Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Waniti -paladin retributon ( Declined )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
waniti
Gäst




Waniti -paladin  retributon ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Waniti -paladin retributon ( Declined )   Waniti -paladin  retributon ( Declined ) Emptytor maj 21, 2009 7:56 pm

Char Waniti
Klass humen
Spec retribution
Irl Christoffer Aamodt
Ålder 16
Vilket land är du ifrån norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? ja det har jeg
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? ja det har jeg

Hur länge har du spelat 2 pr
Hur länge har du spelat på denna karaktär 77 dager og 11 timer
Vilken raidingerfarenhet du har har gjort naxx 10/15, OS 10/25man med 1 drage, og
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY
her er den
Så här skriver du:
Kod:



och då kommer det se ut så här: Länk till min char

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare jeg har migret fra doomhammer med IRL kammerater, men var med i Primal Might, Pug and Relfex.
Varför lämnar du din guild AMT har jeg ingen guild og leave, siden jeg kommer fra en annen server
Varför vill du bli medlem i Knights of Gloryhar hørt at dette er en bra guild og vill gjør progress i ulduar
Har du någon referens i Knights of Glory
nei
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? nei ikke nå, men driver og farmer g med daylis
Hur farmar du g jeg gjør daylis hverdag, driver og makser enchanter og socketer geare mitt nå

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress hvis dere trenger en Retri pal
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?
ja det kan jeg
Lägg din ansökan som ett separat inlägg i forumet - inte som ett reply på det här inlägget

Senast ändrad av Tomasdetavil den ons maj 28, 2008 5:46 am, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Waniti -paladin  retributon ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Akaspeedy   Waniti -paladin  retributon ( Declined ) Emptyfre maj 22, 2009 11:40 am

Hei

Vi er fulle av retri pala nå. Vi har 2 active i guilden. Og vi har ikke flere ledige spot. Men det er opp til Palas class officer Twalec.
Lykke te uansett

Akaspeedy
Hunter Class Leader
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Waniti -paladin  retributon ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Waniti -paladin retributon ( Declined )   Waniti -paladin  retributon ( Declined ) Emptyfre maj 22, 2009 11:41 am

Akaspeedy skrev:
Hei

Vi er fulle av retri pala nå. Vi har 2 active i guilden. Og vi har ikke flere ledige spot. Men det er opp til Palas class officer Twalec.
Lykke te uansett

Akaspeedy
Hunter Class Leader

Du mener Dalin?
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Waniti -paladin  retributon ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Waniti -paladin retributon ( Declined )   Waniti -paladin  retributon ( Declined ) Emptyfre maj 22, 2009 11:52 am

Hej!

Jag håller med här. Just nu har vi två retri palas och jag tror inte att vi behöver fler. Så tyvärr kan jag inte ge någon vote till dig.

/Lexum

Raidleader
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Waniti -paladin  retributon ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Waniti -paladin retributon ( Declined )   Waniti -paladin  retributon ( Declined ) Emptymån maj 25, 2009 3:40 pm

sorry mac. som de over meg skrev holder det med 2 retri palas.
de er ikke den beste dpsen i spillet så vi har ikke så mange med oss når vi raider imo.
vi har oxo hovedsaklig 18 års grense for og joine guilden.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Waniti -paladin  retributon ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Waniti -paladin retributon ( Declined )   Waniti -paladin  retributon ( Declined ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Waniti -paladin retributon ( Declined )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Kriss - Paladin ( Declined )
» 80 retribution paladin (Declined)
» Paladin 70 - Maquaja ( Declined )
» Mazzadps 80 retri paladin (Declined )
» Retri paladin , Apply (Declined)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: