Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Chine balance druid ( Approved )

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Chine balance druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Chine balance druid ( Approved )   Chine balance druid ( Approved ) Emptyons apr 29, 2009 9:29 pm

Char namn - Chine
Klass - Druid
Spec - Balance
Irl namn - Johan
Ålder - 17
Vilket land är du ifrån - Sverige

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? - har aldrig haft problem.
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? - jajamensan

Hur länge har du spelat - Skaffade wow ca 2 månader efter release, spelat sen dess
Hur länge har du spelat på denna karaktär - 68 days
Vilken raidingerfarenhet du har - pre TBC pvpade jag mest, men lyckades iaf cleara MC onyxia ZG men inte så mycket mer.. TBC har jag clearat allt förutom de 2 sista bossarna i SWP. I WOTLK har jag clearat allt innan ulduar inklusive sarth 3D, i ulduar 25 manna har jag dödat: Ignis, Auriaya, Thorim och Mimiron, lite smått och gått helt enkelt.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför - Tycker nog malygos 25 är den roligaste då dom 3 faserna i fighten är så varierande.
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY


(hoppas jag gjorde rätt nu) :p


Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare - Migrerade nyligen från Frostwhisper där jag var med i bästa guilden på servern, men tyckte inte om deras attityd längre då dom var väldigt kaxiga mot andra. Så jag lämnade och migrerade hit då jag har några kompisar här och högre populerad server. Just nu är jag med i Cunning Casuals, är bara där och hjälper till lite tills jag hittar en stabilare guild då en av mina vänner är med där och dom behövde lite hjälp.
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory - Verkar vara en mogen guild, har bara hört bra saker om er, så jag tänkte att jag gör ett försök att komma in.
Har du någon referens i Knights of Glory - Nej tyvärr.
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? - Inga problem, har jag gjort hela min wow tid så Smile
Hur farmar du g - Farmar mest herbs och craftar saker som jag sedan säljer på AH.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress - Tjaaa.. framförallt bra DPS men jag observerar ofta fighten och kan tillägga vissa saker som gör det enklare att få ner bossen om inte raidleadern nämner det.
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? - Utan problem
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Chine balance druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Chine balance druid ( Approved )   Chine balance druid ( Approved ) Emptyons apr 29, 2009 9:52 pm

Du har gjort mange bosser i Ulduar allerede, og det er veldig positivt da du ikke trenger å få opplest tacts Very Happy


Gear messig så har ikke jeg så mye å klage på, det meste ser bra ut fra mitt synspunkt;)
Du hører nok fra noen som har mer peiling på druid enn meg snart, men thumbsup fra meg Wink Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Chine balance druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Akaspeedy   Chine balance druid ( Approved ) Emptytor apr 30, 2009 9:48 am

Tja

Dette ser bra ut. Du har min Vote

Akaspeedy
Hunter Class Leader
Till överst på sidan Gå ner
fataass
Members



Antal inlägg : 81
Registreringsdatum : 09-03-10

Chine balance druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Chine balance druid ( Approved )   Chine balance druid ( Approved ) Emptytor apr 30, 2009 10:44 am

Har spelat med han många gånger och han kan verkligen spela sin klass. Han är som född att spela druid. :O
Han har helt klart min vote!

Gl med applyen Wink

/Muqer aka Äppelskrutt
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Chine balance druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Rambokiller   Chine balance druid ( Approved ) Emptytor apr 30, 2009 7:35 pm

Klart chine du har min vote med hoppas dom andra tycker lika dant =)
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Chine balance druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Chine balance druid ( Approved )   Chine balance druid ( Approved ) Emptyfre maj 01, 2009 10:28 pm

My vote Wink indeed

Tror du er sikkret invite nå Wink
Till överst på sidan Gå ner
hejdu
Gäst




Chine balance druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Chine balance druid ( Approved )   Chine balance druid ( Approved ) Emptyfre maj 01, 2009 10:41 pm

tackar för alla votes Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Chine balance druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Chine balance druid ( Approved )   Chine balance druid ( Approved ) Emptyfre maj 01, 2009 10:47 pm

Du har ikke min vote. Jeg er lootwhore, og vil ha alt selv! Go away!

Jeg bare tuller! Very Happy Det meste så bra ut. Litt vanskelig å titte på gearet ditt nå, når det ikke var equippet.
Men jeg håper på å få en fellow moonkin-venn i KoG. Du har min vote!


alien
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Chine balance druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Chine balance druid ( Approved )   Chine balance druid ( Approved ) Emptyfre maj 01, 2009 10:49 pm

Calaera skrev:
Du har ikke min vote. Jeg er lootwhore, og vil ha alt selv! Go away!

Jeg bare tuller! Very Happy Det meste så bra ut. Litt vanskelig å titte på gearet ditt nå, når det ikke var equippet.
Men jeg håper på å få en fellow moonkin-venn i KoG. Du har min vote!


alien

Det jeg håper på er at vi får en AKTIV moonkin druid (a)

Og som kan stjele loot fra Tonje Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Chine balance druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Chine balance druid ( Approved )   Chine balance druid ( Approved ) Emptyfre maj 01, 2009 10:51 pm

The hate..... No No No
I haz a life! Sowwy!

Du er bare såret og skuffet over at jeg ikke er resto og gir deg konkurranse på healing meteret lengre.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Chine balance druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Chine balance druid ( Approved )   Chine balance druid ( Approved ) Emptyfre maj 01, 2009 10:53 pm

Du veit jeg elsker deg selv om du ikke er resto på laget mitt lenger <3<3

En mindre konkurrent å slå på healing meteret er vel sånn jeg ser på det Very Happy


Ontopic: Chine, du får nok svar i løpet av søndag om du får spot Wink men sjansen er STOR!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Chine balance druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Chine balance druid ( Approved )   Chine balance druid ( Approved ) Emptylör maj 02, 2009 2:26 pm

Allram skrev:
Du veit jeg elsker deg selv om du ikke er resto på laget mitt lenger <3<3

En mindre konkurrent å slå på healing meteret er vel sånn jeg ser på det Very Happy


Ontopic: Chine, du får nok svar i løpet av søndag om du får spot Wink men sjansen er STOR!



Det var vel aldri så veldig stor konkurranse der Allram?Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Chine balance druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Chine balance druid ( Approved )   Chine balance druid ( Approved ) Emptylör maj 02, 2009 3:07 pm

kanskje sant det Stian Razz
Till överst på sidan Gå ner
Avyn
Members



Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-03-23

Chine balance druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Chine balance druid ( Approved )   Chine balance druid ( Approved ) Emptysön maj 03, 2009 10:39 am

Vi behöver moonkin druider idd... Så tycker imo att ge han en chans iaf

Whispra twalec ingame så får du invite
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Chine balance druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Chine balance druid ( Approved )   Chine balance druid ( Approved ) Emptysön maj 03, 2009 9:44 pm

Hej!

Detta ser bra ut. Du har min Vote

/Lexum

Raidleader
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Chine balance druid ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Chine balance druid ( Approved )   Chine balance druid ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Chine balance druid ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» RickardLejon Druid (Approved)
» Feral druid (Approved)
» Druid application (Approved)
» Dellorto - balance druid ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: