Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Søknad om medlemskap (Declined)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Tinygrim
Gäst




Søknad om medlemskap (Declined) Empty
InläggRubrik: Søknad om medlemskap (Declined)   Søknad om medlemskap (Declined) Emptyfre apr 18, 2008 9:26 pm

Tinygrim
Rogue
Martin Berg
16 år (11.02.92)
Norge, Svolvær

Jeg har en stabil internett linje, med tillgang til både trådløst og med kabel. Linja er på 10 Mbit.
Og jeg har mic til og bruke på ventrilo. (Har en i reserve, for man vet jo aldri )

Jeg har spill WoW i halvannet år nå. To åt i september. Jeg har spilt på denne charen i ett år. Til sammen har jeg spilt 29 dager på den
Jeg har ikke så mye erfaring fra forskjellige instancer. Men jeg vet hvordan det skjer. Har sett på ca 10 run med min venns hunter. Han har fullt T5 nå. Var der når de downet bossen som droppet T5 headen. Lady Vashj. Jeg har gått noen PVP raid og jeg har raidet ZG 3 ganger. Ikke så mye og skryte av, men er ikke helt håpløs. Og ofc har jeg lest og sett kara takts.
Etter som jeg har sett på videoer ser 1. Boss i kara ganske morsom ut;) Men den bossen jeg har sett irl er nok Lady Vashj.
Link til meg på armory:

For tiden er jeg med i guilden ”First Blood” Jeg er Officere i guilden. Den førrige guilden jeg var med i ”Kaldblodige nordmenn” ble jeg GM i. Men en dårlig taper av avstemmningen bestemte seg for og kicke alle i guilden, fordi han la merke til at Gm’en før meg hadde glemt og fjerne han høye rang. Så de som ble kicka lagde da den guilden jeg er i dag.
Jeg leaver guilden fordi vi aldri klarer og få gjennomført noen kara run. Dette er fordi lata spillere ikke gidder og møte opp. Jeg har mange gode venner i min nåværende guild og lever med tungt hjerte.
Jeg har lyst og joine Knights og glory fordi jeg vil gjerne utrette noe med spillet. Nå har jeg ventet i 1 mnd. På at folk skal gidde og møte opp. Og når er jeg lei. Jeg vil få gjort noe. Jeg har ingen bekjente eller noe og referere til guilden deres.
Jeg var også berett på og måtte betale rundt 300g i uken i repeirs og andre nødvendige ting. Når jeg farmer G bruker jeg som oftest og gjøre daily Q og farme motes of mana/fire etc. Også selger jeg det som dropper.
Jeg tror at jeg kommer til og møte opp på minst 2 raids i uken. Jeg kommer til å holde meg på 3. Hvis ikke noe ekstraordinert dukker opp. Jeg er også svært aktiv i guild chat og forum. Liker og ha det litt morsomt. Og finne tonen med andre spillere.
Håper dette var nok info om meg Very Happy så snakkes vi forhåpentlig vis. Er en grei kar som er godt likt
Hadet;)
Till överst på sidan Gå ner
Tomasdetavil
Members
Tomasdetavil


Antal inlägg : 175
Registreringsdatum : 08-03-26

Søknad om medlemskap (Declined) Empty
InläggRubrik: Din ansökan   Søknad om medlemskap (Declined) Emptysön apr 20, 2008 10:54 am

Tack för din ansökan men vi har fyllt alla slots för rogues och alla rogues är också aktiva.
Till överst på sidan Gå ner
 
Søknad om medlemskap (Declined)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Bimboulle - Retri/Holy palla (Declined)
» Brblol DK dps/OT ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: