Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Muqer aka Äppelskrutt holy paladin ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Muqer aka Äppelskrutt holy paladin ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Muqer aka Äppelskrutt holy paladin ( Approved )   Muqer aka Äppelskrutt holy paladin ( Approved ) Emptymån mar 02, 2009 11:14 pm

Char namn Muqer
Klass holy paladin
Spec holy
Irl namn Niklas
Ålder 18 snart 19
Vilket land är du ifrån Sverige

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Japp fungerar som fisken i vattnet
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Nej inte för tillfället pga olycka vid cs spelande

Hur länge har du spelat i princip sedan wow kom ut
Hur länge har du spelat på denna karaktär 111 d , 20h ,44min
Vilken raidingerfarenhet du har pre wotlk har jag ungefär gjort allt som ni andra har gjort, men nu i Wotlk har jag varit lite lat av mig pga att wotlk inte levde upp till mina
förväntningar. Men har har dödat de mesta som går att puga. Doc har jag inte gjort naxx 25 än.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför Har igentligen ingen favorit boss. Skulle väl vara malygos då. där de händer väldigt mycket muppiga saker, tex som
att flyga runt på en liten rund platta och från där sedan flyga på en drake Razz
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY

Så här skriver du: Kod:


Gearet just nu är absolut ingenting att ropa tjohej över. Men Jobbar på de (:


Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare Nyss var jag med i Royal blood då jag inte ha en blekaste aning om varför jag joinade. Tror anledningen var att en polare pushade på mig att joina samtidigt som han.
Varför lämnar du din guild För att komma tillbaka till er gamla godingar (:
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory För att jag saknar alla raids vi gjorde tillsammans i TBC , gemenskapen, + att kog nog är den trevligaste guild jag någosin varit med i ( Inge fjäsk, de där var ren sanning)
Har du någon referens i Knights of Glory: Tror inte jag behöver nämna någon. Tror alla kommer ihåg vad jag gick för. Doc som prot tank men är lika bra som pala Wink

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
Hur farmar du g Lätt, gjort de förr så inge nytt (:

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Jadu, just nu kan jag nog inte bidra med någonting eftersom ni redan clearat allt. men senare skulle jag nog kunna bidra med pro healing och seriöst raidande (:
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Ska vi kunna ordan.
Doc är min dator sönder just nu. Men får nya delar antingen imorgon eller i övermorgon (:

/MVH Niklas
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Muqer aka Äppelskrutt holy paladin ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Muqer aka Äppelskrutt holy paladin ( Approved )   Muqer aka Äppelskrutt holy paladin ( Approved ) Emptytis mar 03, 2009 12:41 am

Skrutten! Skrutten! Skrutten!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Muqer aka Äppelskrutt holy paladin ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Muqer aka Äppelskrutt holy paladin ( Approved )   Muqer aka Äppelskrutt holy paladin ( Approved ) Emptytis mar 03, 2009 9:56 am

Me want Äppelskrutten back! cheers cheers
Jeg heier på deg Niklas. På tide at du kom tilbake. ^_^
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Muqer aka Äppelskrutt holy paladin ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Muqer aka Äppelskrutt holy paladin ( Approved )   Muqer aka Äppelskrutt holy paladin ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Muqer aka Äppelskrutt holy paladin ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» holy paladin (Approved)
» Holy Paladin ( Approved )
» Holy Paladin (Approved)
» Holy paladin:D (Approved)
» Holy paladin (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: