Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Holy paladin:D (Approved)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Merete
Gäst




Holy paladin:D (Approved) Empty
InläggRubrik: Holy paladin:D (Approved)   Holy paladin:D (Approved) Emptysön maj 17, 2009 9:40 am

Char namn: Merete
Klass: Paladin
Spec: Holy 51/5/15
Irl namn: Merete
Ålder:29
Vilket land är du ifrån: Norway <3

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp)? Ja, jeg har en stabil internett forbindelse.
Har du en mikrofon (för Ventrilo)? Ja, og jeg er flink til å bruke den!

Hur länge har du spelat: Hmm la meg see... Jeg begynnte å spille 14/10/06^^ Var en god venn av meg som sa at jeg måtte prøve..^^ så jeg har spilt uten stop siden:D

Hur länge har du spelat på denna karaktär: 87 days^^ 54 min:)

Stats:
Spell Power: 2040
Int: 20734 UB
Crit: holy 30.72
Haste: 517 (15.77)

Talents: Holy til raids og retri til HC... Jeg har alltid likt å heale i raids og syns det er veldig morro ..
Jeg kjører 51/5/15 for jeg syns det er et bra specc og liker det Smile Har leket litt med holy talentene litt og kom frem til detta speccet som jeg liker Very Happy

Reputation: Er exalted med alle i lich king. Uten om orecals og vanguard ( 2 bars til exalted)

Professions: JC and herb.. Har JC fordi jeg får litt bonuser med det:D

Vilken raidingerfarenhet du har:

TBC:

Kara: 11/11
Gruul: 2/2
Magtheridon: 1/1
ZA: 6/6
Serpentshrine Cavern: 0/0

WOTLK

10mann:
Eye of Eternity: 1/1
Obisidian Sanctum: 1/1 (Uten drakes oppe)
Naxxramas: 15/15
VOA 1/2
Ulduar 0/14

25mann:
Eye of Eternity: 0/1
Obisidian Sanctum: 1/1 (Uten drakes oppe)
Naxxramas: 15/15
VOA 1/2
Ulduar 0/14

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste/tuffaste och varför: hmmm Venskelig spørsmål egentlig, Jeg liker de fleste bosser i naxx.... Men de jeg liker best er vell de de man må virkelig jobbe på å få ned. Der man krever mye healing^^


Det er mulig at jeg har på retri gearet på armory, siden jeg hjelper noen med sons of hodir rep om dagen ;D

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Jeg er med i Sinful dawn nå. Har vært med i disorder, night raiders , Impulsion og Defenders of sanity.

Varför lämnar du din guild: Jeg leaver mitt guild fordi vi ikke har noe 25-manns raids eller den progressen jeg håper på. Noe jeg heller ikke ser for meg i nærmeste fram tid.

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: Jeg vil bli medlem hos for dere fordi jeg ønsker meg ett guild som raider fast hver uke. Og der prosess er viktig:D Og jeg har spilt med flere fra KOG og de virker som hyggelige og flinke folk:)

Har du någon referens i Knights of Glory: hi hi ,, Kan vel si at jeg har det Razz Men ingen nevnt ingen glemt;)

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida? Ja, det er jeg alltid.

Hur farmar du g: Herber:D Jeg er alltid å finne i stroms peck:P

På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Ved å være forberedt til ting, ha godt oppmøte.
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka? Jepp, det kan jeg.

Ja dette var vell at fra min side.. Er det mere dere lurer på så er det vare å whispre meg ingame:)

Hilsen Merete
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Holy paladin:D (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Holy paladin:D (Approved)   Holy paladin:D (Approved) Emptysön maj 17, 2009 10:19 am

Merete <3

Dette bringer meg tilbake til de gode gamle dager da jeg emigrerte til Grim Batol og apply'et til Impulsion, der var jo også Merete... (dette veit sikkert ikke du! Razz) men der var Merete forbildet mitt når det gjaldt healing! Very Happy

Merete er en dyktig Holy Pala, som absolutt er verdt å gi ett try i guildet vårt Wink hun står på å healer det hun skal og mere til!


Gear messig så har jeg ikke så mye å klage på, jeg veit hvordan guild du har vært i, og gearet du har nå er vel noe av det beste du kan få med den progressen dere hadde, med tanke på lite 25mann osv, men du er jo over minstekravene våre! Very Happy




Så fra meg: Thumbs up for Merete!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Holy paladin:D (Approved) Empty
InläggRubrik: Nice apply :)   Holy paladin:D (Approved) Emptysön maj 17, 2009 10:57 am

Hej!

Detta ser mycket bra ut. Vi får se vad Dalin säger med du har min Vote.

/Lexum

Raidleader
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Holy paladin:D (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Holy paladin:D (Approved)   Holy paladin:D (Approved) Emptysön maj 17, 2009 11:04 am

Det ser väldigt bra du har min röst


///Tellarius Healing/shaman Officer
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Holy paladin:D (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Holy paladin:D (Approved)   Holy paladin:D (Approved) Emptysön maj 17, 2009 5:19 pm

Merete Stabil og god healer det her. Spilt paladn lenge og kan classen sin kjempe bra Very Happy. Og utrolig flink på masse ting. Very Happy stabil healer det her ^^
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Holy paladin:D (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Holy paladin:D (Approved)   Holy paladin:D (Approved) Emptymån maj 18, 2009 7:15 pm

Ser bra ut dette.
som du sa ser jeg ikke gearet ditt på armory. men har spillt med deg før og fra hva jeg husker var jeg fornøyd da.
vi får gi deg en trial spot og håper du blir med på alle raids fremover geek
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Holy paladin:D (Approved) Empty
InläggRubrik: Sv: Holy paladin:D (Approved)   Holy paladin:D (Approved) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Holy paladin:D (Approved)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» holy paladin (Approved)
» Holy Paladin ( Approved )
» Holy Paladin (Approved)
» Holy paladin (Approved)
» Holy Paladin (Approved)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: