Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 80 pala prot

Gå ner 
FörfattareMeddelande
destruct
Gäst




80 pala prot Empty
InläggRubrik: 80 pala prot   80 pala prot Emptyfre okt 23, 2009 3:42 pm

Chararcter info
Character name: Destructione
Class: Paladin
Race: Human
Main-Specc: Prot
Off-Specc: Holy
Proffesions: Profession 1 (xxx/450) Profession 2 (xxx/450)
da detter er en tidligere alt, har jeg ikke gjort meget ud af mine Proffesions.
Herbalism: 450 og Tailoring 240 men skifter helt sikkert tailoring ud.

In Real Life - Info
Name: Søren
Age:16
Country:Danmark
What do you do on dailys basis (Job/School)?Gymnasie, lige pt. arbejde, og sammen med vennerne.

In game - Info
How long have you been playing WoW?omrkring 1.5 år - 2 siden tbc. var ikke med i vanilla
How long have you been playing your main - character? ( /played? And when did you create this character?)omkring 5 måneder har jeg haft den som alt. men er kommet tilbage fra en pause på 2 måneder cirka. jeg havde en mage før, som jeg har solgt til en ven. det er på den jeg har cleared tidliger content, på min mage.
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about? ikke mere siden jeg ikke ejer den mage mere.
Have you been playing some other MMO's? (Yverland wants to know)Nope


What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow:none
TBC:Kara - ssc/Tk cleared, mh 4/5 bt 4/9
WOTLK: det er nax - Toc Uld 10 alle HM's undtagen FF men har så cleared Firefigther på 25 man.
onyxia har jeg ingen erfaring på lige nu men ser utroligt simpelt ud, jeg har en smule erfaring i
alle Hm. plus manglede 2 for at få Glory of the ulduar raider.

Do you have a favorite fight? Firefigther helt klart, den er alt for nice. Den tester raidet, også det en fremragende udfordring for et guild. 3x knock og yogg kan jeg osse li 3x knock da det endnu en der tester raidet. og yogg fordi den lidt sortere i hvem der er de sorte får, da 1 fejl er nok til et wipe.
Is there a fight you really dislike?
fights som Kel hvor man skal ganke nogle mobs i 3 min før selve bossen kommer, men ellers bare tank'n spank fights da der ikke meget udfordring i dem er.

Guild - related
Which guilds have you been in?på den gamle server. med min mage, Anathema og Nevermore gamle server er Silvermoon. skiftede hertil for at spille med luznegra ( Emil) og for at prøve en ny server.
Why did you leave your former guilds? stoppede med at spille da der ikke var meget udfordring og jeg lige startede på en ny uddanelse.
What happend in your last guild?ikke noget specielt de var uden meget drama, de var fokuseret når de raidede, og det gjorde vi fik meget ud af vores raids.


Why are you applying to Knights of Glory?jeg mangler et guild der ikke raider alt for tit, og alt for sent. og så siger emil en masse gode ting om det , ja også for at spille med ham Smile
How do you think you will aid Knights of Glory in their way for more glory? (How can you contribute?) jeg har en masse experince og jeg er en Quick learner. og håber jeg kan hjælpe på alle punkter.
Are you willing to change your specc for progress if we ask you?selfølgelig. det er noget man skal gøre hvis guildet kræver det.
Are you willing to reskills your professions if we ask you?
ja men hvis det er en dyr proffesion kan jeg nok ikke reskill den fra 1 dag til den næste men jeg vil gøre det hurtigtst muligt hver gang.
Do you have any references in Knights of Glory?
luznegra
Knights of Glory's raiding time is: alle sammen.
Which of these days can you attend?
Wednsday - 19:00 to 23:00
Thursday: 19:00 to 23:00
Monday - 19:00 to 23:00


Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory?

enten ved hjælp af mine proffesions farming, eller Dailies.
Are you willing to spend your whole night on progressing and wiping at just one boss?
ja, det må betyde det en udfordring Smile og man har det altid godt efter man har downet sådan en boss lige gyldigt hvor langtid det tager

Technical - info
Do you have Ventrilo 3.0.1? ja
Do you have a microphone? ja
Is you ISP connection stabile? ja
Which addons do you use? DBM, omen, bigwigs, xperl. og en masse andre mindre addons. har osse Ora2.
Till överst på sidan Gå ner
Twalec
Members
Twalec


Antal inlägg : 88
Registreringsdatum : 08-03-23
Ålder : 43
Ort : Ängelholm

80 pala prot Empty
InläggRubrik: Destructione   80 pala prot Emptyfre okt 23, 2009 7:03 pm

Hej hej.
Kollat lite på din gear. Du har inte en ända epic gem i dit gear. Med det nya system att man kan köpa gems för badges och honor så tycker jag nog du får anstränga dig lite och fixa ett par epic gems för att få upp din stamina lite.

Enchant på vapen bör du oxå fixa.

Annars ser det rätt oki ut..
Till överst på sidan Gå ner
http://knightsofglory.eu
Destruct
Gäst




80 pala prot Empty
InläggRubrik: Sv: 80 pala prot   80 pala prot Emptylör okt 24, 2009 2:01 am

ja jeg vil fixe enchants, ( shoulders) og epic gems, dette har været en alt før i tiden og har kun spillet på de i 2 dage siden min pause. derfor er det ikke fixet endnu.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




80 pala prot Empty
InläggRubrik: Sv: 80 pala prot   80 pala prot Emptylör okt 24, 2009 10:17 pm

Jeg ser du allerede har joinet. Men har lyst og komme med noen fine forslag:)

Bytt ut ene trinketen med onyxia trinket, den er sykt nice ! så skifter du ut def rating gems med +10 dodge rating og 15 stam eller +30 stam. Når du har gjort det så skjønner du hvorfor jeg mener det.

er min mening. Ellers så ser du helt ok på armory! Litt lite progress i ulduar25 og null i totc25! (Jeg vet det ikke er så nøye med achievements) Men er en fin måte på og sjekke experiance på folk ;D


Velkommen i guildet! Very Happy Ser fram til å raide med deg Smile
Till överst på sidan Gå ner
Destruct
Gäst




80 pala prot Empty
InläggRubrik: Sv: 80 pala prot   80 pala prot Emptysön okt 25, 2009 1:42 pm

hey tak fordi jeg måtte join, i øjeblikket improver jeg mit gear så meget jeg kan, enchants, gems etc.
dette var en tidligere alt men er jo rerolled server og class. spillede mage før i tiden, på min Mage cleared jeg content det vil sige Nax cleared, OS cleared, EoE cleared, Voa Cleared Ulduar cleared inklusiv alle Hardmodes. ( 3x knock, FF, 1 light pre nerf, ) ToC NOrmal 10/25 Cleared TOTGC har jeg ikke rigtig spillet da jeg har holdt en lille pause på 1-2 måneder Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





80 pala prot Empty
InläggRubrik: Sv: 80 pala prot   80 pala prot Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
80 pala prot
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Overtid Warrior 70
» Prot paladin ( Approved )
» Prot Warrior (Approved)
» Warrior, Prot, Kaw. ( Declined )
» Holy/Prot paladin (Approved )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: