman som leiter etter raide guild, har god tro på KoG :D (Declined)   Shaman som leiter etter raide guild, har god tro på KoG :D (Declined) Emptytor feb 19, 2009 8:46 pm

Cyberghost Elemental shaman


Char : Cyberghost
Specc : Elemental
Klass : Shaman
Ir Name : Lasse Sævareid
age : 16 år
Land : Norge

Eg har veldig stabilt internett, klarte å ha 10 stk på lan hos meg å det funket bra, og eg har ingen problemer med det.

Eg pleier å sitte 3-4 timer på dataen hver dag, det vil si eg spiller wow da Smile mesteparten av tiden går eg hc eller så er eg å lvler alts.
Eg har Ventrilo og skype viss dere ønsker kontakt over tlf Smile

Eg har spillt wow siden tbc kom ut og eg har for det meste spillt shaman, eg har vel 70 days played eller noe sånt Smile eg har 1 priest på lvl 65 og DK på 62. men spiller ikke mye på dem.

Pre tbc :
Spillte aldri pre tbc så har ikke gjort så mye av bossene, tok noen av dem på lvl 70.

TBC
Karazhan 11/11
Za : 6/6 timer complete
Gruul 2/2
Tk 4/4
SSC : 3/6
MH : 2 / 5
BT : 8/9

Letteste bossen eg tok må ha vert Curator, tok han på første evocation Smile vannskligste kanskje Kaz'Rogal men er ikke sikker Razz


Shamanen min er lagd på Stormscale der var eg med i ein guild som het Chosen, det var vel ein rein lvle guild Razz, deretter migratet eg den til kazzak der husker eg ikke helt guldet mitt men fikk no tatt litt raids i ssc tror eg at eg kom, men da var eg enhancement då, men vennene mine flyttet til Grim Batol så eg kom hit til slutt =) no var eg nettopp i ein guild som heter jinx tok 1 naxx run med dei så ville eg heller raide med mine venner, derfor lager eg apply til Kog.



Eg kommer til å bli med i alle raids så lenge eg ikkje er vekkreist å det er eg sjeldent. Eg har veldig god erfaring med shaman og kommer til å spille mye medguildet om eg får lov å joine =)

Måten eg farmer på er vel mesteparten normal quests og dailys Smile grunnen til kog er fordi alle folkene er vennelige med meg, di var det førvertfall og at mine venner er der.

Eg er ein god å snill spiller å kommer til å vere vennelige med alle. eg vil bidra så godt eg kan i guildet for at andre skal ha det bra så eg kommer ikke til å si nei til folk så lenge eg ikkje er opptatt.

Eg var med i Kog før Wotlk

Lasse Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Shaman som leiter etter raide guild, har god tro på KoG :D (Declined) Empty
InläggRubrik: Sv: Shaman som leiter etter raide guild, har god tro på KoG :D (Declined)   Shaman som leiter etter raide guild, har god tro på KoG :D (Declined) Emptytis feb 24, 2009 11:28 am

lite dåligt gear och för lite erfarenhet.

/// Tellarius Shaman/healing Officer
Till överst på sidan Gå ner
 
Shaman som leiter etter raide guild, har god tro på KoG :D (Declined)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» firemage leter etter guild ( Approved )
» apply for guild ( Declined )
» Apply to the guild (Declined)
» Shaman, Zta (Declined)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: