Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Ingenaning Elemental Shaman (approved)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Ingenaning Elemental Shaman (approved) Empty
InläggRubrik: Ingenaning Elemental Shaman (approved)   Ingenaning Elemental Shaman (approved) Emptylör mar 21, 2009 11:05 am

Char namn - Ingenaning
Klass - Shaman
Spec - Elemental
Irl namn - Jonathan
Ålder - 17
Vilket land är du ifrån - Sverige

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? - Har aldrig haft problem med internet
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? - Ja

Hur länge har du spelat - sen WoW release
Hur länge har du spelat på denna karaktär - 23 days 5 hrs ( 18 timmar på 80)
Vilken raidingerfarenhet du har - Har clearat allt i WOTLK förutom sarth 3D och i pre WOTLK har jag dödat ALLT upp till Felmyst i Sunwell, och pre BC var jag inte mkt för raiding men lyckades cleara ZG Onyxia och MC iaf.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför - Kalecgos är nog den roligaste boss fighten, mycket mera taktik än på någon annan boss på 80. Tycker det är en rolig boss fight för man är i sin egna lilla grupp som måste prestera bra för att alla ska överleva.
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY
(Buggade lite så ni får kopiera länken)


Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare - Är ej med i någon guild nu, var till en början med i Exsilium men lämnade efter ca en månad eftersom vi aldrig fick ihop några raids, var tex bara 15 online på raid dagar, folk ville inte progressa helt enkelt så jag lämande. Joinade då Mortalitas och där fick jag upp det mesta av mitt gear, men dom disbandade dock efter jag vart med dom ca en månad.
Var då ganska trött på WoW men jag blev erbjuden en spot i Aurora Borealis, så jag tog chansen och joinade, raidade cirka ett raid med dom men hade inte lust att raida helt enkelt så tog ett litet break. Eftersom jag var offline mer än en vecka så fick jag kicken eftersom jag var Trial. Men nu har jag börjat spela igen Smile

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory - Har hört att det går bra för er och har IRL vän där (Muqer aka Äppelskrutt) så tänkte att det kan vara kul att raida med er nu när man känner någon IRL där också, tycker även att ni är mer mogna än dom flesta guilderna här på Grim Batol.
Har du någon referens i Knights of Glory - Muqer aka äppelskrutt

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? - Ja
Hur farmar du g - Lite små hemligt Smile men mestadels säljer jag saker på AH

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress - Jag har Bra dps (som dessutom buffar raidet) Och jag är en aktiv, social spelare med mycket erfarenhet från WoW så jag tror ni kommer vara nöjd med mig som spelare.
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? - Ja
Till överst på sidan Gå ner
Ingenani
Gäst




Ingenaning Elemental Shaman (approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenaning Elemental Shaman (approved)   Ingenaning Elemental Shaman (approved) Emptylör mar 21, 2009 11:12 am

Verkar som att länken inte funkade, här är den för armory.
Till överst på sidan Gå ner
Ingenani
Gäst




Ingenaning Elemental Shaman (approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenaning Elemental Shaman (approved)   Ingenaning Elemental Shaman (approved) Emptylör mar 21, 2009 11:13 am

Hepp det gick inte heller..........
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Ingenaning Elemental Shaman (approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenaning Elemental Shaman (approved)   Ingenaning Elemental Shaman (approved) Emptylör mar 21, 2009 12:16 pm

Hej du har helt klart min vote iaf såter som en seriös spelare som kommer trivas i guilden.



Tellarius /// Healing ansvarig/// Shammy officer
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Ingenaning Elemental Shaman (approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenaning Elemental Shaman (approved)   Ingenaning Elemental Shaman (approved) Emptylör mar 21, 2009 5:45 pm

Dette ser bra ut, grei apply Smile

Gear improvements will be done ofc Wink

kansje jobbe litt med proffeisons?

18 Timer played i 80? Surprised

Men alt i alt Smile synes du skal få en sjangse Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ingenaning Elemental Shaman (approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Ingenaning Elemental Shaman (approved)   Ingenaning Elemental Shaman (approved) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Ingenaning Elemental Shaman (approved)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Mamnagoth Elemental Shaman (Approved)
» Kalven, Elemental Shaman! (Approved)
» Sponjok, Elemental shaman ( Approved )
» Draenei Elemental shaman (Approved)
» Elemental Shaman Stixie (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: