Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Søknad, Druid, Resto. (Approved)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Søknad, Druid, Resto. (Approved) Empty
InläggRubrik: Søknad, Druid, Resto. (Approved)   Søknad, Druid, Resto. (Approved) Emptyfre jun 05, 2009 6:01 pm

Char Navn: Eidohen.
Klasse: Druid.
Spec: Resto (balance offspecc)
Irl Navn: Egil.
Alder: 20 år.
Land: Norge. (Trondheim)

Internettoppkobling: Stabil kobling
Ventrilo: Har mic, ventrilo, men ikke spesielt pratsom.

Hvor lenge har jeg spillt: Siden Vanilla WoW.
Hvor lenge har jeg spillt på denne characteren: Ikke lenge, 10 dager og 1 time.

Raiderfaring: Det meste pre TBC og i TBC; ikke hele SSC og TK, opp til Auriaya i WotLK.
Artigste encounter: Buru the Gorger eller Flame Leviathan, må være noe med det å bli jaget av bossen selv og berserkmodus på slutten på Buru som jeg virkelig likte. Det å bli skutt opp oppå en tanks sier seg selv at er morro .)
Vanskeligste encounter: Razorgore the Untamed, husker vi sleit noe veldig med å få taken på kampen og skjønne oss på det, veldig artig kamp, veldig vanskelig til tider, syntes nå jeg.

(beklager jeg ikke fikk til å linke den sånn fancy)
Stats:
Spellpower: 1808
Mp5: 304
Hp: 14307
Linka bare de som var i kravet, skal alltids få ut mer hvis dere vil det.

Proffessions:
Herbalism 450.
Alchemy (elixirmaster) 440.

Har vært i Arctic Vikings siden min første karakter var lvl 19. Prøvd slutte med WoW et par ganger, så jeg har også vært innom Uprizing. Det er hva jeg kan huske i hvert fall, hadde en før Arctic Vikings, Dark Sisters eller noe slikt, ikke sikker på navnet. Alt dette på Emerald Dream, Horde.

Guilden er ikke den samme som den engang var, de fleste av folka jeg likte og kjente der har forlatt enten guilden eller spillet og jeg mener det er på tide finne meg et nytt miljø spille med. Det er litt for mye drama for min smak der inne.
Note: Jeg er ikke i guilden med denne charactern, men med Pettjer
Har aldri hatt en guild med Eidohen, siden planen var å komme meg inn i KoG fra starten av.

Hvorfor jeg vil inn i KoG?
Står litt i forrige avsnitt, men som tidligere sagt vil jeg ha ett nytt miljø, prøve spille med nye spillere, spille alliance for en gangs skyld. Virker ganske lik Arctic Vikings tidligere miljø.

Jeg kjenner vel bare Difan i KoG, selv om jeg har møtt (og mast på) flere grunnet proffessions og en instance her og der.

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
Ja.
Hur farmar du g
Dailyquests og herbalism er hovedinntekta.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress?
Så at KoG søkte en restodruid, så det er vel en klasse dere trenger, jeg kjenner til mye av måten dere raider på (Difan skryter alltids om det) og jeg kjenner taktikken på de fleste bossene dere tar allerede, håper nå i hvert fall jeg kan bidra til noe ved å være aktiv.

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?
Ja.

Takk for oppmerksomheten.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Søknad, Druid, Resto. (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Søknad, Druid, Resto. (Approved)   Søknad, Druid, Resto. (Approved) Emptyfre jun 05, 2009 6:10 pm

Short answer; yes.

Egil spillte holypriest mesteparten av tia i vanilla og TBC, og har derfra ganske mye erfarenhet som healer, husker han i Karazhan i tidelige dager som beste healerne vi tok i bruk.

Den dag i dag er han er av de fem roguene i Arctic Vikings, som er uten tvil ansett som de trolig beste både i raidfokus og dps, og har i alle år gjort en god jobb ingame.

Som en sidenote har det kun tatt han noen dager å komme opp i minstekrava våre, der jeg ikke opnådde dem først etter at jeg joina Smile

Long answer; big yes.
Till överst på sidan Gå ner
 
Søknad, Druid, Resto. (Approved)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» hauta resto druid ( Approved )
» Resto druid apply ( Approved )
» Splelina - Resto druid ( Approved )
» Cyberfairy - Resto Druid ( Approved )
» Bloodhime - Resto druid ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: