Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Nxtra - Protection paladin. ( Declined )

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Nxtra
Gäst




Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Nxtra - Protection paladin. ( Declined )   Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Emptysön nov 01, 2009 5:59 pm

Chararcter info
Character name: Nxtra
Class: Paladin
Race: Belf
Main-Specc: Prot för pve
Off-Specc: Retri
Proffesions: Enchanting (450/450) Engineering (450/450)


In Real Life - Info
Name: Kristopher
Age: 18
Country: schweeden ofc
What do you do on dailys basis (Job/School)? Går i skålan på tisdagar och torsdagar småjobbar lite på ondsdagar och fredagar ibland.

In game - Info
How long have you been playing WoW? jag har småspelat lite i 3 år, men jag började riktigt 2 månader innan WOTLK kom ut.
How long have you been playing your main - character? ( /played? And when did you create this character?) 20 dagar på min mage (inte på grim batol än) & 18 dagar på min paladin (main)
Do you have some other characters we might be intrested of knowing about?Jag har 1 rogue & shaman som jag ALDRIG spelar på, har min mage, rogue & shaman på ett annat account än paladinen för att jag powerlvlade upp paladinen med RAF Razz

Have you been playing some other MMO's? (Yverland wants to know) Runescape för massa år sedan!! lol! lol!


What content have you been experiencing through World of Warcraft?
Classic wow:Jag har kört AQ och ZG bara vid lvl 80 dock Razz
TBC: Umh.. ZA bara, jag dingade 70 med min mage 2 veckor innan wotlk ;P
WOTLK:Har clearat ALLT förutom TOGTC/ULDUAR 25-manna.

Do you have a favorite fight? Hmm, emalon är fett skoj som tank. Man drar lite cds och fixar upp lite treath i 1 minut sen kan man gå afk. (om man tankar emalon då) sen älskar jag o tanka ALLT i totc ;P, så jävla roligt utan trash!! <3 Cool
Is there a fight you really dislike?jag HATAR flame leviathan .. så jääääävla tråkigt fight. Ogillar även archavon sjuuukt tråkigt med.

Guild - related
Which guilds have you been in?Inga på denna servern, jag miggade hit från stormscale (horde) imorse Razz, där var jag med i en pvp guild som hette zombies.
Why did you leave your former guilds? För att jag miggade hit, levade dock guilden några dagar innan jag miggade för att halva guilden var ninjas Razz
What happend in your last guild? -

Why are you applying to Knights of Glory?Jag kollade eran "vad vi behöver" sida och såg att ni behövde prot paladins Razz så jag tänkte att jag slänger iväg en apply och håller tummarna
How do you think you will aid Knights of Glory in their way for more glory? (How can you contribute?) Jag är en helt OP tank, finns väl inget mer att säga. Kan även hjälpa till att leda raids, har VÄLDIGT mycket erfarenhet av att leda/hjälpa till i raids.
Are you willing to change your specc for progress if we ask you?Självklart! jag har dock lite PVP spec som retri för att jag knappt PVEar som retri, ska jag raida som retri så kan jag självklart byta till full PVE spec.
Are you willing to reskills your professions if we ask you? No , vet inte riktigt. Engineering gör ju inte så mkt för statsen, men jag kan erbjuda repairbots & mailboxar i raids! enchant är jääkligt fina ring enchants så det är bra för pve.

Do you have any references in Knights of Glory?Nej.

Knights of Glory's raiding time is:
Which of these days can you attend?
Wednsday: - 19:00 to 23:00
Sunday: 19:00 to 23:00
Monday: - 19:00 to 23:00


Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory?
Säger väl allt ;P

Are you willing to spend your whole night on progressing and wiping at just one boss? Jadå, dock så hoppas jag på att detta inte händer. farao


Technical - info
Do you have Ventrilo 3.0.1?ya
Do you have a microphone?Ye
Is you ISP connection stabile?ja
Which addons do you use?

Är det något jag har glömt eller något mer ni undrar så kan ni skriva det är eller ingame (Nxtra).

MVH
Till överst på sidan Gå ner
Nxtra
Gäst




Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: -   Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Emptysön nov 01, 2009 6:03 pm

Blev någon bugg så att mina länkar inte funkade när jag gjorde tråden. Här var dem prints jag skulle länka iaf.


Knights of Glory expects you to have flasks (12 flask's a week), gold for repairs, reagents, pots and well fed.
How do farm your gold, so you are able to pay for the weekly cost of raiding with Knights of Glory? Säger väl allt ;P

Which addons do you use?

Sådär ska det vara, funkar inte med länkar i vanliga topicen Razz
Till överst på sidan Gå ner
Nxtra
Gäst




Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: -   Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Emptysön nov 01, 2009 6:07 pm

Men vad i hel***e går ju inte att länka :O, hittar inte edit EDIT knappen. Aja den ena printen är att jag har 160k gold earned on auctions på frågan om man har råd med pots och food etc.
Och den andra printen är en print på alla mina addon, orkar inte skriva ner alla men jag använder alla nödvändiga addons för boss encounters, DBM, omen osv.
Till överst på sidan Gå ner
Roggaro
Members



Antal inlägg : 31
Registreringsdatum : 09-09-26
Ålder : 37
Ort : Gjøvik / Norge

Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Nxtra - Protection paladin. ( Declined )   Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Emptymån nov 02, 2009 12:12 am

linking funker ikke for gjester pga spam desverre :/
Till överst på sidan Gå ner
Foxs
Members



Antal inlägg : 61
Registreringsdatum : 09-09-21

Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Nxtra - Protection paladin. ( Declined )   Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Emptymån nov 02, 2009 2:30 pm

Hallå hallå

Du har loggat ut med reti gear och specc så jag kan tyvärr inte titta på din gear.
Till överst på sidan Gå ner
fataass
Members



Antal inlägg : 81
Registreringsdatum : 09-03-10

Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Nxtra - Protection paladin. ( Declined )   Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Emptytis nov 03, 2009 1:37 am

Tjo

har kollat lite på ditt gear nu. Och tycker det ser väldigt bra ut.!
Tummen upp för mig.
ha tålamod så får du ett svar snart!

//Muqer Officer
Till överst på sidan Gå ner
Meretricis
Members



Antal inlägg : 24
Registreringsdatum : 09-10-05

Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Nxtra - Protection paladin. ( Declined )   Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Emptytis nov 03, 2009 2:52 pm

Spelade en gnutta grand 10 med den här killen igår. Han verkar veta hur man tankar, men det var också det enda positiva jag kände. Han har väldigt lätt att bli aggressiv, han är inte särskilt överseende, han "capsade" som en dåre på mig om att jag gjorde fel, och när han fick berättat för sig att jag inte gjort något fel bad han inte om ursäkt. När vi wipade för fjärde gången gick han offline utan ett ord så att gruppen disbandade.

Att uppföra sig på ett sådant här sätt är långt ifrån ovanligt, och alla har väl rätt till en dålig dag. Jag tänkte bara berätta vad jag har för erfarenhet av personen i fråga.
Till överst på sidan Gå ner
Faelivrin
Members



Antal inlägg : 9
Registreringsdatum : 09-10-16
Ålder : 43
Ort : Stockholm

Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Nxtra - Protection paladin. ( Declined )   Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Emptytis nov 03, 2009 4:38 pm

Fick det precis förklarat för mig att den här personen snodde massa grejer i toc25 häromdagen.

Men även om det skulle vara felaktigt så tycker jag att det Meretricis berättade här ovanför är tillräckligt för en decline.

Bara min personliga åsikt...
Till överst på sidan Gå ner
Foxs
Members



Antal inlägg : 61
Registreringsdatum : 09-09-21

Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Nxtra - Protection paladin. ( Declined )   Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Emptytis nov 03, 2009 8:21 pm

Your search did not produce any results. To ensure that you're searching by parameters allowed by the Armory, make sure to: bla bla

antar du har bytt namn eller gjort något annat.

Sen har vi en del klagomål, bland annat att du skall ha ninjat.

Du får gärna förklara dig. annars är det nej från mig
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Nxtra - Protection paladin. ( Declined )   Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Emptytis nov 03, 2009 8:25 pm

Jeg inspecta han i Dalaran idag. Gear ; Helt ok !

Men som Foxs sier; Explain yourself.

Spillte ikke igår eller når det skjedde så vil gjerne høre hva som har hendt jeg og. Fra din side, Nxtra.
Till överst på sidan Gå ner
Faelivrin
Members



Antal inlägg : 9
Registreringsdatum : 09-10-16
Ålder : 43
Ort : Stockholm

Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Nxtra - Protection paladin. ( Declined )   Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Emptytis nov 03, 2009 9:40 pm

Hörde att han bytt namn till Yuckfoo.

*shrug*

Såg denna Yuckfoo precis spamma "lfm voa25 blablabla", det var en human paladin också...
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Nxtra - Protection paladin. ( Declined )   Nxtra - Protection paladin. ( Declined ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Nxtra - Protection paladin. ( Declined )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Protection (Declined )
» Hammersdag, Protection warrior ( Declined )
» Guff - Protection Warrior. ( Declined )
» Kriss - Paladin ( Declined )
» Paladin 70 - Maquaja ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: