Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Zuggzor Mage ( Approved )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Zuggzor Mage ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Zuggzor Mage ( Approved )   Zuggzor Mage ( Approved ) Emptytor jun 19, 2008 8:56 pm

Char name: Zuggzor
Klass: Mage
Spec: 40/0/21 atm då jag inte raidat 25man på ett tag och detta spec är grymt för 5 och 10 man, respeccar självklart om ni vill (vilket ni vill)
Irl namn: Einar Nygård
Ålder: 21
Vilket land är du ifrån: Sverige

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?
Jepp har enbart haft problem 2 ggr under gågna halvåret

Har du en mikrofon (för Ventrilo)?
Nix men kan fixa om så krävs

Hur länge har du spelat
ca 2 år

Hur länge har du spelat på denna karaktär
ca 69dygn /played

Vilken raidingerfarenhet har du?
Har raidat KRZ(hela), ZA(hela), Maggy, Gruul, TK (Void reaver och Alar), och Fathom lord i SSC

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför
Jag gillar dragonfly bosssen i ZA (ursäkta men är usel på namn) men älskar AoE Razz

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY
Är usel på Html kod och verkar inte få länkandet att funka så lägger upp adressen istället hoppas det duger
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&n=Zuggzor]
I övrigt kan påpekas att ni inte bör luras av min höga +dmg titta istället på + heal samt lägg till 21 från Flametounge seal och 7 från Timbal's focusing crystal vilket är det gear jag skulle använda i fire spec

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare
Är med i ANGER och har så varit sedan TBC släpptes och jag blev någorlunda seriös med raidandet

Varför lämnar du din guild och varför vill du bli medlem i Knights of Glory
För ett antal anledningar, ANGER raidar alla dagar i veckan samt för sent för att jag skulle kunna delta under senare delen av terminen vilket resulterade i att jag hamnade efter. Är där för tillfället för att jag har många vänner där sedan de gamla dagarna men har lust att börja raida igen och ni verkar ligga på ungefär den nivå jag har gear för samt raidar tidigare och inte varje dag i veckan vilket är jättebra frö min karma

Har du någon referens i Knights of Glory
Inte vad jag vet finns kanske någon gammal vän jag inte vet är där

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?
Jadå jag har för mkt pengar för mitt eget bästa atm

Hur farmar du g
Farmar inte atm har tokigt mycket guld sedan jag köpte void crystals billigt innan man kunde göra LPS av dem, har IRL vänner som är skyldiga mig över 4k men om så är jag inte främmande för att farma dailys.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress
Svårt att säga men jag kan min klass, har hyfsat gear och är om jag själv får säga det genska trevlig, så för att vara ärlig så är det ni som måste avgöra på vilket sätt detta kan eller inte kan hjälpa er raidprogress

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?
JA!, som sagt är van vid att raida typ 5 dagar i veckan så blir skönt med mer tid för IRL med bara 2-3 raider i veckan
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Zuggzor Mage ( Approved ) Empty
InläggRubrik: Sv: Zuggzor Mage ( Approved )   Zuggzor Mage ( Approved ) Emptyfre jun 20, 2008 3:51 am

Hei. Takk for din apply.

Jeg er desverre på ferie nå... Men jeg har lyst til at du skal være med i KoG.

så kan vi heller snakke når jeg kommer tilbake om 2 uker Razz

Wisper en officer for invite til guilden.
Till överst på sidan Gå ner
 
Zuggzor Mage ( Approved )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Yverland - Mage (approved)
» Krajmy - Mage (Approved)
» Mage Application ( Approved )
» Pugin - 70 mage ( Approved )
» 70 mage OMGNERFQQ (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: