Char namn: Merete
Klass: Paladin
Spec: Holy 51/5/15
Irl namn: Merete
Ålder:29
Vilket land är du ifrån: Norway <3
Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Ja, jeg har en stabil internett forbindelse.
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Ja, og jeg er flink til å bruke den!
Hur länge har du spelat: Hmm la meg see... Jeg begynnte å spille 14/10/06^^ Var en god venn av meg som sa at jeg måtte prøve..^^ så jeg har spilt uten stop siden:D
Hur länge har du spelat på denna karaktär: 87 days^^ 54 min:)
Stats:Spell Power: 2040
Int: 20734 UB
Crit: holy 30.72
Haste: 517 (15.77)
Talents: Holy til raids og retri til HC... Jeg har alltid likt å heale i raids og syns det er veldig morro ..
Jeg kjører 51/5/15 for jeg syns det er et bra specc og liker det
Har leket litt med holy talentene litt og kom frem til detta speccet som jeg liker
Reputation: Er exalted med alle i lich king. Uten om orecals og vanguard ( 2 bars til exalted)
Professions: JC and herb.. Har JC fordi jeg får litt bonuser med det:D
Vilken raidingerfarenhet du har:TBC:Kara: 11/11
Gruul: 2/2
Magtheridon: 1/1
ZA: 6/6
Serpentshrine Cavern: 0/0
WOTLK10mann:
Eye of Eternity: 1/1
Obisidian Sanctum: 1/1 (Uten drakes oppe)
Naxxramas: 15/15
VOA 1/2
Ulduar 0/14
25mann:
Eye of Eternity: 0/1
Obisidian Sanctum: 1/1 (Uten drakes oppe)
Naxxramas: 15/15
VOA 1/2
Ulduar 0/14
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: hmmm Venskelig spørsmål egentlig, Jeg liker de fleste bosser i naxx.... Men de jeg liker best er vell de de man må virkelig jobbe på å få ned. Der man krever mye healing^^
Det er mulig at jeg har på retri gearet på armory, siden jeg hjelper noen med sons of hodir rep om dagen ;D
Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Jeg er med i Sinful dawn nå. Har vært med i disorder, night raiders , Impulsion og Defenders of sanity.
Varför lämnar du din guild: Jeg leaver mitt guild fordi vi ikke har noe 25-manns raids eller den progressen jeg håper på. Noe jeg heller ikke ser for meg i nærmeste fram tid.
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Jeg vil bli medlem hos for dere fordi jeg ønsker meg ett guild som raider fast hver uke. Og der prosess er viktig:D Og jeg har spilt med flere fra KOG og de virker som hyggelige og flinke folk:)
Har du någon referens i Knights of Glory: hi hi ,, Kan vel si at jeg har det
Men ingen nevnt ingen glemt;)
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Ja, det er jeg alltid.
Hur farmar du g: Herber:D Jeg er alltid å finne i stroms peck:P
På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Ved å være forberedt til ting, ha godt oppmøte.
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Jepp, det kan jeg.
Ja dette var vell at fra min side.. Er det mere dere lurer på så er det vare å whispre meg ingame:)
Hilsen Merete