Ansökan:
Char namn: bzerkor
Klass: hunter
Spec: BM (41/20/00)
Irl namn: Marius
Ålder: blir 18 i juni
Vilket land är du ifrån: norge
Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? har sjeldent problemer med internetten men har noe pc problemer, hender jeg får bluescreen
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? yepp
Hur länge har du spelat: jeg begynte våren 2005 men sluttet også bynte på igjen
Hur länge har du spelat på denna karaktär: 79 dager 15 timer total og 7dager 10 timer på 70
Vilken raidingerfarenhet du har: hele kara, gruul, maggy, ZA, 2 bosser i SCC ( lurker og tidewalker) og 1 i TK ( voidreaver), og før TBC raidet jeg opp til 2 bosser i naxx.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: hmm har liksom ingen favoritter egentlig men hvis jeg må plukke en så må det være chess event
, pågrunn av fresh fight
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY:
Fikk ikke linke men søk på bzerkor på armory så finner dere meg
Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Nå for tiden er jeg på Frostmane og raider med guild The Cosa Nostra.
Varför lämnar du din guild: Fordi jeg skal miggrate til Grim Batol og jeg tenkte på å finne meg en raiding guild før jeg joiner for egentlig liker jeg meg i The Cosa Nostra. men di fleste vennene min spiller på grim batol.
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory, Fordi Knights of glory virket som er bra guild og det er morsomt med skandinavisk guild, og gearet mitt passer bra inn i guilden.
Har du någon referens i Knights of Glory, nope
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? begynner å venne meg til det så ja.
Hur farmar du g: Farmer som regel daily's og aldor rep(er ikke exalted ennå)
På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Hjelpte til og ikke gji opp.
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?: skal nok gå bra det, er på skolen fra 08.00-15.15 ca. og jobber hver mandag(13.30-17.00, tirsdag(14.30-17.00) og annen hver lørdag (10.00-14.00)
Lägg din ansökan som ett separat inlägg i forumet - inte som ett reply på det här inlägget