Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 3st chars letar guild (Declined)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Ganeon
Gäst




3st chars letar guild (Declined) Empty
InläggRubrik: 3st chars letar guild (Declined)   3st chars letar guild (Declined) Emptyfre mar 27, 2009 10:25 pm

Char namn: Ganeon, Riska & Sundestroyer
Klass: Ganeon:druid tank, Riska: Rogue, Sundestroyer: DK unholy atm
Spec: tank, combat, unholy
Irl namn: Larsha
Ålder: 24
Vilket land är du ifrån: Sverige

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? - Ja, banka lite på trådlösa ibland bara Very Happy
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? - Alla vent+TS

Hur länge har du spelat - ojoj, ett par år, sen gamla goda tiden Smile
Hur länge har du spelat på denna karaktär - Ganeon är min 1sta sen kom resten Smile
Vilken raidingerfarenhet du har - Alla hc, raid(utom maly 100% iaf)
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: Gillar Unclean, kul å se alla dö ^^
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY

Så här skriver du: Kod:





Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Knights Of Glory Wink (TBC), Panic Mode
Varför lämnar du din guild: Knights Of Glory lämna jag då för jag inte hade tid å spela (vuxenutbildning) men nu e jag klar å jobbar å sliter... Panic Mode lämnar jag för att ledarna söker till andra guild och därför kan vi aldrig raida
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Saknar tillbaka Smile, dummaste jag gjort: lämna KoG
Har du någon referens i Knights of Glory: Wez, vet inte om Lexum kommer ihåg mig eller Akaspeedy Razz

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? - Självklart
Hur farmar du g - 3st chars med dailys + crafting + en är farmer..... jaaa..... det tror jag ^^

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress - Gillar taktik: Lär jag mig en sak glömmer jag det aldrig -ex: Va leader Naxx10 efter bara spelat den 1 gång- och sen är jag väldigt hjälpsam
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? - Vet att jag inte kan på torsdagar, (innebandy), Men resten kan jag JA
Till överst på sidan Gå ner
hei du
Gäst




3st chars letar guild (Declined) Empty
InläggRubrik: heisann   3st chars letar guild (Declined) Emptysön mar 29, 2009 10:23 am

klart eg husker deg:)

Men vi er egentlig fulle av alle di classene. Druids(full)(resto, tank,1balance kansje)(DK, er vi fulle av) rogue(full)
Men eg kan ikke si om du kan joine. Det er opp til lexum.

Ønske deg lykke te.

Akaspeedy
Till överst på sidan Gå ner
 
3st chars letar guild (Declined)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Apply to the guild (Declined)
» apply for guild ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: