Char namn: Silans
Klass: Druid
Spec: Feral
Irl namn: Nicolai
Ålder: 20
Vilket land är du ifrån: Norge
Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Yes
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Nylig ødelagt min hehe men kan sikkert skaffe en ny
Hur länge har du spelat: Jeg har spilt i 2 veldig snart 3 år
Hur länge har du spelat på denna karaktär: Jeg har spilt han rundt et år
Vilken raidingerfarenhet du har: Full ZA, Gruul, Kara
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: Vet ikke helt, har ikke gjort meg noen kjempeformening om det egentlig.. Den artigste instancen jeg har prøvd er vel Gruul´s.
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY: Jeg står veldig sjeldent i tank gear så kunne det vært mulig med en ingame wisp også?
Men link til min char:
Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare / Varför lämnar du din guild:
Jeg har nylig transferet til denne serveren for å spille med en kompis, men da empathy løste seg opp gikk endel fra mitt guild over til dem (fra Disorder) og de hadde nok feral tank / dps... Altene ble igjen i Disorder men jeg vil ha fremgang og gidder ikke spille med altene deres...
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory / Har du någon referens i Knights of Glory:
Jeg har hørt endel om dere og dere er vel de jeg har mest lyst til å joine ettersom dere er skandinaviske og at dere raider t5 instancene...
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
Ingen problem med det... gjør det allerede
Hur farmar du g
Jeg gjør daylies / Heroics og selger noen epic crafts nå og da... (LW)
På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?
Definitivt... kommer nok til å raide alle de dagene om jeg får mulighet, er på hver dag, jeg har evne til å følge med og er moden nok i hodet til å ikke bidra til bla tullete wipes som følge av at noen ikke følger med... ellers en sosial person og behjelpelig med det meste når og om det skulle trenges...
Håper jeg får innpass hos dere... jeg ligger nok hakket etter i gear ettersom jeg fortsatt trenger tier 4 settet osv men er aktiv nok til at det ikke (håper jeg) burde telle så mye...
Mvh
Silans