Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 ansøgning til kog Wedlock ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
wedlock
Gäst




ansøgning til kog Wedlock ( Approved ) Empty
InläggRubrik: ansøgning til kog Wedlock ( Approved )   ansøgning til kog Wedlock ( Approved ) Emptyons jun 03, 2009 11:18 pm

Rubrikraden : Wedlock (warlock)

Ansökan:Wedlock

Char namn Wedlock
Klass warlock
Spec destruction
Irl namn Daniel
Ålder 29
Vilket land är du ifrån danmark

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? 20 mgb
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? jepper

Hur länge har du spelat i sanrt 4 år
Hur länge har du spelat på denna karaktär i 2 år
Vilken raidingerfarenhet du har alt før lich king og lidt ulduar 10 mans og 25 mans
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför jeg synes det var 4 bossen i mount hyjal da jeg spillede sidst med kog
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY


url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Grim Batol&n=Wedlock]Länk till min char/url




Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare jeg er ikke i en guild nu men ahr været i de dacia elite kog og plan b
Varför lämnar du din guild plan b blev opløst
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory fordi jeg sidste gang jeg var i kog havde det hyggeligt sammen med de mennesker der var i kog
Har du någon referens i Knights of Glory jeg har som sagt spillet i kog før

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? ja
Hur farmar du g jeg fisker og laver mad

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress fordi jeg er stabil
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? da jeg har fået nyt arbejde så har jeg fri om aftenen det havde jeg ik sidst jeg var i kog

i må lige hive fat i mig hvis der er noget der er forkert
da jeg måske ik har skrevet det hele rigtigt
forstår ik lige norsk/svensk så godt

mvh daniel (wedlock)
Till överst på sidan Gå ner
wedlock
Gäst




ansøgning til kog Wedlock ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: ansøgning til kog Wedlock ( Approved )   ansøgning til kog Wedlock ( Approved ) Emptyons jun 03, 2009 11:29 pm

till min char/url
Till överst på sidan Gå ner
wedlock
Gäst




ansøgning til kog Wedlock ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: ansøgning til kog Wedlock ( Approved )   ansøgning til kog Wedlock ( Approved ) Emptyons jun 03, 2009 11:31 pm

till min char/url

min lock hed forresten daniiel sidst jeg var i kog
Till överst på sidan Gå ner
wedlock
Gäst




ansøgning til kog Wedlock ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: ansøgning til kog Wedlock ( Approved )   ansøgning til kog Wedlock ( Approved ) Emptyons jun 03, 2009 11:36 pm

Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




ansøgning til kog Wedlock ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: ansøgning til kog Wedlock ( Approved )   ansøgning til kog Wedlock ( Approved ) Emptyfre jun 05, 2009 11:58 am

Hej!

Detta ser bra ut. Jag känner dig sedan tidigare då du varit i KOG. Du har bra med erfarenhet och din gear skall räcka bra till Ulduar. Och med tanke på sommaren som kommer vill jag ha 4 aktiva warlocks som jag kan lita på att vi alltid har walocks i raiden. Så jag kommer att ge dig en invite och att du får helt enkelt visa vad du går för.

/Lexum

Raidleader / Warlock CL
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





ansøgning til kog Wedlock ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: ansøgning til kog Wedlock ( Approved )   ansøgning til kog Wedlock ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
ansøgning til kog Wedlock ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Nsv - Rogue (Approved)
» Wez - Restodruid (Approved)
» 80 DK apply! (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: