Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Ele shaman signing up! (DECLINED!)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Elektris
Gäst




Ele shaman signing up! (DECLINED!) Empty
InläggRubrik: Ele shaman signing up! (DECLINED!)   Ele shaman signing up! (DECLINED!) Emptytis jun 02, 2009 9:32 pm

Elektrisk - elemental shaman

Heter Pontus irl

17 år
Sverige

Mic och stabil connection har jag.

Har spelat jävligt länge har mycket experience. Är säker på min class. Har raidat på min drulle mäst och har fått experience upp till vezax på han. Så har inget problem med att fatta tacticer. Freya har varit kul att downa massa adds sen kommer bossen så e hon nere. Bara addsen som måste ner sen är det lungt.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Ele shaman signing up! (DECLINED!) Empty
InläggRubrik: Sv: Ele shaman signing up! (DECLINED!)   Ele shaman signing up! (DECLINED!) Emptytis jun 02, 2009 9:51 pm

Detta kan du bare glemme! du får ALDRI en spot i noen som helst guild med en så dårlig apply! Du har kanskje brukt 1min på hele driten! Lag en bedre apply så kan vi tenke på det!


DECLINED!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Ele shaman signing up! (DECLINED!) Empty
InläggRubrik: Sv: Ele shaman signing up! (DECLINED!)   Ele shaman signing up! (DECLINED!) Emptytis jun 02, 2009 9:52 pm

Du har min vote for at du klarte å pisse off Allram! Very Happy

cheers cheers
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ele shaman signing up! (DECLINED!) Empty
InläggRubrik: Sv: Ele shaman signing up! (DECLINED!)   Ele shaman signing up! (DECLINED!) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Ele shaman signing up! (DECLINED!)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Shaman, Zta (Declined)
» Enhancement shaman (Declined)
» 70 resto shaman (Declined)
» Kryddargreta Ele Shaman (Declined)
» enhancment - shaman (Declined)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: