Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Søknad til Guild ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Søknad til Guild ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Søknad til Guild ( Approved )   Søknad til Guild ( Approved ) Emptytor mar 12, 2009 5:59 pm

Character name :
Haldorsen


Class:
Druid



Specc
Feral


Irl Name:
Christian


Alder:
19år


Vilket land är du ifrån:
Norge


Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?:
Ja, jeg har stabil


Har du en mikrofon (för Ventrilo)?:
JA.


Hur länge har du spelat:
Jeg startet og spille når TBC kom, har spilt aktivt siden. Første char jeg startet var rogue, på burning blad(spilte med Akaspeedy)
Laget en druid som jeg lvlet opp til 70, spilte mest PVP. Så flyttet jeg etter Aka til Grim batol, og fikk joine KOG etter hvert, men etter som jeg gjorde mest pvp, gjorde jeg ikke noen stor sukse som tanker, men jeg var med i kara/gruul/Tk 3/4
Så gjorde guilden en oppryddning og jeg ble kicket. Laget en mage, og lvlet den til 70. når wotlk kom, så transfera jeg til noen IRL venner på Aszune. Hvor jeg konsenterte meg om PVE, fordi jeg var lei av pvp. tanket HC og naxx 10 man, og gjorde STORE fremskritt som tanker, og fant ut at det var gøy. og fikk meg brukbart tanking og dps gear. Men nå sluttet alle rl vennene mine på aszune og spille. så snakket jeg litt med Aka, og jeg ble fristet til og spille med han igjenn. Søker derfor her.


Hur länge har du spelat på denna karaktär:
Startet og spille ca 3 mnd inn i TBC på druiden, har en played time på 55 dager nå, og 10 dager i 80.


Professions:
Enchanting 443, og Herbalism, har nesten alle enchanting du kan kjøpe av vendor


Stats:
Som tanker har jeg : 7k armor - 416 def - 27.22 Dodge - 24.2k hp, self buffed, i normal form.
Som Dps har jeg: 6650AP - 277 hit - 37% crit og 186 haste rating

Vilken raidingerfarenhet du har:
TBC har jeg gjort kara, gruul, og 3/4 TK. Men som sagt, gjorde mest pvp pre Wotlk
WOTKL har jeg gjort nesten alle HC, gjort OS(10og 25 man) Voa (10 og 25 man) Naxx 10 cleared og 25 man(plauge og spide quarter)
Den guilden jeg var i, hadde bare 1 try på EoE og vi kom til Phase 3, hvor det ble altfor mangen whipe.


LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY:

Fikk ikke linken til Razz

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare:
Ingen nå, og KOG før Wotlk, ingen spesielle i mellom tiden


Varför vill du bli medlem i Knights of Glory:
Fordi jeg liker og raide, vil ha progress. Dette er en god guild. Og jeg vil spille med akaspeedy


Har du någon referens i Knights of Glory:
Akaspeedy, er IRLvenn av han. og har spillet mye med han. Pluss jeg var i guilden før, under navnet Ðrood


Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?:
Ja er det, er herb, så kan farme mats.


Hur farmar du g:
Via hc(enchanter) herb og Dailys


På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress:
Dere har vell alt på farm, men til den nye patchen, skal jeg skaffe meg FR gear og signe til raid.


Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?:
Ja, det går veldigt fint.

Msn: Christian_haldorsen@hotmail.com for mail. Og dere kan kontakte meg ingame eller via akaspeedy
Till överst på sidan Gå ner
haldorse
Gäst




Søknad til Guild ( Approved ) Empty
InläggRubrik: linken til armory   Søknad til Guild ( Approved ) Emptytor mar 12, 2009 6:00 pm

Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Søknad til Guild ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Søknad til Guild ( Approved )   Søknad til Guild ( Approved ) Emptytor mar 12, 2009 9:17 pm

Hei!

DU har lite tunn gear men hoppas på imba skill.

Du har min Vote

/Lexum

Raidleader
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Søknad til Guild ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Akaspeedy   Søknad til Guild ( Approved ) Emptyfre mar 13, 2009 10:12 am

velkommen kompis:)

aka
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Søknad til Guild ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Søknad til Guild ( Approved )   Søknad til Guild ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Søknad til Guild ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Guild apply ( Approved )
» Mage wants to join the guild:) (Approved)
» firemage leter etter guild ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: