Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Berginator 80 DK apply ( Approved )

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Berginat
Gäst




Berginator 80 DK apply ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Berginator 80 DK apply ( Approved )   Berginator 80 DK apply ( Approved ) Emptytor jul 02, 2009 10:38 pm

Chararcter info
Character name: Berginator
Class: Death-Knight
Race: Human male
Main-Specc: Blood DPS
Off-Specc: Frost DPS (Frost tank til vanlig)
Proffesions: Jewelcrafting (426/450) Mining (450/450)
Armory Link:


In Real Life - Info
Name: Håkon Spjeld Bergtun
Age: 15 år, bursdag 18.07
Country: Bergen, Norge.
What do you do on dailys basis (Job/School)? Går på skole og har deltidsjobb på Rema 1000, sommerferie nå for tiden. Tar meg alltid tid til og raide uansett.

In game - Info
How long have you been playing WoW? Siden release, over flere realmer.
How long have you been playing your main - character? ( /played? And when did you create this character?) 24 dager played på Death Knighten min, 23 dager på lvl 80.
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about? Bergizen level 80 rogue 110 dager played. Makav level 80 Death Knight 13 dager played. Har mangen alts fra 70-75 også, men noen har jeg ikke tilgang til pga ble hacket; Bûsty 75 mage, Bergzerk 75 warrior, Kabalizt 70 warrior , Archentos 72 druid, Bergizen 71 mage, Peanût 70 rogue. Jeg var i KoG ifjor sommer med magen min, Bûsty, og raidet litt med dere i blant annet Mount Hyjal og Black Temple.

Have you been playing some other MMO's? (Yverland wants to know) Spilte Warhammer i en måned etter de kom ut, men de er alt. Måtte jo prøve..


What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow: Onyxia, Molten Core, Blackwing Lair, Ruins of Ahn'Qiraj, Temple of Ahn'Qiraj, Zul'Gurub, Upper Blackrock Spire, Scholomance (I classic var dette 10man i en stund).
TBC: Karazhan, Gruul's lair, Magtheridon, Zul'Aman, Tempest Keep, Mount Hyjal, Serpentshrine Caveren, Black Temple (Opp til Shade of Akama 3d boss med KoG).
WOTLK: Naxx 10 / 25, OS 10 / 25, Malygos 10 / 25, Ulduar 10 (4 første bossene, er ikke stolt).

Do you have a favorite fight? Sapphiron i Naxxramas, likte han best fordi han ser råtøff ut.
Is there a fight you really dislike? Nei, egentlig ikke. Liker alle fights så lenge vi greier dem, og så langt er de ikke noe som jeg ikke har greid som jeg har prøvd meg på.

Guild - related
Which guilds have you been in? Knights of Glory, Breeze, Ming.
Why did you leave your former guilds? Leavet Knights of Glory fordi jeg migrated til Laughing Skull ilag med broren min da Wotlk kom. Leavet Breeze på Laughing Skull pågrunn av urettferdige lootsystem. Har ikke leavet Ming enda, men jeg skal. De er den 2 beste guilden på Laughing Skull, men de er alt for seriøse, jeg liker og spøke litt men disse tolerer ikke dette. -_-
What happend in your last guild? Kjedelige folk med null humor, tar spillet alt for alvorlig. Jeg tar spillet alvorlig når de kommer til raiding og ''modenhet'' men disse var helt vekke.


Why are you applying to Knights of Glory? Savner og raide med folk i Knights of Glory, og jeg savner vennene mine. Hadde mangen gode og gøye stunder i KoG.
How do you think you will aid Knights of Glory in their way for more glory? (How can you contribute?) Jeg er god til og følge ''ordre'' og jeg signer 99% opp på alle raids jeg blir invited til. Jeg bringer alltid humør, flasks on consumeables.
Are you willing to change your specc for progress if we ask you? Yep, jeg gjør hva som må til.
Are you willing to reskills your professions if we ask you? Ja, håper ikke dere spør meg om dette da, har brukt 3 000 gold på og få de som de er nå.

Do you have any references in Knights of Glory? Calaera og Yverland.

Knights of Glory's raiding time is:
Which of these days can you attend? Jeg kan være med på alle raids, uansett ukedag og tid.
Wednsday - 19:00 to 23:00
Thursday: 19:00 to 23:00
Monday - 19:00 to 23:00


Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory?
Dailies hos Sons of Hodir og Argent Tournament. Jeg miner ofte også, dette gjør meg RIK, og jeg har alltid consumeables på meg.

Are you willing to spend your whole night on progressing and wiping at just one boss? Hehe, ja. Uansett om vi ikke tar bossen ned den natten, så gjør vi de en annen, og de er de som gjør dette spillet gøy! Smile


Technical - info
Do you have Ventrilo 3.0.1? Ja, de har jeg.
Do you have a microphone? Aye, er ikke så bra men kan alltids kjøpe en ny en.
Is you ISP connection stabile? Ja, ifølge Telenor. Hehe, de kan man jo aldrig stole på, men så langt er den mer enn bra nok.
Which addons do you use? Bartender, X-perl, Deadly Boss Mods, Omen Threatmeter, Recount, Kill-count, Floating Combat Text, Sexymap og Gathermate.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Berginator 80 DK apply ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Berginator 80 DK apply ( Approved )   Berginator 80 DK apply ( Approved ) Emptytor jul 02, 2009 10:45 pm

Jeg husker denne spilleren svært godt som en utrolig flink og hjelpsom spiller. Han farmet primals med meg i 2 timer, ga meg alle primalsene og krevde ingenting tilbake. Og han var alltid første man til å hjelpe når det trengtes. Jeg har også snakket mye med han ingame, og får han klarsignal her så migrater han over til oss Very Happy

Alle tomler og lilletåer opp for denne spilleren!
Vet også at Yverland, som er hans gamle class-officer har mange gode ord om han, og at han skal svare her så fort han har tid.

rendeer


Senast ändrad av Calaera den tor jul 02, 2009 10:48 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Berginat
Gäst




Berginator 80 DK apply ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Armory Link   Berginator 80 DK apply ( Approved ) Emptytor jul 02, 2009 10:45 pm

Armory linken på applien ville visst ikke fungere.. her er den iallefall :
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Berginator 80 DK apply ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Berginator 80 DK apply ( Approved )   Berginator 80 DK apply ( Approved ) Emptytor jul 02, 2009 10:47 pm

Etter å ha sett over sånn fort og gæli så er det yes fra meg å Wink
Till överst på sidan Gå ner
Berginat
Gäst




Berginator 80 DK apply ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Armory Link #2   Berginator 80 DK apply ( Approved ) Emptytor jul 02, 2009 10:52 pm

Nei, huff! Denne armory linken vill virkelig ikke i dag..
Dere får søke på :

BERGINATOR

LAUGHING SKULL
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Berginator 80 DK apply ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Berginator 80 DK apply ( Approved )   Berginator 80 DK apply ( Approved ) Emptytor jul 02, 2009 11:07 pm

Som Calaera skrev, var han en dyktig mage husker jeg.

Husker vi hadde mye fun i SSC Razz lekte på leotharass


Men jeg sier tommler opp Smile
Till överst på sidan Gå ner
Berginat
Gäst




Berginator 80 DK apply ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Berginator 80 DK apply ( Approved )   Berginator 80 DK apply ( Approved ) Emptytor jul 02, 2009 11:21 pm

Takker for alle de positive repliesene, betyr mye. Smile Vi hadde de mye gøy ja, og de var bare hyggelig og hjelpe deg Calaera. <3 Du er en god venn Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Berginator 80 DK apply ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Berginator 80 DK apply ( Approved )   Berginator 80 DK apply ( Approved ) Emptytor jul 02, 2009 11:29 pm

Sad MEG DA?!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Berginator 80 DK apply ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Berginator 80 DK apply ( Approved )   Berginator 80 DK apply ( Approved ) Emptytor jul 02, 2009 11:45 pm

meh, får gi Daomeh litt konkuranse på raidspot da Smile
Till överst på sidan Gå ner
Berginat
Gäst




Berginator 80 DK apply ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Berginator 80 DK apply ( Approved )   Berginator 80 DK apply ( Approved ) Emptyfre jul 03, 2009 7:14 am

Hatt en prat med Difan og vi kom frem til ett Ja.
Har migrated og er på Grim Batol nå, som Berginator.
Till överst på sidan Gå ner
Sunzhine
Members
Sunzhine


Antal inlägg : 46
Registreringsdatum : 09-03-03
Ort : Helsingborg

Berginator 80 DK apply ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Berginator 80 DK apply ( Approved )   Berginator 80 DK apply ( Approved ) Emptyfre jul 03, 2009 9:03 am

Välkommen in i guilden Smile
Till överst på sidan Gå ner
fataass
Members



Antal inlägg : 81
Registreringsdatum : 09-03-10

Berginator 80 DK apply ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Berginator 80 DK apply ( Approved )   Berginator 80 DK apply ( Approved ) Emptyfre jul 03, 2009 9:18 am

Congratz cheers

Welcome on board!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Berginator 80 DK apply ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Berginator   Berginator 80 DK apply ( Approved ) Emptyfre jul 03, 2009 9:43 am

Takker så mye alle sammen cyclops
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Berginator 80 DK apply ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Berginator 80 DK apply ( Approved )   Berginator 80 DK apply ( Approved ) Emptyfre jul 03, 2009 1:56 pm

Hurra! Velkommen tilbake, Håkon!

rendeer
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Berginator 80 DK apply ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Berginator 80 DK apply ( Approved )   Berginator 80 DK apply ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Berginator 80 DK apply ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Berginator - 80 DK - Apply (Declined)
» 80 DK apply! (Approved)
» Apply to KoG ( Approved )
» boomkindrood (apply) ( Approved )
» Rogue apply ( Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: