Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Slarkebolt, Dwarf hunter. ( Declined )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Slarkebolt, Dwarf hunter. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Slarkebolt, Dwarf hunter. ( Declined )   Slarkebolt, Dwarf hunter. ( Declined ) Emptymån aug 04, 2008 10:27 pm

Søknad:

Char namn: Slarkebolt.
Klass: Hunter.
Spec: BM nå, triver med det men respeccer gjerne om det er ønsket.
Irl namn: Roar Olaussen
Ålder: 25
Vilket land är du ifrån: Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Ja, jeg har fiber. De eneste gangene jeg har disc'a er når serveren klikker eller strømmen går eller lignende.
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Jepp.

Hur länge har du spelat: ganske nøyaktig et år
Hur länge har du spelat på denna karaktär: 63 dager og 19 minutter. har spilt nesten bare på denne, har ikke en million alts.
Vilken raidingerfarenhet du har: siden jeg begynte å spille etter TBC så er det mest karazhan, gruuls, magtheridon jeg har clearet mange ganger. har downet rage winterchill i mount hyjal og lurker i ssc, men utover det har det vært et par moroturer i MC, ZG og ZA.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: Rage winterchill. eller rettere sagt trashmobsene OG rage winterchill. var en flott opplevelse å kite ghouls og jeg følte virkelig at jeg hjalp raidet da.

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: jeg er nå med i aesir, som består av valkyrie og we have not decided som merget. har vært med i en hel del venneguilder som first blood, kaldblodige nordmenn og freefall.
Varför lämnar du din guild: jeg har innsett at aesir er altfor mye i startfasen til at vi kan spille bra i sammen. jeg vil raide med noen som er seriøse, som kan det de holder på med, som jeg kan lære av.
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: jeg vil raide seriøst med noen som er engasjerte og tar ting alvorlig. som hjelper hverandre og får det mest mulig bra å koselig og raide sammen.
Har du någon referens i Knights of Glory: kjenner igjen en hel del navn, men ingen jeg prater ofte med eller vil si jeg kjenner godt.

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? det gjør jeg når det er pug's på gang også Smile
Hur farmar du g: dailyquests, farmer minerals og AH.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: jeg er seriøs og ansvarlig. stiller til raid når det er meningen, klappet og klar for hva som helst. wiper man så smiler jeg og bidrar med noen positive små kick. jeg er hengiven i forhold til guilden og guildiene og hjelper gjerne til med ting og tang om noen spør. jeg holder kontinuerlig på med å finslipe spillingen og gearet, kommer ikke til å gi meg før det ikke er mer å finne.
jeg hører etter hva raid leader\gm har å si, og holder kjeft på vt om det ikke er noe viktig. når jeg raider er jeg 100% fokusert på hva jeg gjør og tar ikke engang telefonen om jeg er den minste smule opptatt med raiding.

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?
Ja. wow er mye av hverdagen min, så det er lettere å finne meg online enn offline.

takk for din tid å lese.
Till överst på sidan Gå ner
Slarkebo
Gäst




Slarkebolt, Dwarf hunter. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: hm...armory ville ikke   Slarkebolt, Dwarf hunter. ( Declined ) Emptymån aug 04, 2008 10:29 pm

av en eller annen grunn så kom ikke armorylinken med...
Till överst på sidan Gå ner
hello
Gäst




Slarkebolt, Dwarf hunter. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: :)   Slarkebolt, Dwarf hunter. ( Declined ) Emptytor aug 07, 2008 1:09 pm

Hei du

Takk for du søker hos oss. men vi er desverre fulle av huntere nå. Alle er active. Så det er ikke flere spot open. Men vist de kommer en spot open. Så tar eg kontakt.

Akaspeedy
Hunter Class leader
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Slarkebolt, Dwarf hunter. ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Slarkebolt, Dwarf hunter. ( Declined )   Slarkebolt, Dwarf hunter. ( Declined ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Slarkebolt, Dwarf hunter. ( Declined )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Dwarf hunter ( Declined )
» Halliz 70 Dwarf Hunter ( Approved )
» 70 Dwarf Priest ( Declined )
» Mariusf - Hunter (Declined)
» Xent, Hunter 70 ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: