Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Lottodyret 70 mage ( Declined )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Lottodyret 70 mage ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Lottodyret 70 mage ( Declined )   Lottodyret 70 mage ( Declined ) Emptytis sep 30, 2008 10:52 pm

Char namn Lottodyret

Klass: Mage

Spec: Arcane Frost

Irl namn: Emil

Ålder: 17

Vilket land är du ifrån: Norge

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?:

jeg vil si at jeg har en tilstrekkelig internett.. lite downtime, om jeg skulle fått dc. så går jeg med på den "straffen" jeg skulle fått

Har du en mikrofon (för Ventrilo)?:

ja


Hur länge har du spelat:
rundt 2år

Hur länge har du spelat på denna karaktär:
54days total..

Vilken raidingerfarenhet du har:

Kara, gruul , za, Tk , magtheridon , Ssc, BT( 2 bosser ) .. det er forøverig ikke alle jeg har raidet på magen, men evt. på min priest..

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför:

letteste må være Attumen. da denne fighten så å si er rett frem..
vet ikke helt hvem jeg skal sette som vanskligste da alt går utifra om alle vet hva de skal gjøre..

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY:





Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare;

atm er det ingen guild, da jeg har hat en pause fra magen

Aurora Borealis - disse var de siste jeg spilte med, før jeg slutta med magen for en stund. før de var jeg i guilde Burning Blade ( eller hva de het.. ekke helt sikker ) disse hadde da progress frem til ssc .. var også med i Nordlys ( et litt mer unknown guild med venner.. ) også var jeg i solidarity for en god stund siden..


Varför lämnar du din guild ;

jeg leava fordi jeg skulle ha en pause fra magen

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory:

fordi jeg har lyst på et bra skandinavisk guild, ikke bare det. så kjenner jeg opptil flere som er med der som jeg spilte med før som jeg har lyst til å spille med igjen. Personer som jeg kjenner i guildet er forøverig Calaera , Emotøbby , allram , Kedras + at jeg møtte på noen andre på lan for noen uker siden.. og er aldri negativ for å bli kjent med andre! Smile


Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?

Jeg er klar over at jeg kanskje er nødt til å legge ut opptil 300g per uke for flasks etc. dette er også helt greit for meg.. jeg grinder mest ved å gjøre dailies, da dette er reine banken.

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress:

hyggelig person, leser taccs, snakker når jeg blir bedt om å snakke, holder kjeft når dette er bedt om.. kan også tilby en humoristisk person, som liker å ha det gøy !

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka?

Da jeg jobber enten tirsdag , fredag eller lørdag, så passer dette bra!


__________________________________________________________________________________________

vet at jeg kanskje mangler litt cap's osv.. men lagde en apply for å se om det var bra nok nå Smile


-Emil Aka Lottodyret
Till överst på sidan Gå ner
Lottodyr
Gäst




Lottodyret 70 mage ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Lottodyret 70 mage ( Declined )   Lottodyret 70 mage ( Declined ) Emptytis sep 30, 2008 11:01 pm

ye.. loller trinket.. but shh
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Lottodyret 70 mage ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Lottodyret 70 mage ( Declined )   Lottodyret 70 mage ( Declined ) Emptytis sep 30, 2008 11:26 pm

AMAGAD! IT'S EMIL!

Ja, hva kan man si? Smile mr. Jeg-er-best-i-alt Razz

Neida, han er flink til å spille ^^
Till överst på sidan Gå ner
Lottodyr
Gäst




Lottodyret 70 mage ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Lottodyret 70 mage ( Declined )   Lottodyret 70 mage ( Declined ) Emptytis sep 30, 2008 11:28 pm

Ærlig vettu, Vegard! haha
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Lottodyret 70 mage ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Lottodyret 70 mage ( Declined )   Lottodyret 70 mage ( Declined ) Emptysön okt 05, 2008 4:50 pm

Takk for at du apply'et til Knights of Glory

Jeg er redd du har rett

du har 72 i hit... hadde den vært ca 120 hadde det vært en annen sak...

Viss du klarer så vill jeg fåreslå å bytte ut frosenshadowwaeve settet med badge robe og boots som har spellhit... og shoulders fra MGT heroic.

Legge 15 spehit på gloves er aldri en dum ide

og kansje sockete mer om til hit...

Siden din faction så ut til å være scryers kan du også bruke den trinketen med 32 spellhit som gir et bra boost.
Du kan også crafte Belt of Blasting (jeg har pattern så det kan du ta med meg ingame)
og bruke Tier 4 gloves i steden for grasp of the dead

Så for nå må jeg decline din application... Men viss du fikser dette så skal synes jeg du ikke skal nøle med å si i fra til meg.
Till överst på sidan Gå ner
Lottodyr
Gäst




Lottodyret 70 mage ( Declined ) Empty
InläggRubrik: yea   Lottodyret 70 mage ( Declined ) Emptysön okt 12, 2008 7:36 pm

har fikset min hitrating og fjernet shadoweave sette nå! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Lottodyret 70 mage ( Declined ) Empty
InläggRubrik: Sv: Lottodyret 70 mage ( Declined )   Lottodyret 70 mage ( Declined ) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Lottodyret 70 mage ( Declined )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Mageattack/80/Mage ( Declined )
» 70 Gnome Mage ( Declined )
» Beatrix - Mage ( Declined )
» Mage 70 allpy ( Declined )
» Solecsia mage (Declined)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: