Char namn: Malecro
Klass: Rogue
Spec: Combat dagger (faktisk nokså imba
)
Irl namn: Nicolai
Ålder: 14, blir 15 i sommerferien, men jeg kan spille dette spillet
har spilt det nesten siden release, om dere tror det eller ikke...
Vilket land är du ifrån: Norge
Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?: mhm
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? mhm
Hur länge har du spelat: Nesten siden release
Hur länge har du spelat på denna karaktär: 2 år
Vilken raidingerfarenhet du har: Kara, ZA, Gruul, litt i TK
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: NS, siden man må fokusere litt i forhold til de andre bossene i kara, og du får en tøff buff fra beams
Sorry, men Armory er nede, så kan ikke linke enda :S
Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Har vært med i forskjellige guilder, bl.a. Ascension for lenge siden, Wipe Ress Rebuff, Moriquendi, Semper Fidelis, Be Quick or Be Dead, I Am So Bad At Names
Varför lämnar du din guild: Jeg vil søke etter en bedre guild, som denne
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Jeg har 2 gode IRL venner her, og har hørt at denne guilden har noen ganske gode mål imo ^^
Har du någon referens i Knights of Glory: Balthazar, Terxlas
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?: Ja
Hur farmar du guld?: Jeg farmer gull fra dailies, får også en del enchanting-mats fra dailies
På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Jeg kommer til å bli med i flere raids (hvis det er spot til meg seff), hjelpe folk med tacts osv. f.eks, komme med gode råd og tips
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?: Ja, ofc