Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Zippyx Rogue ( Declined )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Zippyx Rogue ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Zippyx Rogue ( Declined )   Zippyx Rogue ( Declined ) Emptymån mar 09, 2009 10:24 pm

Zippyx
Rogue
Combat
Tor Egil
17år
Norge

Jeg har et stabilt nett, og dc'er så godt som aldri:D.
Har mic som virker:P og kan bruke VT.

Jeg har spilt wow i ca i 2 år.
Jeg har spillt på zippyx aka lexa i 53dager played, alså hele wow live mit:p
Jeg lvla når pre tbc var på gang, så ikke noe erfaring der, men gjorde alle raid's bortset fra Bt og SW, og har cleara alle raid's i wotlk, utenom eye, men har lest tacht's og har set youtube videos og har sett bossen oss en venn også.
Jeg liker KS, pga der har jeg litt ansvar jeg og, nemlig og kicke frostboltene.


Kod:

Jeg har vert med i mange guilder på balnazar(som jeg ikke husker, var der jeg raida etc) men er med i Panic Mode nå.
Grunnen til at jeg vil leave guilde min er pga de ikke bruker kalenderen til og si "den dagen er det raid, møt opp" etc, og at det bare blir sur når raid dagen kommer, fordi bare halvparten av de som signa kommer. + at jeg synes dkp systeme vort er sykt irriterende.
Grunnen til at jeg vil joine Kog er pga jeg har hørt det er en god guild som har god progres, og er folk som har peiling, og ikke en noob guild som raidene går rett til helvete(for og si det på den måten) og at jeg har hørt fra venner at dere er greie folk.
Den eneste jeg kjenner må være Screwyou(Terxlas sin nye acc).

Jeg kan fint møte opp med flask's pots' alt det som skal til for at raidet skal gå bedre og mer efektivt.
Måten jeg farmer g på er enten og fly runt og farme minerals, eller og kjøpe mats til den gode engineering tank gunen, og selge den dyrere på AH.

Jeg tror at jeg kan bidra til progress med at jeg er aktiv, kan lese på tacts før raide, og møte opp på tiden, og good dps:P.
Jeg kan raide på to av dagene, fordi jeg er opptat i helgene og går til seng ca 23.00 pga skole, så tidene passer meg perfekt, også pga jeg jobber i de fleste helgene.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Zippyx Rogue ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Zippyx Rogue ( Declined )   Zippyx Rogue ( Declined ) Emptytis mar 10, 2009 12:33 am

Terxlas har jo ikke vært i KoG på en god stund....
Så blir vell vanskelig å ha han som ref Razz

Men ja, Kog har forsåvidt få rogue's atm.
Men en del melee dps.... så vet ikke om det er mulig å garantere spot til raid

Kommer med tilbakemelding asap
Till överst på sidan Gå ner
Zippyx
Gäst




Zippyx Rogue ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Zippyx Rogue ( Declined )   Zippyx Rogue ( Declined ) Emptytis mar 10, 2009 1:50 am

Men vis terxlas er oss meg, kjener han ennå ijen så godt som alle old kog's:P og han var jo godt kjent også da:P(selv om det er lenge siden men det er pga han bytta acc
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Zippyx Rogue ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Zippyx Rogue ( Declined )   Zippyx Rogue ( Declined ) Emptytis mar 10, 2009 2:07 pm

Jeg er av de gamleste i KoG atm (1 1/2 år) , og jeg husker ingen Terxlas.
Jeg håper også at du har lest godt igjennom informasjonen vår når det kommer til dkp-systemet vårt, og er fullstendig klar over hvordan det fungerer.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Zippyx Rogue ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Zippyx Rogue ( Declined )   Zippyx Rogue ( Declined ) Emptytis mar 10, 2009 2:18 pm

Hva tonje?! Husker du ikke terxlas?! aka simen Razz Han spilte mage i lvl 70 tiden, tror det var rundt sommerferien... Husker ikke helt tiden Razz Applyen ligger fortsatt på formumet Razz
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Zippyx Rogue ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Zippyx Rogue ( Declined )   Zippyx Rogue ( Declined ) Emptyons mar 11, 2009 1:45 pm

Calaera skrev:
Jeg er av de gamleste i KoG atm (1 1/2 år) , og jeg husker ingen Terxlas.
Jeg håper også at du har lest godt igjennom informasjonen vår når det kommer til dkp-systemet vårt, og er fullstendig klar over hvordan det fungerer.

Eg husker Terxlas! ;D Razz
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Zippyx Rogue ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Zippyx Rogue ( Declined )   Zippyx Rogue ( Declined ) Emptylör mar 14, 2009 6:41 pm

Hei!

Sorry men vi är förnärvarande fullt med rogues i guilden. Men tack för visat intresse.

/Lexum

Raidleader
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Zippyx Rogue ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Zippyx Rogue ( Declined )   Zippyx Rogue ( Declined ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Zippyx Rogue ( Declined )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Zippyx, rogue 80 ( Declined )
» 70 NE rogue ( Declined )
» Combat rogue ( Declined )
» Skriiz - Rogue ( Declined )
» DxL - Human rogue ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: