Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Roflcopta Holy paladin ( Approved )

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Roflcopt
Gäst




Roflcopta Holy paladin ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Roflcopta Holy paladin ( Approved )   Roflcopta Holy paladin ( Approved ) Emptylör jul 04, 2009 10:23 pm

Chararcter info
Character name: Roflcopta
Class: Paladin
Race: Dwarf
Main-Specc: Holy
Off-Specc: Retri
Proffesions: Profession 1 (Enchanting/300) Profession 2 (-/0) Shall get JC when i get money
Armory Link: Batol&n=Roflcopta


In Real Life - Info
Name: Tim Emanuelsson
Age: 15
Country: Sverige
What do you do on dailys basis (Job/School)? Skola Very Happy

In game - Info
How long have you been playing WoW? ca 3 år
How long have you been playing your main - character? ( /played? And when did you create this character?) Jag har spelat paladin sedan jag startade spela wow Very Happy Jag har spelat i 57 dagar totalt Wink
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about? Jag har en lvl 37 druid som jag ska dinga till 80 med Razz

Have you been playing some other MMO's? (Yverland wants to know) Nej Wink


What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow: inget
TBC: Lite i BT innan patchen.
WOTLK: allt till Generalen.

Do you have a favorite fight? Mimiron
Is there a fight you really dislike? Nej. alla är roliga och lätta Very Happy jag har inte gjort generalen och yogg än Razz

Guild - related
Which guilds have you been in? Ett gäng gubbar, Silin
Why did you leave your former guilds? Ett gäng gubbar = Ingen kom till raids när man signade etc och Silin = Disbanade.
What happend in your last guild? Dom kom till Mimiron, och tog inte han på '' 100 '' försök. så ingen ville vara kvar.


Why are you applying to Knights of Glory? Det värka vara ett trevligt och seriöst raiding guild som jag tror passar mig Very Happy
How do you think you will aid Knights of Glory in their way for more glory? (How can you contribute?) Bli en bra member och göra allt som ni säger till mig att göra Very Happy Kommer hela upp alla till fullt hp xD
Are you willing to change your specc for progress if we ask you? Ofc att jag gör! Razz
Are you willing to reskills your professions if we ask you? Ja.

Do you have any references in Knights of Glory? Kondismannen Razz Och jag träffade Allram på dreamhack så vi snackade lite Very Happy

Knights of Glory's raiding time is:
Which of these days can you attend?
Wednsday - 19:00 to 23:00 Oftast.
Thursday: 19:00 to 23:00 Ja.
Monday - 19:00 to 23:00 Oftast.


Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory?
Jag radiar alltid med flask och matbuff. Jag har inte något redigt bra farming ställe nu.. Men jag få försöka fixa det Very Happy

Are you willing to spend your whole night on progressing and wiping at just one boss? Ja. Man lär ju sig av alla wipes Very Happy


Technical - info
Do you have Ventrilo 3.0.1? Ja.
Do you have a microphone? Ja.
Is you ISP connection stabile? Ja.
Which addons do you use? Healbot, Recount, decursiv, Outfitter and Ratingbuster.

Hoppas att ni tycker detta räcker Very Happy Annas så få ni skriva till mig i wow Razz

Inva mig om ni vill ha en redigt bra och skillad healer Wink
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Roflcopta Holy paladin ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Roflcopta Holy paladin ( Approved )   Roflcopta Holy paladin ( Approved ) Emptylör jul 04, 2009 10:51 pm

Jeg kan ikke si annet enn ja til dette her Smile

Du har bra gear, godt med enchants, som sagt vi treftes på DH og snakket litt der, virker som du har god peiling på classen din og speccen. Veit hva du gjør Wink

Fra meg: Yes

Så får bare se hva de andre sier Wink
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Roflcopta Holy paladin ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Roflcopta Holy paladin ( Approved )   Roflcopta Holy paladin ( Approved ) Emptysön jul 05, 2009 3:57 am

Dette ser veldig bra ut:)
Du har min vote:)
Till överst på sidan Gå ner
Sunzhine
Members
Sunzhine


Antal inlägg : 46
Registreringsdatum : 09-03-03
Ort : Helsingborg

Roflcopta Holy paladin ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Roflcopta Holy paladin ( Approved )   Roflcopta Holy paladin ( Approved ) Emptysön jul 05, 2009 9:59 am

Ser inga fel här, tycker han får en chans:)
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Roflcopta Holy paladin ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Roflcopta Holy paladin ( Approved )   Roflcopta Holy paladin ( Approved ) Emptysön jul 05, 2009 10:27 am

Jeg har sikkert ikke så mye så si her men jeg bare lurte på noe:D

1. Hvorfor 50sp og 20 spirit på legs??? Spirit har 0 efekt på palas:S
2. Hvorfor 50 sp på våpen da det er en med 63?
3. Hvorfor gemme crit mp5 og sp? ( int er vell nr1 for palas)
4. Back og Chest enchants kan oppgraderes fra 8+stats til 10 Back fra 15 til 23 haset:D
Till överst på sidan Gå ner
Avyn
Members



Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-03-23

Roflcopta Holy paladin ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Roflcopta Holy paladin ( Approved )   Roflcopta Holy paladin ( Approved ) Emptysön jul 05, 2009 2:01 pm

Det ser bra ut jag tycker vi ska ge honom en chans iaf

Det är snabbt ändrat om det är lite fel på enchants....


/avyn Resto druid
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Roflcopta Holy paladin ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Roflcopta Holy paladin ( Approved )   Roflcopta Holy paladin ( Approved ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Roflcopta Holy paladin ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» holy paladin (Approved)
» Holy Paladin ( Approved )
» Holy Paladin (Approved)
» Holy paladin:D (Approved)
» Holy paladin (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: