Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Søknad for Difan, Unholy dps DK. ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Søknad for Difan, Unholy dps DK. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Søknad for Difan, Unholy dps DK. ( Approved )   Søknad for Difan, Unholy dps DK. ( Approved ) Emptymån mar 09, 2009 4:18 pm

Char namn:
Difan.


Klass:
Death Knight.


Spec:
Unholy dps 17/0/54.


Irl namn:
Kvitle.


Ålder:
19.


Vilket land är du ifrån:
Norge.


Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?:
Modem har en fin tendens til å overheate og må resette en gang hver andre dag hvis den står på for lenge, men ellers, ganske stabilt.


Har du en mikrofon (för Ventrilo)?:
Ja.


Hur länge har du spelat:
Siden 4 dager etter WoW-Classic Release.
Begynte som warrior på Serveren Aggramar (Grock, Emerald Dream nå) hvor jeg egentlig bare lekte meg rundt, levla til 60 uten alts, I lv.60 gjorde jeg ikke stort på han, men offtanket Venoxis i ZG en gang ;P.
Så begynte jeg å levle en Hunter og en rogue, hvorav hunteren (Selix på Sunstrider, nå Emerald Dream) ble min første ordentlige main. Noen dager etter at jeg ble lv.60 på hunter ble jeg invitert til guildet Fusion, guildet var da på Ragnaros I Molten Core.
Jeg var med i det guildet og progressa til Naxxramas kom, hvor jeg var med på Patchwerktries og Grobbulustries, men ikke kills.
Det var der jeg simpelten sluttet å spille hunter grunnet kjedsomhet, og Remaina til min rogue, Terah, på Emerald Dream.
Min rogue har vært min main siden da.
I The Burning Crusade, var jeg i guildet Total Control, som jeg var GM i, men vi kom aldri langt i Karazhan.
For ca 1 år siden, ble jeg med i det andre beste guildet på Emerald Dream hordeside, Arctic Vikings, de var currently på Magtheridon/Leotheras the Blind, og vi ble ferdig med Illidan og fikk Kalecgos til 33% i slutten av TBC.
Vi var andre guild på Emerald Dream Hordeside som tok Malygos i Wrath.


Hur länge har du spelat på denna karaktär:
Difan ble lagd på Mandag 23 Februar 2009... Smile Dinga lv.80 på Fredag 6/3 klokken 12:00. Siden da har jeg kjørt Heroics tilsvarende 48 Emblems of Heroism, tatt Malygos 25man, VoA 25man og Sartharion+1 25man, though Smile


Professions:
Driver å levler Inscription og Herbalism akuratt nå, bare 300'ish skill på begge.
Grunnet Gift of the Naaru, har jeg simpelten ikke orket å levle F.aid, men skal gjøre etter hvert.


Stats:
Bare 2726 ap (Uten noe videre mye enchants), 207 hit (mangler en trinket eller en chest jeg grinder for nå for hitcappen) og 28,09% crit. Har 192 Haste som jeg vil bli kvitt, hvis noen vil kjøpe?
Beklager selvfølgelig for at jeg ikke når AP og hitvaluene dere søker for, men jobber med saken, og har gått opp 5% crit, 100 hit og 600 AP på 3 dager Smile


Vilken raidingerfarenhet du har:
Classic:
Zul'Gurub; 2 bosser som offtank, Venoxis som meleedps og hele som ranged dps.
Ahn'qiraj 20; Kuri som tankspeccedps (aka publikum), hele som ranged dps.
MC+BWL+AQ40; Hele som ranged dps, + en spesial kitingtac på Executus ;p
PreNaxx: Patchwerk til 6%, Grobbulus til 70% som ranged dps.
Også alle outdoorbosses..

TBC:
Alt til Sunwell som meleedps. Kara, ZA, SSC og Archimonde som healer.

WotLK:
Alt som meleedps og alt untatt Malygos som tank.

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför:
I WotLK må morsomste må bli Malygos eller Heigan, ellers er den vanskeligste Sarth 3drakes obviously. Overall er favoritten min en slaggs kryssning av Vashj og Kael'thas, og det jævligste jeg har vært borte I er Ouro eller Archimonde.

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY:


Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare:
Ikke noe på Grim Batol.

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory:
Mainly fordi jeg har lyst å ha noe å bedrive tiden min med, og raiding er gøy.
Jeg spiller MYE, og på roguen min er det lite raids på gang for tiden grunnet guildfuzz etc, (1 raid I uken, planlagt 3 i uken, som oftest andre dager en deres Smile ) og jeg er på randen av å leave selv.

Har du någon referens i Knights of Glory:
Yverland er i klassen min, og helt siden vi startet, har jeg pratet WoW med han. Roguens guild og Knights of Glory har også vært syltynt nerme i progress helt siden jeg ble kjent med han Smile
Rambo hjalp meg også med et par elitequests i lv.74, fikk førsteintrykk at han var en bra kar jeg vil bli videre kjennt med Smile

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?:
Obviously ;p
Levler herbing nå, så det vil vel hjelpe en del når det kommer til pots/elixirs/flasks, Jeg entrer ALDRI et raid uten å ha penger til å repaire full red gear 2 ganger, og jeg følger generelt opp sånn sett. Grim Batol har også billigste AH jeg har sett på lenge, så burde ikke være noe problem for meg Wink

Hur farmar du g:
Dailies, grinding, proffesioning, luck på BoEloot etcetc.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress:
For øyeblikket har dere alt på farm, men når Ulduar kommer, skal jeg nok prøve å bidra med mitt.

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?:
Med mindre reallife gjør et ballespark; selvfølgelig.

Jeg er å få tak i på Skype under 'Marius Kvitle Ressem', Msn på Kvitle_666@hotmail.com og ingame skulle det være noe videre Smile
Beklager for at jeg skrev så mye ;p
Till överst på sidan Gå ner
Difan
Gäst




Søknad for Difan, Unholy dps DK. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Søknad for Difan, Unholy dps DK. ( Approved )   Søknad for Difan, Unholy dps DK. ( Approved ) Emptymån mar 09, 2009 4:20 pm

Armorylink malfunction..
Prøver igjen; url=http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&n=Difan
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Søknad for Difan, Unholy dps DK. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Søknad for Difan, Unholy dps DK. ( Approved )   Søknad for Difan, Unholy dps DK. ( Approved ) Emptymån mar 09, 2009 6:09 pm

jaha... Kvitle....

Jeg har nå poket han til å starte å lvl'e DK'en.... men hadde aldri trudd at han skulle lvl'e så grasalt fort.... han sitter i timen og roper nesten DING hele tiden Razz værtfall i starten....

Han er overall en dyktig spiller, jeg har sett både roguen og paladinen han's... Han har full raid erfarenhet, og guildwise ligger ca likt med oss.


Vet han ikke når gear req, men han har vist vanvittige improvements siden han startet DK'en for 2 uker siden....
hvis han ikke sitter å spiller i time.... theory crafter han DK'en fortiden ^^ så han kan classens sin ganske bra alerede study study


Vet ikke hva mer det er å si om han....
Jeg har værtfall kontakt med han.... mest siden han sitter på rekka foran meg så jeg kan kaste ting i hode på han Very Happy


Jeg har værtfall thumb's upp for Mr. Kvitle him self Razz
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Søknad for Difan, Unholy dps DK. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Rambokiller   Søknad for Difan, Unholy dps DK. ( Approved ) Emptymån mar 09, 2009 9:06 pm

Han gjode ett första bra intryck på mig ja tycker att han är en trevlig schysst person, Precis som Yver är så jag tycker att han ska få en chans och raida med oss Smile


han får min vote


Rambokiller Class officer warriors
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Søknad for Difan, Unholy dps DK. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Søknad for Difan, Unholy dps DK. ( Approved )   Søknad for Difan, Unholy dps DK. ( Approved ) Emptytis mar 10, 2009 9:58 am

Hei!

Detta ser imba ut.

Du har min vote

/Lexum

Raidleader
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Søknad for Difan, Unholy dps DK. ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Søknad for Difan, Unholy dps DK. ( Approved )   Søknad for Difan, Unholy dps DK. ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Søknad for Difan, Unholy dps DK. ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Wez - Restodruid (Approved)
» Nsv - Rogue (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: