Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Malgin 70 hunter (Declined)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Malgin
Gäst




Malgin 70 hunter (Declined) Empty
InläggRubrik: Malgin 70 hunter (Declined)   Malgin 70 hunter (Declined) Emptysön apr 27, 2008 10:26 am

Char namn: Malgin
Klass: Hunter
Spec: Markmanship
Irl namn: Pontus
Ålder: 17
Vilket land är du ifrån: sverige

Har du en stabil internetuppkoppling (upprepat dc leder till -dkp): ja

Har du en mikrofon (för Ventrilo): ljudkortet är trasigt så mic funkar inte , men har alltid klarat mig utan.

Hur länge har du spelat: 2år

Hur länge har du spelat på denna karaktär: 2år

Vilken raidingerfarenhet har du: Karazhan och gruul

Vilken boss encounter tycker du är den roligaste tuffaste och varför: jag tycker alla bossar är lika kul Razz

LÄNK TILL DIN KARAKTÄR PÅ ARMORY: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&n=Malgin

Vilken guild är du med i nu och vilka du har varit med i tidigare: Jag har varit i <EDGE> <Xpect> och så några under min pvp tid och så..

Varför lämnar du din guild:Slutade spela i 4månader men ska börja spela nu igen.

Varför vill du bli medlem i Knights of Glory: söker en stadig guild att raida med när man har tid, vill även gear upp mig för pve.

Har du någon referens i Knights of Glory:

Är du beredd att lägga ut 200-300 g per vecka för flasks, pots, repairs och andra consumables som behövs för att raida: skulle väl kunna offra det som behövs men inte så mycket mer.

Hur farmar du g: daily, primals.


På vilket sätt tror du att du kommer att bidra till Knights of Glorys guild progress: Hoppas på att kunna hjälpa guilden att gå frammåt.

Knights of Glory raidar i nuläget onsdagar, torsdagar och måndagar, kl 19.15 till ca 23.00 (ca) - kan du delta vid minst 2 fulla raidtillfällen varje vecka: kan raida 1-2 ganger per vecka, det beror alldeles på vad som händer, är inte alltid upptagen så det ordnar sig nog.
Till överst på sidan Gå ner
Akaspeed
Gäst




Malgin 70 hunter (Declined) Empty
InläggRubrik: hei   Malgin 70 hunter (Declined) Emptymån apr 28, 2008 11:39 pm

hei, takk for din søknad, men vi er fulle av hunter akkurat nu, men vist vi har en spot open, så tar eg kontakt.

Akaspeedy
Hunter Class Leader
Till överst på sidan Gå ner
 
Malgin 70 hunter (Declined)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Dwarf hunter ( Declined )
» Mariusf - Hunter (Declined)
» Xent, Hunter 70 ( Declined )
» Halfrid - Hunter ( Declined )
» 70 Hunter Guolman ( Declined )

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar till guilden-
Hoppa till: