Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Pompel- Warrior (aka Lunaz) ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Pompel
Members



Antal inlägg : 13
Registreringsdatum : 08-09-19

Pompel- Warrior (aka Lunaz) ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Pompel- Warrior (aka Lunaz) ( Approved )   Pompel- Warrior (aka Lunaz) ( Approved ) Emptytis mar 10, 2009 12:28 pm

Jeg har et ønske om å bytte main char, helt ærlig så er jeg dritt lei av å heale å finner det ikke det minste arti å raide med min holy paladin lenger!
Å jeg føler det at det blir feil at jeg skal ta opp en healer spot i guilde når jeg ikke er 100% engasjert i den charen, derfor vil jeg med denne søknaden fremme mitt ønske om å bytte main char fra Lunaz(holy paladin) til Pompel(fury war)

Char namn: Pompel
Klass: Warrior
Spec: Fury
Irl namn: Andor Bjerke
Ålder: 24
Vilket land är du ifrån: Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?

Ja det har jeg, på det siste halve året så har jeg kansje hatt 1 DC!

Har du en mikrofon (för Ventrilo)?

Atm så har jeg ikke det, var nødt til å sende headset med mix in på service i går, men skulle få det tilbake iløpet av uka( Koss med sine forbanna prosedyrer)
Men det er ingen problem med å lytte på VT, pleier vell heller ikke å snakke så mye når vi raider:)

Hur länge har du spelat?

Har spilt på Pompel siden August 05, han var min første å eneste char før TBC kom ut.

Hur länge har du spelat på denna karaktär?

På Pompel har jeg 101days 0hours 27minutes.

Vilken raidingerfarenhet har du?

Pre-TBC: ZG,MC,BWL og AQ20
TBC: Spilte ikke mye på Pompel i TBC, så på han vart det bare kara,gruul og maggy, men fikk jo en del efaring på Lunaz med Kog:)
WotlK: Har vell tatt alt utenom Malygos

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför?

Jeg syns Heigan the Unclean er utrolig arti, kun pga det herlige konseptet med the Heigan Dance:)
Den tøffeste fighten må bli Ragnaros når jeg var i Invulnerable, 40 man i blues og noen få epic å altfor lite fire res gear:D

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY : :
Länk till min char

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare?

Var i Invulnerable når jeg spilte på Burning Blade, å etter at jeg flyttet over til Grim Batol så joina jeg Frefall å spilte med dem til jeg re-rolla Lunaz å joina Kog
I Wotlk så har jeg kun vert i noen kompis guild å det har da ikke vert så seriøst siden jeg spilte en del på Lunaz

Varför lämnar du din guild?

I Invulnerable ble det en del drama etter en heller tvilsom loot fordeling på Onyxia, så jeg bestemte meg for å flytte charen min over til Grim Batol for å spille med noe RL friends.
Frefall vart det fullstendig raid stop når AoC kom ut å jeg bestemte meg da for å levle Lunaz.

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory?

Har fortsatt lyst til å fortsette å raide med derre! Er en utrolig bra gjeng, som jeg fortsatt har lyst til å verre en del av!!

Har du någon referens i Knights of Glory?

hmmm......håper jo at etter min tid i guilde at noen kan gå god for meg:D

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
Hur farmar du g?

Flask og food buffs er ingen problem, fixer det meste på Lunaz.
Og Alchemy/Herbalisem/mining er jo helt grei proffesions å tjene cash på.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress?

Vil jo gjerne gjøre min del som dps, men når det kommer nytt content så håper jeg på å bidra med løsninger/tactics på nye bosser å utfordringer!
Jeg ser altid videoer å leser tactics før nye encounters, å sørger for å komme så godt mulig forberedt som jeg kan!

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?

Ingen problem med å ta del i 2 til 3 raid i uka, men jeg skulle gitt mye for å fått igang Sign-ups igjen! Gjør det litt lettere å planlegge hva man skal ta seg til iløpet av uka:)


Håper på en positiv respons

-Pompel-
Till överst på sidan Gå ner
..
Gäst




Pompel- Warrior (aka Lunaz) ( Approved ) Empty
InläggRubrik: give it a try!   Pompel- Warrior (aka Lunaz) ( Approved ) Emptyons mar 18, 2009 1:19 am

Synst Lunaz kan få joine guildet med Pompel! Han veit korleis han bruka sin dps/dmg, å ej kan ikkje sjå at de skal ver noke problem å la han få prøve sej når her e andre som fe prøve sej...

Give it a shot, we wont die!
Till överst på sidan Gå ner
 
Pompel- Warrior (aka Lunaz) ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Lunaz Holy paladin (Approved)
» Stakky, Warrior ( Approved )
» Nashi 70 Warrior (Approved)
» Prot Warrior (Approved)
» Browniez Protection warrior. (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: