Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Apply til KoG, fire mage;) ( Declined )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Ihasabuc
Gäst




Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Apply til KoG, fire mage;) ( Declined )   Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Emptytor jul 09, 2009 1:50 pm

Character name:Ihasabucket
[b]Class:Mage (Fire/arcane og Arcane/fire/frost.
[b]Race:Gnome:)
[b]Main-Specc:Fire/arcane
[b]Off-Specc:Arcane/fire/frost
[b]Proffesions:
Profession 1 Mining 450 Profession 2 Enchanting 450.
Armory Link:



In Real Life - Info: Bendik Yksnøy Bjerke, omtrendt det samme som sist når ej va i KoG:p Berre litt minder xD
[b]Name:

Age: 19 no:D
[b]Country:Noreg
[b]What do you do on dailys basis (Job/School)? Atm, ferie:) må finne mej en jobb som ej he på dagtid! men vil ikkje ha noke effekt på raidtid O.l.

[b]In game - Info

How long have you been playing WoW? snart 2 år? :p
[b]How long have you been playing your main - character?23 days and 16 hours. ( /played? And when did you create this character?) Laga denne når jeg var member i KoG.
[b]Do you have some other characters we might be intrested of knowing about? Dere kjenner jo til Switchkill, han er fortsatt holy. Har improva gearet litt, men ikke så veldig mye:(

[b]Have you been playing some other MMO's?
(Yverland wants to know)
Ikke som jeg kan huske:p


What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow:
TBC: MH,kara,BT,Gruul, maggy.
[b]WOTLK: Naxx10/25, eoe10/25, Voa10/25, Os10/25 og Ulduar 6/14 i Ulduar 10 man. har dessverre ikke hatt ett guild som har kommet lenger:S

[b]Do you have a favorite fight? Ignis, om jeg skal ta meg av addsa:p
[b]Is there a fight you really dislike? Auraiya.

[b]Guild - related

Which guilds have you been in?Sulfuras gaming.
[b]Why did you leave your former guilds? Fordi Guild masteren ikke klarte å lage ett hardcore guild som han sa at han kunne få til, har bare vert 19online de siste vekene..
[b]What happend in your last guild? Det er folk i guildet ennå, men ikke folk som er klare for Ulduar..Sad


[b]Why are you applying to Knights of Glory? FORDI EJ SAVNA DOKKE!!! Sad Fordi ej vil ha ett godt å stabilt guild! Sist ej skjekka so va dokke det;)
[b]How do you think you will aid Knights of Glory in their way for more glory?
(How can you contribute?) Online, alltid klar til å raide. gjer alltid mitt beste og som oftast litt meir når det trengst;)
Are you willing to change your specc for progress if we ask you? Klart det;) Vil ikkje vere noke problem;)
Are you willing to reskills your professions if we ask you? Perhaps;) Kan sikkert gjør det da, men jeg har tilgang på en anna konto der det e andre proffs;) Men kan alltids gjere det ja;)

Do you have any references in Knights of Glory? Pompel, Broren min xD Kjenne vel dei fleste egentli:p
Yverland, Fjorfott, Rambo, Avyn and so on:p

Knights of Glory's raiding time is:
Which of these days can you attend?
Wednsday - 19:00 to 23:00
Thursday: 19:00 to 23:00
Monday - 19:00 to 23:00
Alle dagane passa KONGE:D

Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory?

Sida ej framleis he alch å herb på switchkill vil flasks O.l ikkje vere noke problem;)

Are you willing to spend your whole night on progressing and wiping at just one boss?
Om raid leadern vil fortsette gjer ej det me;)

Technical - info
Do you have Ventrilo 3.0.1? ja:D
Do you have a microphone? ja:D
Is you ISP connection stabile?ja:D
Which addons do you use? X-perl, recount, bartender4, gatherer,burnout(for fire specc), hit assist and atlasloot. Will also get the addons the guild have!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Apply til KoG, fire mage;) ( Declined )   Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Emptytor jul 09, 2009 3:02 pm

Bendik, når du applyer sørg for at magen er i PVE gear så jeg kan se hva du har.... det hjelper lite å se en pvp mage til en pve guilde tbh

så må du skrive hvor mange bosser du har tatt i de diverse instancesne, har du cleara hele BT typ?
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Apply til KoG, fire mage;) ( Declined )   Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Emptytor jul 09, 2009 3:05 pm

også skriver du ikke opp meg som reference? føler meg såret her Bendik! *snufs*


Men jeg har ikke noe imot å ta han inn som mage denne gangen ^^
Till överst på sidan Gå ner
:S
Gäst




Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Apply til KoG, fire mage;) ( Declined )   Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Emptytor jul 09, 2009 6:46 pm

Ups, skal skifte til pve gear asap!

Skreiv at ej he tatt 6/14 på normal å 3/14 på hc (med guildet)
Å BT e cleared ofc:p
Glømte dej Vegard:S Sry(A)
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Apply til KoG, fire mage;) ( Declined )   Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Emptytor jul 09, 2009 7:06 pm

Jeg fant akkurat ut hvem dette er Very Happy Han får min vote!

Har savnet Switch Wink
Till överst på sidan Gå ner
:D:D
Gäst




Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Apply til KoG, fire mage;) ( Declined )   Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Emptytor jul 09, 2009 8:11 pm

Hehehe
Ingen som huska at ej hadde en mage nei:(
Ej he savna alle i kog :O Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Apply til KoG, fire mage;) ( Declined )   Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Emptytor jul 09, 2009 8:12 pm

Very Happy:D skrev:
Hehehe
Ingen som huska at ej hadde en mage nei:(
Ej he savna alle i kog :O Very Happy


jeg huska deg! Razz
Till överst på sidan Gå ner
:p
Gäst




Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Apply til KoG, fire mage;) ( Declined )   Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Emptytor jul 09, 2009 8:17 pm

Men du har meg på msn Vegard:p Så du teller ikke xD
Till överst på sidan Gå ner
:(
Gäst




Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Apply til KoG, fire mage;) ( Declined )   Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Emptyfre jul 10, 2009 1:58 am

Jaja, må nok improve gearet mitt då!
Till överst på sidan Gå ner
,
Gäst




Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Apply til KoG, fire mage;) ( Declined )   Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Emptyfre jul 10, 2009 2:09 am

men en Grunn hadde våre fint:) So he ej litt å strekke mej etter;)
For om det e gear, bør ikkje det vere noke problem!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Apply til KoG, fire mage;) ( Declined )   Apply til KoG, fire mage;) ( Declined ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Apply til KoG, fire mage;) ( Declined )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Fire Mage Helvete ( Declined )
» Imba fire mage :) ( Declined )
» Slaynthebald, Fire mage (Declined)
» 70 fire mage Eldara (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: