Char namn: Malgin
Klass: Hunter
Spec: Markmanship
Irl namn: Pontus
Ålder: 17
Vilket land är du ifrån: sverige
Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp): ja
Har du en mikrofon (för Ventrilo): ljudkortet är trasigt så mic funkar inte , men har alltid klarat mig utan.
Hur länge har du spelat: 2år
Hur länge har du spelat på denna karaktär: 2år
Vilken raidingerfarenhet har du: Karazhan och gruul
Vilken boss encounter tycker du är den roligaste tuffaste och varför: jag tycker alla bossar är lika kul
LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&n=MalginVilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Jag har varit i <EDGE> <Xpect> och så några under min pvp tid och så..
Varför lämnar du din guild:Slutade spela i 4månader men ska börja spela nu igen.
Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: söker en stadig guild att raida med när man har tid, vill även gear upp mig för pve.
Har du någon referens i Knights of Glory:
Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida: skulle väl kunna offra det som behövs men inte så mycket mer.
Hur farmar du g: daily, primals.
På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Hoppas på att kunna hjälpa guilden att gå frammåt.
Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka: kan raida 1-2 ganger per vecka, det beror alldeles på vad som händer, är inte alltid upptagen så det ordnar sig nog.