Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Bimboulle - Retri/Holy palla (Declined)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Bimboull
Gäst




Bimboulle - Retri/Holy palla (Declined) Empty
InläggRubrik: Bimboulle - Retri/Holy palla (Declined)   Bimboulle - Retri/Holy palla (Declined) Emptysön mar 22, 2009 1:33 pm

Char namn: Bimboulle
Klass: Paladin
Spec: Retri
Irl namn: Ole-Morten
Ålder: 18
Vilket land är du ifrån: Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?: Ja, har fibernett, så sjeldent noen problemer.
Har du en mikrofon (för Ventrilo)?: Ja.

Hur länge har du spelat: Ca, 3år.
Hur länge har du spelat på denna karaktär: Ett halvt år.
Vilken raidingerfarenhet du har: Naxx 10 clear, en del i 25. OS normal og HC, SSC 4/6 og TK 2/4. (pre-TBC raids raidet jeg med en gammel Horde char.)
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: Elsker nesten hele naxx.
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY

Så här skriver du:
Kod:




Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Ingen på denne serveren. Migrert.
Varför lämnar du din guild:
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Fordi jeg elsker og raide, og siden dere er, etter som jeg har skjønt norske, blir det enda mer morsomt.
Har du någon referens i Knights of Glory: Nei.

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?: Ja.
Hur farmar du g: Dailys.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Jeg har endel exp med raiding, så håper og tror jeg kan bidra med litt der^^
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?: Sånn det ser ut nå, så skal det gå bra^^

Bare for og legge til, så har jeg greit holygear også: 1900SP og 20k mana ^^
Till överst på sidan Gå ner
Twalec
Members
Twalec


Antal inlägg : 88
Registreringsdatum : 08-03-23
Ålder : 43
Ort : Ängelholm

Bimboulle - Retri/Holy palla (Declined) Empty
InläggRubrik: Declined   Bimboulle - Retri/Holy palla (Declined) Emptysön mar 22, 2009 8:28 pm

Hej Ole-Morten.

Jag har sett över dina gear och specc.
Tyvärr får jag nog säga att den inte riktigt lever upp till vad vi kräver av eventuella retri paladiner.
Sen är vi inte direkt i behov av retri palas.
För att joina guilden ska man minst vara full epic oavsett klass eller spec.
Till överst på sidan Gå ner
http://knightsofglory.eu
 
Bimboulle - Retri/Holy palla (Declined)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Paladin lvl 80 Holy/Retri (Approved)
» 80 holy/retri paladin ( Approved )
» Khazandor - Retri pala (snart holy) ( Approved )
» Mazzadps 80 retri paladin (Declined )
» Retri paladin , Apply (Declined)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: