Char namn:Zippyx
Klass: Rogue
Spec: Combat
Irl namn: Tor Egil
Ålder: 17
Vilket land är du ifrån: Norge
Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)?Har stabilt nett.
Har du en mikrofon (för Ventrilo)?Har Mic
Hur länge har du spelat: Ca 2 år
Hur länge har du spelat på denna karaktär:49 dager played
Vilken raidingerfarenhet du har: Mesten hele naxx(mangler 3 bosses) på normal, har gort 2 quarters i HC, Har gjort Os normal og hc, en drage up på normal.
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: Jeg syns Loeb i naxx er gøyest, pga jeg gjør så sykt god dmg, og det at jeg må fokusere for det er min oppgave og få han ned så fort som muli, siden det er begrenset healing.
Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: The ebon blade, og masse andre guilder som ikke er så store i Tbc.
Varför lämnar du din guild: for jeg føler ikke at de forbedrer seg, kommer seg videre, og skaffer folk til raid's.
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: For jeg vil være i en nordic guild, og for og skaffe gear, og bli kjent med nye folk.
Har du någon referens i Knights of Glory: Screwyou aka Terxlas
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida?Ja
Hur farmar du g: jeg farmer med og gjøre daylis, mining, og lowlv q i northrend etc.
På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Med og møte opp til raids, være aktiv, gjøre so god dmg som mulig, er engineerer, så kan lage stuff vis det trengs, og godt humør.
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Ja